Vriendelijk, eerlijk en leuke auto’s

Tijdje geleden een leuke Ford Fiesta gekocht bij Arno en zijn zoon Luke. Ze nemen echt de tijd voor je en luisteren naar de wensen van een klant. Echt een aanrader!!

Prettig contact, goede auto en betrouwbaar in afspraken

In mijn zoektocht naar een 'jonge' Saab 9-3 met weinig km's kwam ik terecht bij Autobetaalbaar. Het contact met Arno was relaxed en prettig, de auto was in keurige staat en alle afspraken bij daadwerkelijke levering waren prima nagekomen. Wat mij betreft een hele goede ervaring!

vriendelijk en goede service

Mijn vriend en ik wilden al lang een betrouwbare auto kopen. Maar we weten helemaal niks over auto's. Bij autobetrouwbaar zijn we heel goed geholpen. Ze waren vriendelijk en behulpzaam. Ze gaven ons eerlijk advies. Wij zijn heel blij met onze aankoop!

Topbedrijf!!

Zeer vriendelijk personeel, goed geholpen heb hier een auto gekocht rijdt zeer goed. Is een topbedrijf!!

Geweldig !

Na een aardige autorit achter de rug te hebben, werden wij hartelijk ontvangen. Tijd en ruimte om de auto te bekijken, vragen te stellen en uiteraard te rijden. De koop was zo gesloten! Auto werd keurig afgeleverd. Alle papieren en aanverwanten werden geregeld en als klant heb je hier totaal geen omkijken naar! Kortom: auto nodig, auto inruilen ? Richting Woerden en je komt gegarandeerd met een auto terug ! Dank voor de service Arno & team !

Zeer goede ervaring

Voor de tweede keer auto gekocht bij autobetaalbaar. Erg goed geholpen, en alles is zoals afgesproken gedaan. Blijf ook in onderhoud bij deze garage.

Afspraken worden stipt nagekomen

Met Arno en Luc goede afspraken gemaakt over koop en inruil. Afspraken werden correct en prompt nagekomen. Ze kennen hun klanten en hebben professionele aandacht. Een aanrader !!

Deze club begrijpt het

Wat een fijn autobedrijf. Stuk voor stuk aardige zonder te overdrijven mensen die er werken. Heb je een probleem met de gekochte auto geen punt je stuurt ze een WhatsApp en een week later is het het gemaakt !!!!!!! Wij zijn prima geholpen en tevreden dat is het ritje vanuit Eindhoven beslist waard geweest.

Zeer tevreden door transparantie en service

We hebben een duidelijke afspraak gemaakt die voor meer dan de volle 100% door beide partijen is nagekomen. Autobetaalbaar is op mij overgekomen als een betrouwbare partij voor de aanschaf van een auto. We werden voor alles wat er met de auto moest gebeuren op de hoogte gehouden.

Betrouwbaar

Super geholpen, eerlijk en betaalbaar.

Prima auto, goede service en een bijzonder prettig contact.

Op zoek naar een (gebruikte) Audi A2 vond ik er een met nog weinig op de teller bij autobetaalbaar. Toen ik contact opnam, werd ik vriendelijk maar niet afstandelijk te woord gestaan. Autobetaalbaar gaf aan dat er diverse belangstellenden waren, dus dat de auto aan een ander verkocht zou kunnen zijn als ik lang zou wachten met een testrit. Ik vond het prettig om te weten waar ik aan toe ben. We maakten een afspraak voor een testrit, waarbij ik een paar aandachtspunten vaststelde, terwijl de auto verder prima was. Er was de laatste twee jaar geen onderhoud meer aan de auto geweest en daarom was een onderhoudsbeurt belangrijk. Hierin werden meteen de distributieriemen vervangen en werden de bij mijn testrit vastgestelde aandachtspunten verholpen. Dit zat bij de beurt in, waarbij autobetaalbaar bovendien korting gaf op de beurt. Tevens werden er tijdens de beurt nog andere technische gebreken gevonden, die autobetaalbaar verhielp en geheel voor zijn rekening nam. Geen onverwachtse kosten dus voor mij als koper, maar wel een complete afleverbeurt. Het contact was helder, open en prettig, wat het gevoel geeft dat er geen slaatje uit je geslagen wordt. Dat laatste bleek nog eens duidelijk uit de afleverbeurt, waarin - zoals gezegd - autobetaalbaar de onvoorziene gebreken op eigen kosten verhielp. De auto rijdt prima en ik ben zowel over het voertuig als over het contact bijzonder te spreken. Daarom hartelijk aanbevolen.

Bij herhaling topservice en uitermate klantvriendelijk!!

We zijn al langere tijd klant bij Autobetaalbaar en hebben afgelopen week onze bestaande auto ingeruild en twee nieuwe auto's gekocht. Je went makkelijk aan de hoge standaard van service en klantvriendelijkheid die Arno en zijn team hanteren. Er wordt goed meegedacht met wat je nodig hebt en eerlijk advies gegeven. Met als resultaat een deal waar beide partijen blij mee zijn. Het lukt Arno iedere keer weer om ons naar volle tevredenheid te helpen en mee te denken in oplossingen. Ook bij onderhoud en reparatie van onze auto. Een topbedrijf, waar je automatisch vast klant wordt. Want de service en klantvriendelijkheid die ze hier leveren, vind je niet snel ergens anders.

Super vertrouwd en altijd behulpzaam.

