Zeer deskundig en betrouwbaar

Ooit verwees een oud-chefmonteur van een Volvo-dealer mij naar garage Henk Broeders. Nooit spijt van gehad. Ik kom er nu al meer dan twintig jaar. Vader Henk en zoon Sammy zijn echte Volvo-fanaten en werken met originele Volvo testapparatuur en onderdelen. En, niet onbelangrijk, met eerlijke tarieven.

Vakwerk

Goed snel vakkundig

Perfecte service , kundig geholpen en voor reeele prijs

Gebeld. Kon onmiddellijk komen en goed en adequaat geholpen. Deze garage is aan te raden!!

prettig garagebedrijf

werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd

Vriendelijk snelle service

Zonder afspraak, meteen wordt de diagnose gesteld en gerepareerd

Betrouwbaar

Betrouwbaar

Altijd perfecte service

Altijd nette service!

Betrouwbaar, duidelijk en goed

Mijn C70 is perfect onderhouden en voorzien van een nieuwe distributieriem en waterpomp. Een prettig bedrijf.

Vakkundig en marktconform

Professionele diagnose van koppelingsprobleem. (lager en vliegwiel vervangen) Geen wachttijd en snel gerepareerd. Mijn vertrouwen in de deskundigheid van de familie Broeders is hoog.

Zeer snelle en goede reparatie

Snelle en goede reparatie van de auto.

Echte kenners van Volvo, kan een dealer nog wat van leren. Reparatie bijna 50% goedkoper dan bij dealer met echte Volvo onderdelen.

Supergarage, echte vakmensen!!

Onze 18 jaar oude v70 is met zorg en passie voor de auto weer als nieuw en dat tegen super scherpe tarieven. Voor deze garage rijd je 100km of meer om je auto naar toe te brengen!!

Altijd fijn om goed geholpen te worden!

Fijn en vlot geholpen met een goede afstemming!

Bijna 30 jaar kom ik bij Autobedrijf Broeders, als dit niet genoeg zegt...!?

Degelijk vakwerk, kundige specialisten, goede adviezen. Het bedrijf is al bijna 30 jaar mijn "garage", ook al ligt het op een uur rijden van mijn huis...

Betrouwbaar bedrijf met persoonlijke service

Broeders onderhoudt mijn auto al jaren. Mijn Nissan hebben ze perfect behandeld. Ook de bij hun aangeschafte Volvo krijgt op tijd zijn beurtjes en APK. Ik heb nooit de indruk gehad dat ze teveel rekenen of onnodig materiaal vervangen. Vanaf de eerste keer dat ik daar kwam had ik meteen een vertrouwd gevoel.

afspraak is afspraak

In het volle vertrouwen dat alles in orde is rijd ik rond in mijn Volvo.

Goed en vriendelijk geholpen en gecommuniceerd.

Zie hierboven

Keurig bedrijf, komt afspraken na.

Geweest voor een nieuwe distibutieset. Prima sevice! V70 2006 140pk

Goed vakmanschap/snelle service/plezierige mensen

Breng hier al jaren mijn auto voor reparatie en onderhoud. Altijd naar volle tevredenheid. Kan altijd snel terecht.

Professioneel

Positief

Gewoon goed

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundig, vriendelijk en service gericht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste kennismaking met dit bedrijf was perfect !