Prima geholpen door vriendelijk en deskundig personeel.

Fijne en gastvrije garage. Werk prima uitgevoerd door vriendelijk en deskundig personeel. Vooraf juiste prijsopgave.

Goed geholpen.

Volgens afspraak op tijd geholpen. Fijne wachtruimte.

Je bent geen nummer

Heel tevreden

Hele goeie fijne vriendelijke service bij autobedrijf Mulders Staan altijd voor me klaar

Fijn ontvangen door de medewerker. Lekkere koffie gedronken en het krantje gelezen.

Altijd erg goed behandeld in al die jaren.

Kwam rekening betalen

Zie bovenstaande

Goed voorgelicht en voorbesproken, goed afgehandeld.

alles was weer perfect

een kwalitatief met een zeer groot aanbod van goeie films

Alle nodige controles, terugroep, onderhoud en apk in 1 ochtend uitgevoerd, top geregeld !

Na het maken van een afspraak voor een jaarbeurt / controle gelijk terug gebeld om deze enkele weken later in te plannen zodat ook de APK gelijk meegenomen kon worden. Onder het genot van een lekkere cappuccino kon ik gewoon mijn “thuiswerk” doen en werd gelijk een terugroepactie uitgevoerd, top geregeld zo zonder onnodige extra afspraken ( waar door kostenoogpunt nogal eens op aangestuurd wordt door de leasemaatschappijen )

Goede communicatie, duidelijke afspraken en aardige personeelsleden.

Mijn vragen werden duidelijk beantwoord en er werd tijd voor mij genomen.

Service

Altijd goed

Uit de kunst!

Wat een fijn gevoel krijg je bij dit bedrijf. Vriendelijk, enthousiast, vakkundig en betrouwbaar

Prima behandeld

Snelle service, top!

Snelle service, top!

Altijd zeer tevreden en zeer aardige medewerkers.

Goede, efficiënte en plezierige service

Ik werd benaderd voor een APK-keuring en het reguliere onderhoud, en er kon aan de afspraak een bandenwissel worden gekoppeld. Het contact voor het maken van de afspraak en de service van de werkplaats en de receptie daarvan verliepen - zoals te doen gebruikelijk - uiterst plezierig. De auto kwam weer fris en fruitig terug.

alleen maar goed

De medewerkers zijn vriendelijk en goed.

denk niet dat het beter zou kunnen

denk niet dat het beter zou kunnen zoals ik bovenstaand al noteerde . in ieder geval : tot de volgende keer

Geweldige service

Dik tevreden met de aankoop van een Opel Insignia bij Opel Mulders in Nijmegen. Een perfect afgeleverde auto waar we minimaal een jaar onderhoudsvrij mee kunnen rijden en waarbij er ook nog een jaar garantie bij zit. Geweldige service!

Zoals gebruikelijk ben ik weer zeer tevreden over de geboden service en klantvriendelijkheid!

Mijn inmiddels 8 jaar oude Opel Karl was toe aan een grote beurt plus APK. Vanaf het maken van een afspraak tot en met het weer ontvangen na de service weer perfect geregeld. Deze keer echter een kleine hick-up; Na de beurt liep de auto.op drie poten. Hij stotterde en het traction control lampje ging aan en uit. Meteen terug gereden, en het euvel werd binnen een half uur verholpen. Dus van mij ook deze keer weer een tien met een griffel voor de mensen en service van Opel Mulders in Nijmegen.

x

x

Alles prima verlopen; de reparatie en leenauto.

Vriendelijk te woord gestaan. Onderhoudsbeurt + APK prima verlopen.

Weurtseweg 301 6541 AT Nijmegen