Uitstekende service

Top bedrijf. Voortreffelijk ontvangst en komt afspraken na.

Kan geen minpunt noemen (even afkloppen, auto is recent geleverd)

Het liep allemaal op rolletjes op een plezierige manier.

Erg goed

Maar niet heus Als je slechte review plaatst wordt je gebeld ondanks je na onderhandelen af hebt gezien van verder contact. Zoveel geprobeerd ook met advocaat maar zijn nergens bij aangesloten. Fout is nooit aan hun. Ik probeer alleen maar mensen te waarschuwen Er zijn inmiddels genoeg onvoldoende Reviews. Wordt volwassen en laat ook de slechte reviews zien

Super!

Informatief, eerlijk en alles goed geregeld. Top!

Hartstikke fijn

Prettige manier van communiceren, alle tijd en ruimte. Krijg uitgebreid de tijd om de gekozen auto te testen zonder opdringerig te zijn. Heeft snel door wat je nodig hebt Erg blij met Jacob. Er wordt meegedacht in mogelijkheden om de auto nog prettiger te maken en bij aflevering ook nog een bloemetje!:-)

Zeer net behandeld

Dik 3 maanden geleden een Renault Scenic gekocht. Wij zijn dik tevreden met onze aankoop en behandeling door Autocentrum Bollenstreek! Een echte aanrader‼️

Prettige service

Auto klaar maken ging vlot Alle papieren waren geordend Vriendelijke service

Goeie deal, prima auto

Aardige mensen, behulpzaam en servicegericht. Prima auto gekocht voor een uitstekende prijs.

Super netjes geholpen!

Afgelopen week een Kia rio gekocht bij Autocentrum Bollenstreek. Er waren een aantal kleine mankementen aan de auto die wij er graag voor de koop uit wouden hebben (deukje, kraak dashboard enz) Alle punten zijn zoals beloofd zo goed mogelijk verholpen. Verkoper was erg eerlijk en duidelijk over de auto en de reperatie. De auto was niet klaar op de dag dat we dachten dat hij klaar zou zijn, de verkoper heeft er alles aan gedaan zodat we de auto de volgende dag alsnog op konden halen terwijl het bedrijf dicht was ivm. feestdag. Wij zijn erg tevreden over Autocentrum Bollenstreek!!

prettig geholpen

Goed geholpen, goede service

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Goed verlopen allemaal. Helder, eerlijk, goede service. Wij hebben een Kia Sportage gekocht en die stond nog op Belgisch kenteken. Qua proces van invoer en overdragen 7-jaarsgarantie (https://www.kia.com/nl/service/garantie-en-zekerheden/7-jaar-garantie/) is altijd netjes gecommuniceerd. Zeker aan te bevelen, erg blij mee!!

Prettig geprijsd

Jonge autos

Echt een topbedrijf

Mijn naam.is marti beijk heb een peachtige kia sportage gekocht was een probleem.met versnelingsbak maar wordt keurig opgelost echt toppers

Top service

Ik heb een KIA Sportage gekocht echt een mooi auto ! helaas na +/- 2 maanden accu op gebled en kom langs...sorry kan gebeuren direct vervangen...top service ! en een dak drager gekregen hadden liggen top mannen !!

Vlot en no-nonsense.

Mooie voorraad nette auto’s. Prima geholpen, snel geslaagd, mooie prijs voor de inruil.

Goede ervaring. Goed geholpen door een eerlijke verkoper. Een mooie auto gekocht voor een goede prijs. Hele goede ervaring een aanrader voor als je opzoek bent naar een leuke auto.

Wij zijn heel tevreden over de service

Er moest nog eea gebeuren aan mijn gekochte auto van 6 jaar oud en dat is allemaal keurig gebeurd. Dus ik ben heel tevreden en heel blij met mijn auto!

Vriendelijk en eerlijk !

Alles volgens afspraak verlopen, vriendelijk, eerlijk en een fijne aankoop !!

Ziet er netjes uit.

Zoals ik las mooie jonge occasions. Als ik in de buurt woonde was ik voor die witte Mazda 5 gegaan.

Heel snel heb ik mijn keuze gemaakt

De volgende auto koop ik weer bij u dank u, b.sudira

Komen afspraken

Hoe service en klantgericht

Prima geholpen

Ik hier na lang zoeken een prima Mitsubishi Outlander gevonden. We zijn keurig geholpen en werden het snel eens over de prijs. Ik heb even gewacht met plaatsen maar na 3 maanden zijn we nog tevereden en dat wilde ik toch graag laten weten.

Erg vriendelijk en behulpzaam!

Aangezien dit mijn eerste keer was dat ik zelf een auto heb aangeschaft was ik toch een beetje zenuwachtig. Maar hier geen opdringerige autoverkopers erg vriendelijk en behulpzaam en met een tevreden gevoel blij naar huis gereden met mijn nieuwe aankoop! Dank jullie wel! Marina.

Good service and fair quality/price ratio.

Willing to serve you a car that fulfills your needs for a reasonable price.

• Would you recommend us? Yes