Iedereen is behulpzaam en meedenkend. Ze nemen alle tijd voor je en ik kan er altijd terecht. Ook als ik hulp nodig heb en in het buitenland zit. Ik ben nu al vijf jaar een zeer tevreden autorijder en heb geen enkele reden om elders te komen. Arno en zijn collega's zijn top!

Hartelijk, warm, vlot en kundig, kortom een aanrader!

Na een warm persoonlijk ontvangst, werden wij vlot geholpen. Er werd super goed meegedacht met mijn persoonlijke situatie en alle zeilen werden bijgezet om mij weer zo snel mogelijk op pad te helpen. Contact met alle mannen was heel prettig en warm. Kortom zeker een aanrader! Ik ben erg blij en tevreden en kom zeker terug!

Goede service en eerlijke prijzen

Oude en nieuwe auto’s: Autobetaalbaar repareert ze allemaal goed en snel. Ook lastigere klachten weten ze altijd op te lossen. Autobetaalbaar denkt goed mee met (de portemonnee van) de klant. Vriendelijke mensen. 🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘🚘

Goed gevoel, klantvriendelijk, aandacht voor de klant, vertrouwen

Via de telefoon het eerste contact gelegd, hier gelijk al een goed gevoel bij. Omdat wij uit het Oosten van het land komen en bijna twee uur moeten rijden naar Woerden, konden we niet a la minute bij Autobetaalbaar zijn. Geen probleem, afspraak gemaakt en de Kia ceed sportswagon station, die we via de site op het oog hadden, werd voor ons zolang "gereserveerd". Aangekomen op de afgesproken datum en tijd werden we vriendelijk door Luuk (zoon van Arno) ontvangen. Er werd gelijk gevraagd of we iets te drinken wilden hebben en onder het genot van een kop koffie werd er even gepraat. Hierna de auto bekeken en vragen die we hadden werden netjes door Luuk beantwoord. Even een test rit gemaakt in onze toekomstige auto en aansluitend nog een kop koffie. Voor ons was het duidelijk, deze auto wilden we graag meenemen naar de Achterhoek! Maar...onze oude auto wilden we inruilen. Ook hier werd even serieus over gepraat en binnen enkele minuten waren we er met elkaar uit... Luuk, super bedankt voor je tijd en het vertrouwen, dit was wederzijds. Heel veel succes met jullie autobedrijf voor de toekomst!

Vanuit Wieringerwerf een mooie Ford Fiësta gekocht bij Autobetaalbaar. Na 3 dagen kon ik er helaas weer mee terug vanwege startproblemen. Hier was ik natuurlijk helemaal niet blij mee maar gelukkig begrepen ze dat. Ik kreeg een leenauto mee en na een aantal weken zoeken naar het probleem kon ik hem weer ophalen in de hoop dat het probleem daadwerkelijk opgelost was. Ondanks de valse start kocht ook mijn zusje, een week nadat ik mijn auto weer terug had, een Opel Corsa bij Autobetaalbaar. Dit is nu een aantal weken geleden maar allebei doen ze het nog prima en zijn we er ontzettend blij mee. Bedankt voor de fijne service.

Grandioos

Arno is een hele fijne verkoper en geeft goede adviezen. Ik ben erg blij met mijn auto en kom hier graag weer terug.

Geen aanmerkingen.

Vriendelijke , ongedwongen sfeer. Bespreken alles goed, en nemen de tijd voor de client.

Erg fijn dat je weet dat je terecht kunt bij de garage. Arno ontvangt je vriendelijk en denkt met je mee. Onze auto is meerdere malen gerepareerd, super service geleverd.

Eerlijk, servicegericht en verstand van zaken.

Met privé auto van mijn vrouw al jaren klant bij Arno. Hij helpt samen met zijn team daar waar hij kan: 1 Audi onderdelen van mijn vader die in Spanje woont waren in Spanje niet te vinden. Remko heeft alles voor mijn pa geregeld. 2 door gedoe op mijn werk geen auto meer beschikbaar. Arno zegt ik heb er wel een staan die je kunt gebruiken. Geholpen zonder problemen. Daarnaast onze privé auto (ik lease al jaren) tot volle tevredenheid in onderhoud. Altijd overleg bij duurdere zaken via telefoon of mail. Top. Wat ons betreft is Autobetaalbaar terecht uitgeroepen tot beste Garage van Woerden. Aanrader dus.

Top service!

Je wordt erg vriendelijk geholpen en de service is super.

Duidelijkheid en een super service

Autobetaalbaar is duidelijk en een super service ook de monteurs zijn geweldige kerels

Goed bedrijf, klantvriendelijk.

Ben goed geholpen met de aankoop van een nieuwe auto!!

Geweldige service!

Sinds gisteren heb ik mijn Opel Zafira 2.0 DTI uit 2003 ingeruild voor een Mazda 5 2.0 CiTD uit 2006. In het begin had ik wel mijn twijfels over de nieuwe auto vanwege enkele optische plekken. Ik had met Autobetaalbaar afgesproken dat ik de auto zou kopen als sommige plekken verholpen zou worden. Na twee weken kon ik de auto ophalen. Ik was totaal verrast hoe mooi dit verholpen was. De auto zag er veel beter uit dan toen ik het gezien had in de showroom. Motorisch was hij al tiptop in orde. Ik had ook de kofferbak scherm erbij gekregen. Van binnen zag het ook al als nieuw eruit. Autobetaalbaar was al zijn afspraken nagekomen. Petje af! Het had ze ook wat gekost en was wel ten koste van hun verkoopprijs gegaan. Gelukkig dat er nog betrouwbare autobedrijven bestaan. Dank je wel, Arno!

Jan Kriegestraat 10 3443TJ Woerden