Super gezellige en leuke lessen!

Rijschool Pien is wat mij betreft een echte aanrader. Ik ben in een keer geslaagd bij rij-instructeur Jan. Hij begeleidt je goed en heeft geduld, daarnaast is het ook nog is super gezellig bij Jan in de auto! Ik zou rijschool Pien aan iedereen aanraden. Jan en ook Pien super bedankt!

Top tijd gehad!

Ik heb met veel plezier mijn rijlessen gevolgd bij insturctrice Rineke. Ze heeft mij super begeleid naar het examen toe! Ook heeft ze ervoor gezorgd dat ik met een zeker en veilig gevoel de weg op kan. Daarbij was het ook altijd gezellig in de auto. Super bedankt voor de leuke een leerzame lessen!

In één keer!!!

Pien en Jan super bedankt! Gelukt mijn zoon behaalde zijn rijbewijs een keer! Fijne rijschool. Betrouwbaar, ontzettend flexibel en wat ik erg heb gewaardeerd is het meedenken. Kritisch waar nodig en toch steeds weer iemand op zijn gemak kunnen stellen. Zeer professioneel.

Leerzame en gezellige lessen bij Rijschool Pien.

Vandaag afgereden en in één keer geslaagd! Zonder de hulp van rij-instructrice Pien was dit nooit gelukt. Dit kwam door de leerzame & gezellige lessen en niet te vergeten de goede voorbereiding op mijn examen vooraf. Mocht u/je nog een rijschool zoeken? Dan is dit een echte aanrader!

Prettig

Een zeer fijne ervaring om bij Rijschool Pien te rijden. Met Jan als instructeur veel gezellige en leerzame rijlessen gehad. In een keer slagen voor het examen en dat had zeker niet zonder zijn hulp gelukt. Een enorme aanrader als je zoekt naar een gezellige, leerzame rijschool met een prettige sfeer!!

Geweldige rijschool met super goede en gezellige lessen

Fantastische rijschool, een echte aanrader. Super goede rij instructrice die je perfect voorbereid op het examen. De lessen zijn erg leerzaam en ook zeer gezellig en de lestijden zijn erg flexibel. Je leert hier super goed rijden en het is daarom gewoon een geweldige rijschool.

Gezellige en goede lessen!!

De lessen waren altijd gezellig! Hierdoor is het rijden ook leuker en leer je snel. Ik heb mijn rijbewijs dan ook in 1x gehaald!!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad met rijlessen, zeker met Pien! Altijd lachen gieren brullen met z’n tweeën. Daarnaast werd er natuurlijk ook serieus gewerkt aan mijn rijbewijs :). Ik heb mijn rijbewijs in 1 keer gehaald, jammer genoeg moet ik wel stoppen met rijlessen... vond het altijd super leuk! Zeker een aanrader om hier te lessen!

Super rijschool!

Zojuist mijn rijbwijs gehaald bij rijschool pien. Super gezellige goede lessen gehad. Ik kan iedereen aanraden rijles re volgen bij Pien! Jan ook ontzettend bedankt, super rij-instructeur!

Fijne lessen en een top instructeur!

Na eerder een slechte ervaring gehad te hebben met een andere rijschool ben ik bij Rijschool Pien terecht gekomen. Ik heb lessen gehad van Rineke en dit beviel me super goed! Ze leerde me op een veilige en prettige manier deel te nemen aan het verkeer en was meegaand en meedenkend. Ik zou deze rijschool en instructeur zeker aanbevelen!

Dankzij de leuke en leerzame lessen van Rineke bij Rijschool Pien in 1x geslaagd!

Een hele fijne en goede rijschool. Zelf heb ik gelest bij Rineke en ik had geen betere instructrice kunnen hebben!! Ik heb niet alleen leren rijden, maar ook durven rijden! Daarnaast waren de lessen ook heel gezellig. Ik ben blij dat ik mijn rijbewijs heb gehaald, maar zal de rijlessen stiekem toch ook wel een beetje missen :)

Een geweldige rijschool met een leuk team!

