Gewoon goed

Beetje jammer dat het RDW zo lang werk had om de auto op mijn naam te zetten . Maar daar kon Autocentrum Bollenstreek ook niks aan doen . Maar goed dat ik geen recensie over het RDW schrijf .

Zeer netjes geholpen !!

Paar maanden geleden hier ‘n andere auto gekocht en na ‘n paar vervelende akkefietjes daarmee, werd daarna alles weer keurig opgelost.

Verrassend goede service. Wie je ook treft!

Tweedehands auto kopen is spannend, maar door de verrassende service direct veel vertrouwen in onze aankoop!

Ik zou mijn auto er zo weer vandaan halen.

Fijne zaak om een auto te kopen en een hele goede service. Nadat de airco het niet deed werd alle moeite gedaan om deze te laten repareren. Mooie auto's en hele goede service dus helemaal tevreden.

Vertrouwelijk

Ik ben blij met hoe de aankoop van mijn nieuwe auto is verlopen. Positieve vrolijke mensen. Auto prima voor elkaar, beloftes worden na gekomen en geen gekke dingen op het laatste moment. Erg fijne ervaring!

Helemaal super

Geweldig bedrijf En super geholpen zeker een aanrader We zijn tot een geweldige deal gekomen En zeer vriendelijk geholpen

mooie auto gekocht!

hele mooi auto's staan. goede hulp gekregen. het terug bellen als er wat was, was ietsjes minder

Werd op een vriendelijke manier geholpen en goed geadviseerd

Had wel wat problemen met de auto maar het is allemaal keurig op gelost heb een goede ervaring gehad

Vriendelijk, en komen afspraken ook na

Omdat ik van ver moest komen om de auto op te halen werd er geregeld dat ik al op zaterdag de auto met een nieuwe APK op kon halen, terwijl ik op donderdagmiddag laat de koop sloot. En zaterdag stond hij ook werkelijk klaar!

Goed geregeld

Zeer vriendelijk en luisteren naar wat je wil hebben prima service

Heel fijn en goed geholpen

Ben blij met mn peugeot rijd heerlijk en vooral de mooie rode kleur hoop er jaren plezier en veilige kilometer mee te rijden Anja

Heel vriendelijk!

Voor mij is de service van groot belang. Het vertrouwen en de kennis gaf mij een aangenaam gevoel, waardoor ik altijd bij jullie terecht kan!

Goed geregeld En klantvriendelijk

Goed en netjes geholpen

We kwamen samen tot een mooie deal

Ben meegenomen door een vriend en kwam niet teleurgesteld terug. Goede keuze in aanbieding en goede service.

Aankoop van auto verliep heel snel en prettig!

Had op hele korte termijn een leuke auto nodig en deze hadden ze staan. De onderhandelingen liepen heel snel en met 5 dagen (incl. het weekend) reed ik in mijn nieuwe bolide. Heel blij ermee.

Bijzonder goede service!

Zeer vriendelijke ontvangst en indien er opmerkingen of verbeteringen zijn, wordt er aan gewerkt. We zijn uiterst tevreden met onze aankoop van een Opel Astra uit 2012. Nogmaals dank!

Prima contact en goede afspraken gemaakt.

De aankoop van onze auto verliep prima en bij het ophalen waren alle afspraken nagekomen.

Zeer klantvriendelijkheid en goede service

Alles snel en top geregeld tijdens een bakje koffie.

Goede ervaring

Goede ervaring goede service aardige mensen .

Alles ging vlotjes

Binnen paar dagen geregelt

Betrouwbaar

Ik heb gekregen wat ik verwacht had.

Fijn bedrijf met goede auto, s

Mijn zoon heeft door de jaren heen altijd zijn auto, 's hier gekocht nooit geen ellende mee, aardige mensen die je netjes behandelen en eerlijk zijn!

Erg goed geholpen met goed service

Via de site een mooie auto gezien , met een afspraak konden we een proefrit maken . Gelijk verkocht aan de auto en met een goede inruil en service wat er nog extra bijkwam een goede deal gesloten. Alle afspraken zijn nagekomen , vriendelijke mensen die er verstand van hebben.

Klantvriendelijk