Helemaal top

Met super veel plezier lessen gereden bij Jan! Ik heb veel van Jan geleerd en in 1x mijn praktijk gehaald !!! Een dikke aanrader dus!

Helemaal top

Heel veel geleerd van Pien. Ze heeft altijd veel geduld gehad en ze heeft me er zo ontzettend goed doorheen geholpen. Ik had voor geen goud bij een andere rijschool willen rijden.

Top rijlessen!

Echt een top rijschool! Altijd met een goed gevoel de auto ingegaan. Een fijne manier van het leren van auto rijden, waarbij ik me altijd op mn gemak voelde. Ook al ging het niet altijd even soepel, Pien was altijd geduldig. Ik ging altijd met een gerust gevoel de auto uit. Fijne, gezellige lessen gehad en in 1 keer geslaagd!

Super rijschool!!

Toen ik begon met lessen bij Jan vond ik het best lastig soms. Jan is altijd geduldig gebleven en heeft alles herhaaldelijk en heel goed uitgelegd! Ik vind het super hoe hij met kleine autootjes situaties uitbeeldt, dat hielp voor mij heel goed. Maar naast leerzaam waren de lessen waren ook heel gezellig! Door Rijschool Pien en Jan in het bijzonder ben ik in 1 keer geslaagd voor mijn rijexamen, dat had ik niet verwacht. Super bedankt voor de goede en gezellige lessen :)

Geweldige rijlessen!

Hartstikke goede lessen gehad voor mijn praktijk bij Jan in de auto. Veel kunnen lachen en als nog in 1x geslaagd! Heel erg bedankt voor alle rijlessen Jan, rijschool Pien is zeker een aanrader!

Beste rijschool ooit!

Toen ik begon te lessen bij Rijschool Pien kwam ik bij een andere rijschool vandaan. Zij hebben mij verkeerd leren lessen en Rineke heeft mij opnieuw alles op de juiste manier geleerd. Het is elke euro waard geweest, ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs. Nu ga ik met een zelfverzekerd en veilig gevoel de weg op.

Fijne en leuke rijlessen

Ik heb met veel plezier bij Jan in de auto gezeten ter voorbereiding van mijn praktijk. Veel geleerd en hard kunnen lachen, dankjewel Jan!

Geweldige instructeur, in 1x geslaagd!

Na veel moeilijke doen en problemen bij een andere rijschool, ben ik gewisseld naar Rijschool Pien. DIt bleek een hele goede keuze te zijn; lessen gingen veel beter, in korte tijd veel geleerd en in een keer geslaagd!

Fijne rijschool!

Vandaag in één keer geslaagd! Ik kreeg rijles van Rineke en zij heeft mij heel goed lesgegeven, ik vloog zo naar het examen toe! Ik vond het fijn hoe zij aanwijzingen gaf en handigheidjes leerde voor de bijzondere verrichtingen :) We hebben het gezellig gehad :)

Een super rijschool!!!

Ik heb lessen gehad van Rineke en dat was echt super fijn. Ik zat met veel plezier in de auto en ik heb ook altijd een fijn en veilig gevoel gehad. Ik vond de aanpak tijdens de lessen heel fijn werken: als er iets niet goed ging kreeg ik altijd netjes feedback/commentaar, maar wel op zo'n manier dat ik er niet van in de stress schoot tijdens het rijden. En als ik iets wel in één keer goed kreeg, kreeg ik dat ook altijd met een leuk en lief complimentje te horen :) Er werd ook heel goed met me meegedacht met het inplannen van toetsen en examens wat ook heel prettig was. En naast dat alles waren de lessen ook nog eens super gezellig en ga ik Rineke wel een beetje missen

Super fijne rijschool en in 1x geslaagd!

Ik heb het erg naar mijn zin gehad afgelopen maanden tijdens rijles, iedere week weer naar uitgekeken. Jan heeft mij altijd eerlijke en duidelijke feedback gegeven wat mij alleen maar beter heeft gemaakt. En uiteindelijk ben ik met volle overtuiging in 1x geslaagd. Een echte aanrader dus!

Pien heeft ervoor gezorgd dat ik op mezelf vertrouw.