Inmiddels is het al een tijdje geleden dat ik mijn rijbewijs heb gehaald bij rijschool Pien maar dat verandert niet mijn mening. Ik kijk terug op leuke en leerzame rijlessen bij Jan en een enkele keer bij Pien. Ik ben zeer tevreden hoe mijn lessen zijn verlopen en rijschool Pien heeft alles goed geregeld. Ik zou deze rijschool aan iedereen willen aanraden voor goede rijlessen maar daarbij ook voor de gezelligheid tijdens het rijden! Kortom een toprijschool!

In 1x gehaald dankzij de goede lessen van Rineke!

Dankzij de goede lessen en tips van Rineke heb ik in 1x mijn rijbewijs gehaald. Bedankt Rineke!

Fijne rijschool, in één keer geslaagd!

Ik zou rijschool Pien zeker aanbevelen. De lessen waren goed en het inroosteren hiervan verliep altijd soepel. Vriendelijke rij-instructrice en een fijne auto om in te lessen.

Professionele rijschool, waar de lessen goed aansluiten op de leerling.

De rijlessen heb ik positief ervaren. Er worden goed opbouwende lessen gegeven, waardoor je op je eigen tempo de juiste informatie erbij krijgt. Verder wordt er op een fijne manier feedback gegeven en ook goed verteld wat goed gaat. Er is een mooie balans tussen de tips en tops!

Vier keer gezakt, daarna bij Pien komen lessen en gelijk geslaagd!

Een top rijschool voor het halen van je rijbewijs!!!

Vandaag in één keer geslaagd door de goede hulp van Jan!!! YES!! Het zijn gezellige en leerzame lessen die je voorbereiden op je rijexamen. Jan heeft ontzettend veel geduld en zorgt ervoor dat je zelfvertrouwen steeds groter wordt door de goede tips die hij geeft. Nogmaals heel erg bedankt voor de goede lessen Jan! Ik ga je gezelligheid missen! Nu maar hopen dat mijn zusje bij je gaat rijden zodat we nog kunnen blijven zwaaien! En anders komen we elkaar vast onderweg tegen :)

Super rijschool!

In 1 keer geslaagd! Altijd goede, leerzame & gezellige rijlessen gehad bij Pien!

In 1 keer geslaagd, SO naar Jan!!!!

Super genoten van alle leuke rijlessen bij Jan!! Zoveel goede hulp en tips gekregen die mij altijd bij zullen blijven. Veel zelfvertrouwen gekregen en natuurlijk in 1 keer geslaagd :) Duizendmaal dank Jan. Dikke 10!!

Geduldig, duidelijk en persoonlijk!

Pien, mijn instructrice, is heel geduldig als je iets niet meteen begrijpt. Zij geeft je veel zelfvertrouwen. In 1 keer geslaagd!

Goed les gehad

Goed les gehad van Jan

Ervaren rijschool die erg hun best doen

Mijn rijinstructeur, Rineke, heeft al meer dan 40 jaar ervaring en dat is te merken. Ze heeft me goed door mijn onzekerheid heen weten te slepen en het was erg gezellig in de auto!

Hele fijne rijschool

Na 2 keer examen te doen in Gouda met een andere rijschool en een hoop tegenslagen bij rijschool Pien komen rijden. Zowel Jan als Pien hebben me erg goed geholpen, ik zag er heel erg tegenop maar uiteindelijk bij de tweede keer examen doen in leiden geslaagd.

Super fijne rijschool

Na twee rijscholen en wat slechte ervaringen met autorijden kwam ik bij Pien in de auto. Met een hele hoop geduld en doorpakken wanneer nodig heeft ze me geleerd dat je met een beetje rust in je hoofd en vooruit kijken een eind komt. In het begin dacht ik dat ik het nooit zou leren maar het os toch gelukt! Dank dank dank

Zeer fijne ervaring

Persoonlijk, gezellig en fijn!

Frederik Hendrikstraat 10

2405ES Alphen aan de rijn