Uitstekende service!

Ik laat mijn auto al jaren onderhouden bij autobetaalbaar. De service is goed, de mannen denken met je mee en ze zijn vooraf transparant in de reparatie en bijkomende kosten. Voor mij als auto leek zijn dit altijd belangrijke punten geweest. Dit heeft er toe geleid dat ik mijn nieuwe auto bij hun wilde aanschaffen en dit ook heb gedaan! Kortom, mijn complimenten aan de mannen. Ik ben een tevreden klant!

Heel goed!

Super relaxed een auto gekocht en verkocht. Wat een leuk gast is Luc. Hele fijne ervaring. Ik ga mijn onderhoud ook bij hen onderbrengen. Heb heel vertrouwen in hen!!! Supertent!

Geweldige service

2 maanden geleden colt cabrio gekocht. Display ging stuk.Is meteen gratis vervangen.

Geweldig bedrijf waar de klant nog koning is.

Ik kom hier nu al drie jaar auto gekocht waar in het begin wat problemen waren , maar dat is bij dit bedrijf geen probleem. Alles netjes opgelost zonder gedoe. Ook voor onderhoud beveel ik dit bedrijf aan. duidelijke afspraken en geen verassingen.

Goede ervaring bij eerste auto aankoop.

De verkoper was erg klantvriendelijk en eerlijk. Hij was bereid om extra energie te steken in de auto, zoals het verwisselen van de banden en het proberen weg te werken van een scheurtje, zonder hiervoor extra te vragen. Ook was er tijd voor een praatje. Het was een positieve ervaring.

Klantvriendelijk

Behulpzaam, klantvriendelijk, komen afspraken na.

Super flexibel, goede communicatie!

Ik zit al jaren bij Auto betaalbaar. Als verkoop en klantgerichtheidstrainer let ik extra op mijn leveranciers. En het mooie bij autobetaalbaar is dat er altijd net wat extra’s gebeurd, zoals eerder klaar dan verwacht of het gezellige praatje in de showroom. Ook Als je even komt aanwaaien proberen ze zaken altijd tussendoor in te plannen als het mogelijk is. Inmiddels al veel mensen doorverwezen naar autobetaalbaar

Heel plezierig zaken gedaan.

Wij komen uit Limburg en zullen dus niet zo snel terugkomen. We kwamen voor een auto afgelopen zaterdag 24 oktober en hebben 3 uur in de zaak doorgebracht (incl. proefritje van een half uur) en bijna niet over de auto gepraat. Zonder wazig te willen klinken, er was een klik met Arno en we hebben over heel persoonlijke zaken, over en weer, gepraat. Iets wat je normaal niet zo snel zal doen. Oh ja, en we hebben uiteraard de auto gekocht waar we voor kwamen. Al met al heel pleziering.

Top bedrijf!

Een aantal weken geleden mijn eerste auto bij auto betaalbaar gekocht en geen spijt van gehad. Top service, vriendelijk en leveren de auto in topconditie af voor een voordelige prijs. Later nog een klein mankementje gehad, maar ook dat was geen probleem en hebben ze gelijk opgelost. Top bedrijf!

Helemaal top!

Auto via autoscout24 gevonden, vanaf moment een verliefd op. Familie sceptisch maar toch besloten om een proefritje te maken. Ontzettend fijn en vriendelijk bedrijf wat goed luistert naar je wensen en je bijsturen met advies dat gericht is in jouw voordeel. Het was mijn eerste auto en was niet zeker wat mij te wachten stond. Alles is van a tot z eerlijk en reëel uitgelegd en verteld wat ik wel en niet moest doen. Kan het iedereen aanraden!

Een zeer prettig en betrouwbare autobedrijf met kundige mensen!

Op 21 september 2020 de bij Arno gekochte Citroën C1 opgehaald. De onderhandelingen daarvoor met Arno zijn zeer prettig verlopen. Zelfs zijn er extra werkzaamheden spontaan uitgevoerd tijdens de inspectie voor aflevering. Ook hun "after-sales" is klantgericht. Chapeau voor het Autobetaalbaar-team, zijnde verkoop en werkplaats! Zeker een bezoek waard wanneer men een betaalbare auto wil aanschaffen!

Goede kwaliteit, betrouwbaar en komt afspraken na

Ze zijn klant vriendelijk, hebben auto's van goede kwaliteit en betaalbaar. Mijn ervaring, zeer prettig zaken gedaan en super blij met mijn aankoop, het betreft een Hyundai Tucson 2.7 V6. Autobetaalbaar, bedankt.

Super service

Binnen 30 minuten na mijn reactie op de advertentie werd er contact met me opgenomen en de volgende middag kon ik komen kijken. Ik kreeg niet veel meer voor mijn oude auto maar vond het een eerlijk bod. Bij het ophalen van de auto werd ik vriendelijk geholpen nadat ik niet de juiste documenten meehad. Kort gezegd, een aanrader!

