Echt een topbedrijf

Mijn naam.is marti beijk heb een peachtige kia sportage gekocht was een probleem.met versnelingsbak maar wordt keurig opgelost echt toppers

Top service

Ik heb een KIA Sportage gekocht echt een mooi auto ! helaas na +/- 2 maanden accu op gebled en kom langs...sorry kan gebeuren direct vervangen...top service ! en een dak drager gekregen hadden liggen top mannen !!

Vlot en no-nonsense.

Mooie voorraad nette auto’s. Prima geholpen, snel geslaagd, mooie prijs voor de inruil.

Goede ervaring. Goed geholpen door een eerlijke verkoper. Een mooie auto gekocht voor een goede prijs. Hele goede ervaring een aanrader voor als je opzoek bent naar een leuke auto.

Wij zijn heel tevreden over de service

Er moest nog eea gebeuren aan mijn gekochte auto van 6 jaar oud en dat is allemaal keurig gebeurd. Dus ik ben heel tevreden en heel blij met mijn auto!

Vriendelijk en eerlijk !

Alles volgens afspraak verlopen, vriendelijk, eerlijk en een fijne aankoop !!

Ziet er netjes uit.

Zoals ik las mooie jonge occasions. Als ik in de buurt woonde was ik voor die witte Mazda 5 gegaan.

Heel snel heb ik mijn keuze gemaakt

De volgende auto koop ik weer bij u dank u, b.sudira

Komen afspraken

Hoe service en klantgericht

Prima geholpen

Ik hier na lang zoeken een prima Mitsubishi Outlander gevonden. We zijn keurig geholpen en werden het snel eens over de prijs. Ik heb even gewacht met plaatsen maar na 3 maanden zijn we nog tevereden en dat wilde ik toch graag laten weten.

Erg vriendelijk en behulpzaam!

Aangezien dit mijn eerste keer was dat ik zelf een auto heb aangeschaft was ik toch een beetje zenuwachtig. Maar hier geen opdringerige autoverkopers erg vriendelijk en behulpzaam en met een tevreden gevoel blij naar huis gereden met mijn nieuwe aankoop! Dank jullie wel! Marina.

Good service and fair quality/price ratio.

Willing to serve you a car that fulfills your needs for a reasonable price.

• Would you recommend us? Yes

Prettige persoonlijke behandeling

Prima garage

Een goede garage met mooie, nog vrij nieuwe occasions! Prima geholpen door de vakmensen ! Bedankt voor de goede service!!!

Top service

Alles tot in de puntjes geregeld. Prettige verkoper, auto in goede conditie en nette prijs.

Mooie auto's en goede service !

Erg blij met onze nieuwe auto!

Prima no nonsens bedrijf

Onlangs een leuke auto gekocht tegen een goede prijs. Stond op afgesproken dag netjes gewassen klaar met nieuwe APK. Geen gelikte showroom, geen mannen in pak. ‘ ‘Gewoon’ een goede autohandel.

Prima en snel en vriendelijk

Een prima service , vriendelijke mensen, en had mijn autotje snel

Met aandacht voor de klant en goede service

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en de geboden service en vriendelijkheid.

Top bedrijf

Zeer vriendelijke jongens . Niet opdringerig . Geen mooie vervelende verkoop praatjes . We hebben al een paar keer daar een auto gekocht en ik kan niet anders zeggen dan topie. Goede service goede mooie auto voor een redelijke prijs . Zeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vriendelijk personeel en goede prijs voor inruil auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima