Altijd prima service en overleg

Zoals hierboven altijd prima service en overleg

Top.

Alles klopt, zoals gewoonlijk.

perfect geholpen

Net ontvangst. Er werd gevraagd of de auto beviel. Mogelijkheid om te wachten tot de auto klaar is. Met lekkere koffie!

Altijd perfecte service

Me auto al jaren in onderhoud daar nooit klachten gehad ook bij aanschaf nieuwe auto altijd alles perfect

Goed en snel geholpen, prima bak koffie tijdens het wachten.

Service beurt in alle opzichten goed uitgevoerd. Prima !

Zie bovenstaande.

super goed geholpen

goede en snelle service

Altijd tevreden

Vakbekwaam klantgericht

Het was goed om weer “daar” te zijn. Dit omdat het contact slechts jaarlijks is. Maar je wordt vriendelijk geholpen. De afspraak werd volgens plan uitgevoerd.

Goede, eerlijke en vriendelijke service

Afspraak maken gaat heel simpel online en wordt telefonisch bevestigd. Bij gepland onderhoud bij bevestiging wordt gelijk verteld wat de te verwachten standaard kosten zijn, dus nooit verrassingen. Je wordt altijd zowel telefonisch als aan de balie vriendelijk te woord gestaan.

Klasse

Al jaren zeer tevreden!

was 1 nadeel - had gevraagd naar elektrische fiets maar kreeg gewone fiets - op mijn leeftijd - harde wind- flink hoogteverschil brug -elektrische fiets thuis - indien volgende keer geen elektrische fiets dan zoek ik garage dichter bij mijn huis

Mulders is altijd top

Auto is weer optimaal nagekeken, altijd klantvriendelijk en goede communicatie.

Prima werk geleverd binnen zo kort mogelijke tijd.

Reparatiewerkzaamheden uitgevoerd geheel volgens opgave na overleg. Binnen kortere tijd dan verwacht alle werkzaamheden uitgevoerd. Keurig werk afgeleverd en goede, volledige uitleg gekregen. Vakkundig personeel, ben weer dik tevreden.

Altyd welkom waneer er wat is aan de auto ,en staan je Altyd vriendelijk te woord gewoon een betrouwbare garage .

x

x

goede, vriendelijke service, vakkundige reparatie.

Mijn oude Vivaro-bus is dankzij de goede service en onderhoud van Mulders Nijmegen nog steeds op de weg. Op naar de 500.000km.

op alle fronten uitstekende behandeling

Was voor geplande onderhoudsbeurt bij Mulders Nijmegen. Makkelijke online afspraak kunnen maken. Leek wel of deze bij Mulders Nijmegen niet was binnengekomen. Beurt snel en correct uitgevoerd. Bij wegrijden ging lampje afwijking band branden. Na reclamatie snel en correct gecorrigeerd. Reset was vergeten.

Super klant vriendelijk.

Zeer prettige omgeving om daar te zijn.

Ik ben goed geholpen en kreeg een fiets mee waar ik om gevraagd had en alles is goed gegaan groetjes mevr raijmann

Zeer prettig

Klantenservice en vriendelijk

Ik kon mijn auto de vorige avond al brengen en de fiets stond gelijk klaar.

—-

—-