Een auto kopen met een "personal touch.

Wij hebben een Mini Cabrio uit 2010 aangeschaft bij Arno van autobetaalbaar.nl Wij voelden ons daar meteen thuis. Een gezellig praatje maar zeker geen snelle verkoop babbelaar is Arno zeker. De persoonlijke benadering beviel ons wel. De Mini is afgeleverd volgens afspraak met een nieuwe APK en grote beurt. Onze indrukken zijn zeer positief en willen de Mini daar ook voor onderhoud gaan aanbieden.

Vakwerk met super goede service.

Mijn ervaring met Autobetaalbaar is zeer positief. Ik word altijd vriendelijk geholpen en werkzaamheden aan de auto worden snel en vakkundig verricht. Een aanrader!

Goede prijzen en uitstekende service

Wij hadden vanaf binnenkomst al meteen een goed gevoel. Open en eerlijke mensen, wij hadden zelf een monteur meegenomen toen we kwamen kijken en mochten ter plekke de auto op de brug zetten! Waar maak je dat nog mee? Prijs voor onze inruil auto was ook conform de waarde. Al met al een goede ervaring!

Betrouwbaar en goede service

Een fijne een goede zaak met hart voor de klant. Zowel in de koop van onze nieuwe auto en inruilen fantastisch en meedenkend geholpen.

Met veel vertrouwen heb ik mijn eerste auto hier gekocht. Met Arno hebben we een erg fijn gesprek gehad. Eerlijk, deskundig advies met een persoonlijke touch.

Voor een stel twintigers die samenwonen is niet alles mogelijk. Maar een eerste auto maakte Autobetaalbaar zeker waar.

Zeer positief

Open, helder, zeer positieve ervaring.

Autobetaalbaar is kwalitatief goed en denkt mee met de klant!

Als broer en zus samen een auto vergt wat overleg. We keken naar ons wensenlijstje en onze prioriteit lag duidelijk bij zekerheid. Een auto die je deelt moet kwalitatief goed in elkaar zitten. Met ons budget en onze wensen kwamen we uit bij een hatchback occasion. We gingen we langs bij verschillende snelle jongens en dealers die ons de wereld beloofden met een auto die rammelde. Uiteindelijk kwamen we via via terecht bij Arno en zijn zoon Luke van Autobetaalbaar. Met een ruim aanbod en zijn garantie op zekerheid wisten we bijna gelijk dat we hier onze aankoop wilde doen. Na verschillende modellen te hebben gereden kwamen we uit op een Kia Picanto uit 2013 met weinig km's op tellers. Wij wonen allebei in Amsterdam en omdat het lastig bleek om tegelijkertijd de auto te testen mocht ik de auto zelfs meenemen naar Amsterdam om daar even rond te rijden met m'n zus. Super service! Toen Arno ons belde dat hij bij deze auto verborgen gebreken bleek te hebben,(wat hij dus zelf aan ons vertelde, als leek hadden wij dit niet ontdekt), bleek hij al een plan te hebben. Een identieke en zelfs betere variant van dezelfde Kia Picanto stond al klaar. In de overbruggingsperiode mochten wij gebruik maken van een leenauto. Wederom super service! De koop van een occasion brengt altijd onzekerheid met zich mee. Een bedrijf als Autobetaalbaar van Arno en Luke zorgen er in ieder geval voor dat er garantie is en dat er mee wordt gedacht met klant. Autobetaalbaar een aanrader voor een zekere koop!

Betrouwbaar!

Al bij onze eerste afspraak is het meteen goed bevallen. Het voelt betrouwbaar, service is top, klantvriendelijk, erg behulpzaam en kan maar doorgaan. Ik ben erg blij met mijn stoere Kia picanto! Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!! Bedankt voor alles Arno en je geweldige team!!

Prettig

Denk leuk autootje gekocht te hebben. Prettig contact, heb de indruk dat dit een betrouwbaar adres is.

Goede service en klantvriendelijk

Mijn ervaring met dit bedrijf is dat Arno ons openlijk heeft ontvangen, een prettig gesprek gehad waardoor de keuze tot het aanschaffen van onze Fiat Panda snel was gemaakt. Wij zijn tevreden en zullen voor de volgende aanschaf zeker bij Arno weer aankloppen. Een aanrader!

Vriendelijke service en nette afhandeling, ook als jets mis is gegaan

Vriendelijke & open ontvangst en onderhandeling. Goede service. Kleine teleurstelling bij ophalen van de auto is netjes opgelost, overal kunnen even dingen misgaan & situaties anders lopen dan gepland, maar eerlijk en netjes opgelost. Heel blij met onze nieuwe auto! Dank voor de goede zorgen en wellicht tot een volgende keer, hoewel we voorlopig hopen te genieten van deze wagen!