perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super echte aanrader top geholpen voor de 2 de keer denkt echt met je mee en helpt je waar hij kan. Ben echt tevreden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf. Komen zeer betrouwbaar over. Je wordt top geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk geholpen tijdens de aankoop van mijn auto. Totaal niet opdringerig, snelle service en alles duidelijk voorgelicht. Erg tevreden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst, Arno denkt echt mee, wij hebben elkaar 5 jaar geleden 1x ontmoet, maar Arno wist nog wie ik was. \r\nAuto is keurig afgeleverd, voor een eerlijke prijs.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier een auto gekocht en zijn zeer tevreden over de aankoop, erg goede service en betrouwbaar

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een ongelooflijke manier zeer vriendelijk geholpen met veel tips en advies

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een super aardige verkoper. Hij kijkt en luistert goed wat je nodig hebt. Verder is hij zeer warm persoon en geen irritante verkoper met attitude. \r\n\r\nOok gelukkig ruimte voor de kinderen, waar ze heerlijk kunnen kleuren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne ervaring. Arno heeft een persoonlijke aanpak, denkt mee. Zoekt echt maatwerk bij jouw wensen. Top ervaring. Ik ben een mooie auto rijker nu. Zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb vandaag 7 mei 2019 een goed uitziende en rijdende Citroen Xsara Picasso gekocht, de auto rijd perfect en van buiten en van binnen goed gereinigd, nieuwe APK, we zijn zeer maar dan ook echt zeer goed ontvangen en behandeld in een schone nette showroom met een goede werkplaats met allemaal nette monteurs die een goed luisterd oor hebben en vriendelijk zijn, een lekker bak koffie en goede voorzienings, alles bij elkaar een toppie garage bedrijf autobetaalbaar.nl.\r\nHad Locatie op 7 gezet en bereikbaar op 8, alleen maar omdat ik er zelf zo\'n pokkeneind voor moest rijden hihi.\r\n\r\nZe zijn klantvriendelijk\r\nEn zeer betrouwbaar\r\ngoed en snel\r\nHeel relaxed\r\nGoede nette prijzen\r\nToppie service\r\n\r\nArno en zijn mannen nogmaals dank je wel voor de hele goede ontvangst en goede service.\r\n

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet bij deze garage een prachtige auto gekocht ontvangen door vriendelijke eigenaar (geen push figuur) in goed vertrouwen sleutels gekregen voor een proefrit.\r\nAfhandeling en communicatie prima zoals het hoort geen bla bla maar duidelijkheid.\r\nMocht ik in de toekomst weer op zoek zijn naar een betrouwbare occasion zal ik zeker bij Autobetaalbaar aankloppen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima!!! Goed geholpen. \r\n\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel, klantvriendelijk en een betrouwbaar bedrijf.\r\nMeedenkend met de klant. Een goed bedrijf om een auto bij te kopen en in onderhoud te hebben.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele prettige communicatie via mail en telefoon en zeer duidelijk en eerlijk over kosten reparaties. Was zeer verrast met korting op onderdelen. Ik raad ieder aan om hier eens langs te gaan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Korte tijd geleden mijn 4e auto aangeschaft bij een bedrijf onder leiding van de eigenaar. Hiervan de tweede onder de naam Autobetaalbaar. \r\nDit is natuurlijk niet zomaar, dit mede door de kwaliteiten van het personeel en de eigenaar! \r\nPrettige open manier van communicatie, zowel bij aankoop en onderhoud. \r\nBij aanschaf de opties aan de hand van mijn wensen en budget besproken met wederom een passende auto als aankoop. \r\nIn de afgelopen jaren heb ik in het onderhoud meerdere malen mogen ervaren hoe klantgericht en flexibel er gehandeld wordt. Er is altijd een oplossing op zeer korte termijn waardoor je weer snel de weg op kunt. \r\nAl met al een fijn bedrijf voor een bak koffie, de aankoop of het onderhoud van je auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobetaalbaar is deskundig en denkt met je mee. Daarnaast is het persoonlijk contact fijn. We hebben een aantal auto\'s bij hen gekocht en deze zijn ook bij hen in onderhoud. Autobetaalbaar is voor ons Autobetrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ivm gezinsuitbreiding waren we opzoek naar een ruimere auto. Deze hebben we gevonden bij Autobetaalbaar.nl. Arno is een hele vriendelijke verkoper. Ook toen de auto niet helemaal in orde bleek, hebben Arno en Remko (hoofdman van de garage) het probleem in goed overleg helemaal opgelost. We kunnen autobetaalbaar.nl zeker aanraden!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke verkoper, goede en betrouwbare auto gekocht. Fijne sfeer en top service!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service! Zeer betrouwbaar bedrijf, Arno denkt echt met je mee. Zorgzaamheid en klantvriendelijkheid ten top! Zo zouden er meer mogen zijn.\r\nDe distributieriem van mijn oude peugot sprong kapot..Te lang mee doorgereden helaas. Het kwam eigenlijk niet uit om een nieuwe auto te kopen. Toch bij Arno in Woerden een betaalbare en zeer goede peugot 207 sw gevonden in een geweldige leuke turqoise kleur...Ben er zo blij mee! Rijdt heerlijk en had nooit gedacht dat alles zo vlot weer geregeld zou zijn. Hij dacht echt mee..ben hem dankbaar! Je kunt goede afspraken met hem maken en Arno is iemand die woord houdt en de dingen goedmaakt! Top service!\r\nHeel erg bedankt! Een aanrader! \r\n\r\n\r\nSandra

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na het lezen van een advertentie op Autoscout24 en de goede reviews hebben wij AutoBetaalbaar bezocht. Wij werden gelijk vriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd door Arno. Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij zijn tevreden weggereden in onze Toyota Aygo.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf By

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door de positieve reviews op internet over autobetaalbaar ben ik na een vrij lange zoektocht uitgekomen bij deze garage in Woerden. Ik heb geen verstand van auto’s. Daarom ben ik vrij voorzichtig en durf ik autoverkopers niet direct te vertrouwen en vind ze snel opdringerig en uit op een snelle deal.\r\nMijn ervaring bij autobetaalbaar heeft me positief verrast. Hoe fijn is het dat je iemand kan vertrouwen bij het aanschaffen van een auto. Ik mocht meteen een proefrit doen en mijn vragen werden direct en zorg- vuldig beantwoord. Er wordt geluisterd en gezocht naar oplossingen. \r\nMet een mooie tweedehands Kia cee’d reed ik weg bij een garage die ik iedereen kan aanbevelen.

Jan Kriegestraat 10

3443TJ Woerden