professioneel bedrijf met passie voor Land Rovers

een auto is meer dan de aanschaf van een vervoersmiddel. Emotie en plezier spelen ook een rol bij mensen die autorijden leuk vinden !

Alles klopt!!

Een zeer bevlogen vakman met kennis en uiterst klant vriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Echt klantgericht in al zijn facetten

Vanaf eerste telefonisch contact tot en met koopakkoord en aflevering onder de indruk van de professionele en emphatische wijze van communiceren Ook op vragen naderhand wordt snel en adequaat gereageerd Wij zullen dit bedrijf zeker aanbevelen in voorkomende gevallen En hebben goede herinneringen aan de contacten met beide compagnons

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige sfeer en top service.

We kwamen even kijken wat ze allemaal hadden staan. Nou dat was een aangename verassing met veel mooie bolides en voor elk wat wils. Proefgereden met verschillende modellen en uiteindelijk een mooie Disco 5 gekocht met 4600 km op de teller. Top wagen en vanuit de oude Disco 4 een grote verbetering ervaren. Al met al een aangename deal gemaakt en zeer tevreden over het bedrijf en medewerkers. Top jongens.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle prettige correcte bereidwillige samenwerking

Dankzij deze prettige ervaring zullen wij voortaan eerst bij Outland 4x4 kijken voor een andere Land Rover i.p.v. bij Van Mossel.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De absolute TOP in Nederland. Zo wil je geholpen worden!

Wat een prachtig bedrijf is Outland 4X4. De perfecte combinatie van inkoop van de beste en meest complete Range Rovers door Casper, gevolgd door de oprechte interesse en aandacht van Harold in de klanten. Zij begrijpen wat klanten van bijzondere auto's willen en zorgen samen voor een unieke klantervaring. De absolute TOP in Nederland! Wij kochten hier inmiddels RR 2 en 3 en hopen dat er nog vele zullen volgen. Het kijken naar de nieuwe auto's, even gezellig een koffietje doen, kleine service-bezoeken . . . . Outland voelt iedere keer als thuiskomen bij vrienden. Dit is hoe auto's kopen een feestje wordt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

wat een geweldig mooi en fijn bedrijf

De service en de aflevering heb ik na veel aangekochte autos nog nooit zo goed meegemaakt! Geweldig.

Zeer klantvriendelijk

Geweldig enthousiast een prachtige auto aan ons verkocht met een super uitleg en alle tijd ervoor genomen om alles duidelijk uit te leggen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste auto koop ervaring ooit.

De aankoop van mijn RR is opmerkelijk plezierig en correct verlopen en wel vanaf het eerste contact. Niet eerder heb ik zo’n goede ervaring gehad bij het kopen van een auto. Daarnaast alleen de best uitgevoerde auto’s in een onberispelijke staat worden aangeboden. Outland4x4 is een absolute aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig en vertrouwd en zeer welkom

zeer goed ontvangst, snelle service, mee denkend. Gewoon een goed bedrijf, waar de twee eigenaren aanwezig zijn en hun klanten ontvangen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ongeëvenaarde service, heldere manier van zaken doen en warmte!

Outland 4x4 is duidelijk een uniek bedrijf in de sector waarbij de scherpte zorgt voor ongelooflijk mooie kansen, de service zorgt voor een buitengewoon comfortabele en plezierige behandeling, de showroom en alle details zorgen voor een professionele en luxe uitstraling en dan vooral de vriendelijkheid en warmte zorgen voor een behaaglijk gevoel waarbij je het liefst elke week langskomt. Kortom een onderneming als geen ander met het hart op juiste plaats.

Goed voor elkaar !

Super klantvriendelijk , passie voor auto’s en gezellig .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aardige jongens, zouden zomaar je vrienden kunnen zijn

Kijk dit is nu het bedrijf waar je als klant blij van wordt. Alles helder uitgelegd, de tijd nemen voor een kop koffie, niet loslaten, de boel oplossen, een voorbeeld voor elk dealerbedrijf. En .. het zijn ook nog aardige jongens, met je vrienden vier je feestjes, ik ben benieuwd naar de Beach Party 😉

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top zaak met de mooiste auto’s

Uitstekend geholpen met kennis van zaken. Hele leuke showroom met de prachtigste Landrovers. Ook de inruil van onze auto heel fijn afgehandeld. Aanrader, beter dan de traditionele dealer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed geholpen deskundig ,mooie auto gekocht voor een goede prijs , moet wel even onderhandelen maar je bent al verkocht als je binnenstap. Succes mannen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundig team waar je gerust een gebruikte auto kunt kopen

Goede informatie verkregen bij de aankoop en netjes afgeleverd. Altijd beschikbaar voor verdere informatie.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer warm, oprecht en welkom

Veel kennis aanwezig Mooie geselecteerde Landrovers Alle tijd en aandacht tijdens afname Fijne duidelijke snelle communicatie

• Deskundigheid/Vakmanschap

Overcomplete auto's met dito aflevering!

Een compleet verhaal zoals je hoopt te krijgen maar dat nooit ontvangt. Zeer uitgebreide uitleg en service. Erg tevreden ondanks dat de opties van het voertuig nog wel een aantal weken kost om eigen in te worden! top

• Deskundigheid/Vakmanschap

landrover mensen met gevoel voor de juiste dienstverening

doortastend en alert optreden van de heren. Harold begrijpt dienstverlening en laat daarin geen steken vallen. Geeft goed gevoel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

By far het meest vriendelijke autobedrijf waar wij ooit geweest zijn! Vakkundig en stipt.

Via via kwamen wij terecht bij Harold en Casper. Het perfecte zakelijke duo. Tot in de puntjes op elkaar ingewerkt en zeer veel vakkennis. Wij waren snel om. Mooiste was dat de prijs het er geen eens toe deed. Gunning was voor ons een pre. Dat werd onderbouwd door het feit dat ze alles op voorraad hebben wat niemand anders in Nederland kan aanbieden. Ik ben vanaf nu jullie ambassadeur vol overtuiging. Op naar nog vele mooie jaren! Gr. Hans en Ellen

Super service, prachtige auto

Super service, prachtige auto

Vriendelijk, professioneel, vol passie

Ik heb het contact als uitermate prettig ervaren!

Geweldige mensen!!!

Prachtige auto gekocht voor een leuke prijs. Perfect geholpen door de jongens en kom zeker weer terug.

goede service en deskundig

gewoon goed en vriendelijk

Over Outland 4x4

Outland 4×4 is gespecialiseerd in zeer recente Land Rovers. Het inkopen is Casper op het lijf geschreven. Met inmiddels bijna 20 jaar inkoopervaring en een zorgvuldig opgebouwd netwerk van Land Rover dealers en importeurs in Nederland, Duitsland en België, weet hij precies welke modellen hij wel of niet moet kopen. Harold heeft de afgelopen 20 jaar diverse functies bekleed binnen de Land Rover organisatie. Hij kent de auto én de wereld eromheen als geen ander. Zijn route: van monteur naar junior verkoper naar commercieel directeur. In die functie gaf hij leiding aan twee Land Rover dealers en werd hij uitgeroepen tot ambassadeur van Land Rover in Nederland.