top

liefde voor een hoog niveau en kostbaar product, en totaal maatwerk en aandacht voor de klant voelde me meteen thuis geen gladde praatjes geen arrogantie

TOPSERVICE!!!

WOW: Wat een prachtig bedrijf en wat een TOPSERVICE! Harold en Casper zijn beide echte gastheren, zeer deskundig, vol passie voor auto's en je voelt je meteen serieus genomen en zeer welkom! Alles klopt bij Outland, we hoefden daarom niet lang na te denken over onze aankoop. De aflevering was echt een feestje, je wordt in de watten gelegd en ze nemen echt alle tijd voor je en niet te vergeten de aftersales!! Zoals ze zelf als zeggen: BUITENGEWOON IN ALLES!!

TOP !!

Ik ben zeer tevreden over de manier van werken bij Outland. Echt werkelijk alles is tiptop geregeld! Een AANRADER !!

Een service die “out of this world” is!!

Geweldige service van A tot Z. Vanaf het moment van binnenkomen in de showroom, tot aan het afleveren van onze auto’s was alles maar dan ook echt alles tot in de puntjes verzorgd. Wij hebben best al wat auto’s gehad, echter nog nooit zo’n goede service van een dealer gehad. Onze dank daarvoor!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zo wil je als klant een aflevering

Harold begrijpt heel goed wat een klant verwacht. Alles klopt, zaken die wij zelf niet gezien hadden worden door hem vooraf gecorrigeerd, heeft oog voor detail. Daarnaast, iets heel kleins maar voor mij ergernis nr 1 bij veel dealers, gewoon een volle tank en niet voor 100 km aftanken. Neemt alle tijd om zaken uit te leggen. Inruil etc. meer dan correct. In het kort, dit verwacht je bij zo'n merk maar is helaas niet gebruikelijk in de autobranche!

• Deskundigheid/Vakmanschap

By far het beste autobedrijf dat ik ken, buitencategorie

Hoe omschrijf ik mijn ervaring met Outland zonder dat het corny klinkt? Want ik ben nl oprecht heel erg enthousiast over ze. Op alle fronten. Contact/relatie, kennis/kunde, enthousiasme/beleving, aanbod/service, op alle aspecten zijn mijn verwachtingen dik overtroffen. Zo hoor je een auto te kopen. Bedankt Harold, Casper en Ellen.

Vriendelijk en correct.

Bij Outland ben ik door zowel Harold als Casper heel goed geholpen. Alles conform afspraak nagekomen met daarbij goede adviezen. Heel vriendelijk en ook professioneel.

Oosteinderweg 335 a

1432AX Aalsmeer

Over Outland

Outland is gespecialiseerd in zeer recente Land Rovers. Het inkopen is Casper op het lijf geschreven. Met inmiddels bijna 25 jaar inkoopervaring en een zorgvuldig opgebouwd netwerk van Land Rover dealers en importeurs in Nederland, Duitsland en België, weet hij precies welke modellen hij wel of niet moet kopen. Harold heeft de afgelopen 20 jaar diverse functies bekleed binnen de Land Rover organisatie. Hij kent de auto én de wereld eromheen als geen ander. Zijn route: van monteur naar junior verkoper naar commercieel directeur. In die functie gaf hij leiding aan twee Land Rover dealers en werd hij uitgeroepen tot ambassadeur van Land Rover in Nederland.