Tevreden

Al jaren een tevreden klant Stalling prima en service ook prima. Staan voor je klaar.

Fijn bedrijf met ruime haal en brengtijden.

Wij staan hier al vele jaren tot volle tevredenheid. 1x een gevalletje stallingsschade gehad wat ook keurig is opgelost.

Perfecte stalling waar je altijd terecht kunt!

Ik kan altijd terecht om de camper te brengen en te halen. Ik word vriendelijk geholpen.

Zie onder.

Betrouwbaar adres met uitstekende service.

Wordt bij het ophalen en wegbrengen heel vlot geholpen door aardige mensen.

Betrouwbaar en klantvriendelijk

Correct, stipt en klantvriendelijk

Zijn altijd behulpzaam. Leveren goed en gedegen werk en denken met je mee als er problemen zijn.

Fijn bedrijf

Zowel over stalling en onderhoud ben ik zeer tevreden

Goed voor elkaar

Netjes en goed geregeld

Uitstekende stalling

Een uitstekende stalling. Zeer goede service. Vriendelijk en vakkundig personeel.

zeer goed

vriendelijke mensen en een goede service

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden

Betrouwbaar

Het bedrijf gaat zorgvuldig met de haar toevertrouwde caravans, campers en boten om

Prima caravanstalling

Al vele jaren tevreden klant. Vriendelijke eigenaar en hulpvaardig personeel.

Prima en deskundige service

Ik geef 4 sterren, omdat er anders niets verbeterd kan worden

Uit stekend

Altijd keurig en vakkundig behandeld

altijd bereid om service te verlenen

meer dan 30 abonnee van de firma Buikema voor de stalling van de caravan en al deze jaren tot volle tevredenheid. De laatste 6 jaren de caravan in onderhoud bij Buikema en ook hier alleen maar volle tevredenheid. Van belang dat meegedacht wordt m.b.t de veiligheid van de combinatie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al bijna 20 jaar gebruiken wij de stalling van Buikema. Dan moet het wel goed zijn. En dat is ook zo. Wat een service, betrouwbaarheid,, gastvrijheid. Hulde dus.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 15 jaar klant van Buikema. Aanvankelijk met camper en boot, nu alleen nog met camper. Beste lezer, wat een service. En wat een zorgvuldigheid. En wat een vriendelijkheid en betrokkenheid in de functionele relatie. Kortom, ik wil nooit meer anders. Ik zou zeggen: ga het zelf ervaren.

• Reden bezoek Andere reden

Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Stalling van de boot
  • Reden bezoek Andere reden

Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Camper staat bij bedrijf gestald en er wordt onderhoud aan gedaan. Wellicht niet de goedkoopste maar zie nog geen reden om daar weg te gaan. Prima service, zeer behulpzaam en denken met de klant mee.
  • Reden bezoek Andere reden

Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd een goede en vlotte service, zowel voor schadereparatie als voor onderhoud van onze camper. Tevens een prima stalling.
  • Reden bezoek Onderhoud

Bedankt

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief en ik beveel het absoluut aan bij anderen. Het inplannen van een afspraak, de flexibiliteit betreffende het halen en brengen, de duidelijke prijsopgave, en de deskundigheid van dhr. Smit zijn punten die mij enthousiast maken.
  • Reden bezoek Onderhoud

Bedankt.