Pien heeft me echt geleerd om in de auto op mezelf te vertrouwen. Ze is geduldig en denkt goed met je mee. Daarnaast is ze ook gewoon een hele gezellig instructrice!

Super goede rijlessen en in 1 keer geslaagd

Ik heb gelest bij Rijschool Pien en heb zojuist in 1 keer mijn rijbewijs gehaald! De lessen waren altijd heel leerzaam en ook nog eens gezellig. Ze willen bij Rijsschool Pien dat je heel veilig en zelfstandig kunt autorijden voordat je zelf de weg op gaat. Ze zijn soms kritisch maar dit loont ook zeker in de veiligheid waarmee je rijdt en velen slagen bij hen dan ook in 1 keer. Ik zou Rijschool Pien aan iedereen aanbevelen! Heel erg bedankt nog Pien! :-)

Heel fijn, geduldig en goede uitleg!

Ik heb heel fijn gereden bij Pien. Dit was mn derde rijschool en was door het verleden erg nerveus om te rijden. Maar pien heeft mij hier helemaal van afgeholpen! Ze heeft mij goed en rustig begeleid en alles goed en duidelijk uitgelegd. Ze gaf mij de tijd om dingen te leren en zette de auto aan de kant en gaf mij wat water als ik het even te lastig vond. Kortom een echte aanrader!

Leuke en leerzame rijlessen

Ik heb de rijlessen als erg leerzaam en leuk ervaren. Pien heeft ervoor gezorgd dat ik als een zekere bestuurder de weg op kan.

Goede, betrouwbare en leuke rijschool

Het was leuk om bij rijschool Pien te lessen. Af en toe liepen lessen niet zoals je had gewild maar dat hoort erbij. De rijinstructrice doet er alles aan om jou het autorijden te leren. Raad deze rijschool zeker aan!

Super fijne rijschool!

Rijschool Pien is een echte aanrader. Ik ben in één keer geslaagd bij rij-instructeur Jan. Hij heeft veel geduld en begeleid je goed naar het examen toe! Natuurlijk is het daarnaast ook super gezellig in de auto. Mocht je een rijschool moeten kiezen, zal ik deze zeker weten aanraden!!

Goede rijschool met kwaliteit lessen.

Ik heb bij rijschool Pien goede begeleiding bij autorijden gekregen met een altijd vrolijke instructeur die weet waar die het over heeft. Vaak ook flexibel met de tijden. Een leuke en leerzame tijd gehad!

Ik raad deze rijschool aan!

Na een paar zakken bij een andere rijschool overgestapt naar Pien en zeker geen spijt gehad! En ja hoor na de lessen van Pien was ik wel eindelijk geslaagd. Ze bereiden je echt goed voor op het examen dus ik raad deze rijschool zeker aan.

Top rijschool!!!

Deze week in 1x geslaagd bij Rineke. Altijd erg gezellig gehad tijdens het lessen en me altijd erg op mijn gemak gevoeld in de auto. Ik zou rijschool Pien dan ook zeker weten bij iedereen aanbevelen!!

Helemaal super!

Super rijschool. Ook als ouders van de leerling goed contact gehad. In 1x geslaagd.

Beide in 1 keer geslaagd!

Mijn zus en ik zijn, op dezelfde dag, samen in 1 keer geslaagd bij Rineke. Hele leuke tijd gehad tijdens de lessen een veel gelachen. Wij raden de rijschool zeker aan, goede kwaliteit lessen en fijne ervaring.

Hele leerzame en gezellige lessen!

Ik ben vandaag in 1x geslaagd bij Pien. Zonder alle leerzame en gezellige lessen was dit mij zeker niet gelukt. Ze hielp me erg goed en met geduld bij de punten die bij mij wat extra aandacht nodig hadden. Ik voelde me altijd op m’n gemak en ondertussen konden we ook altijd gezellig kletsen :).

Fijne rijschool

Erg fijn, veel beschikbaar en met Jan in de auto lekker rustig en op m'n gemak.

Een fantastische rijschool!

Raad deze rijschool zeker aan! Ze bereiden je erg goed voor op het examen, hebben geduld en vertrouwen in je, dus meld je zeker aan.

Frederik Hendrikstraat 10 2405ES Alphen aan de rijn

646620326