Betrouwbaar, service gericht!

Ik ben gaan kijken voor een auto en ik ben erg goed geholpen! Van de proefrit en de inruil opties, alles goed geregeld. Ik ben erg blij met m’n nieuwe auto. Betrouwbaar bedrijf, absoluut aanrader!

very positive experience

Tom is very honest person, he checked the car with me patiently, he explained the background and documents. I did a test drive at the same day. Everything went smoothly. On the delivery date, when I turned the key, unfortunately it broke inside the car! But luckily the car had a spare key and they ordered a new key. Later we found out the battery is weak, which sorted out by them and I received a new battery after a few days.

Tevreden met mijn aankopen

Ik ben tevreden met mijn aankopen bij auto makelaar aan huis. Vertrouwelijke verkopers die mij goed hebben geholpen in het proces. Prijs en kwaliteit verhouding vind ik ook goed bij deze garage. Ze zijn eerlijk en oprecht.

Uitstekende service !

Erg tevreden over de werkwijze, doen wat ze beloven! Verder denken ze graag mee en geven advies. Dit heb ik als fijn ervaren. Tenslotte was de communicatie goed en tevens waren ze lekker vlot met verkopen.

Goede en betrouwbare service!

Auto aangekocht bij Tom. Net voor het ophalen bleek er iemand anders tegen de auto zijn aangereden bij een externe garage (voor de vernieuwde APK). Tom heeft er voor gezorgd dat de bumper binnen 1 week professioneel en superstrak hersteld is, zodat deze netjes opgeleverd kon worden.

Super snel en goede service!

Ik ben meteen goed geholpen en kon erg snel terecht. Mijn auto was snel verkocht dankzij de hulp van Automakelaar!

Heel erg goed

Een heel erg mooie auto kunnen kopen bij dit bedrijf. Fijn geholpen en alles klopte. Eigenaar is een aardige man met een hart voor auto's.

Eerlijk advies, fijne aankoop !!

Vertrouwen in de verkoop, eerlijk.

Betrouwbaar

De verkoper was zeer aardig en verkoopt degelijk auto's. Het enige verbeterpuntje dat wij hebben is dat het niet heel handig is om een auto met lege tank op te leveren.

Absolute aanrader!

Super service, vriendelijk ontvangst, en uiteindelijk de auto verkocht voor meer dan ik er zelf voor zou kunnen krijgen. Duidelijk een professionele partij die ik van harte aanbeveel.

Hele fijne ervaring gehad met Automakelaar aan Huis. Duidelijke, vriendelijke en open communicatie. De uiteindelijke verkoop was zeer snel en soepel afgehandeld. Wij hebben er bijna geen omkijken naar gehad wat zeer prettig is!

Betrouwbaar bedrijf

Ik ben een hele mooie s5 kunnen kopen bij dit bedrijf. De eigenaar is nette, fijne man met een hart voor auto's

Positief en klantvriendelijk

Auto was zeer snel verkocht. Denken mee met klant. Aanrader!

Prachtig concept

Enkele maanden geleden heb ik mijn audi q3 te koop aangeboden door tussenkomst van automakelaar aan huis in Mijdrecht. Ik had geen zin om de auto zelf te verkopen en allerlei vreemde lieden aan de deur te krijgen. Tom heeft de auto ingenomen en in korte tijd een perfecte advertentie in elkaar gesleuteld met uitstekende foto's. Er zijn diverse potentiële kopers bij hem langs gekomen en uiteindelijk is de auto voor een prima prijs verkocht. Wat mij opviel was het enthousiasme van Tom en zijn collega, maar bovenal het slimme concept. Mijn volgende auto gaat in voorkomend weer naar Mijdrecht.

Prachtig mooie Mercedes GLA 250 gekocht

op een leuke ongedwongen manier een mooie auto gekocht, leuke mensen om zaken mee te doen

Aardig en behulpzaam. Volgens mij een prima auto voor een redelijke prijs.

Super service

Wij zijn aan een super auto gekomen via Automakelaar aan huis. Ook zijn we professioneel geholpen en verliep het contact goed.

Super bedrijf

Voor de tweede keer een auto verkocht bij Tom en zijn collega. Geen omkijken naar en prima communicatie.

Zeer nette correcte verkoop en afhandeling

Goede leuke mannen die de tent runnen. Doen wat ze beloven. Ook de afhandeling na verkoop ging vlot.

Deskundig en professioneel

Mijn auto verkocht via Automakelaar Aan Huis. Zij werken erg professioneel en deskundig. Contact is uitstekend en ook indicatie van verkoopperiode komt overeen met verwachting. Ook zijn de serviceprijzen enorm aantrekkelijk.

Goede ervaring met aanschaf occasion

Nadat ik de auto gekocht had bleek er een (onverwacht) defect te zijn. De communicatie en verdere handelingen hieromtrent verliepen snel en op een prettige manier.

Goeie service, exclusief auto snel verkocht

Goeie service, exclusief auto snel verkocht

Super goeie service gehad totaal vertrouwen bedankt voor alles.

Top geholpen Aan mijn nieuwe aanschaf G63 AMG via automakelaar aan huis.

Fantastisch!

Dankzij Automakelaar aan huis heb ik mijn financial lease kunnen inlossen. Je krijgt eerlijke, snelle en oprechte hulp hierbij. De heren zijn ontzettend meedenkend en helpen graag. Voor elke persoon die moeite heeft met het verkopen van een financial lease, waardoor je een te hoge BKR hebt, laat je helpen door deze heren! Gaat zeker goed komen!