fijne garage en personeel

word goed werk afgeleverd

Als vanouds

Prima service en vriendelijke ontvangst! Geen klachten over de gegeven kleine beurt. Auto rijdt als een zonnetje.

Al tien jaar een tevreden klant.

Vakmensen met aandacht voor hun klanten.

Uitleg was begrijpelijk.

Vooraf duidelijk over reparaties en kosten, correcte en nauwkeurige afhandeling

Klantgerichtheid en uitvoering waren goed

Geen nadere aanvulling

Snelle reactie

Snelle planning en ophalen, snelle service

altijd vriendelijk je word altijd goedgeholpen

Weer heel tevreden.

zeer tevreden over de grote beurt en de service van het afhalen en terugbrengen van de auto.Ook over het teefonisch overleg over de extra werkzaamheden.

mijn ervaring bij opel dekker is zeer goed .

Na ruim 39 jaar zijn wij uitermate tevreden over de wijze waarop men door het verkoopteam en de monteurs wordt behandeld . Uiteraard is dit over meerdere generaties het geval geweest.

Goed ik heb geen klachten

Het is een kleine garage waar de cliënt de cliënt is praatje kopjes koffie en ook wat er in de toekomst gaat gebeuren bv door het verwisselen van de balie medewerker ben ik nu al op de hoogte

Goed, eerlijk, en vakmanschap

Goede ervaring op het gebied van servers en vakmaqnschap , goed overleg met de klant. Aardig personeel.

Prima geholpen, en de koffie was heerlijk en de AD krant lag weer klaar.

Wat ik al zij een prima garage, maar merkte toch op, dat er toch ook daar bezuinigd moet worden, klein voorbeeld: de koffie niet meer in echte kopjes maar nu in karton of plastiek beker. Tip terug ga terug op een echt kop en schotel, is ook beter voor het milieu. verder de auto was weer snel gereed. Groet L.S

Prettig, persoonlijk

Zie boven

Occasion Opel Vectra

Ik ben enorm netjes geholpen door de verkoper van Opel Dekker, bij aflevering van de auto is alles netjes gedaan zoals afgesproken. Monteurs bedankt, jullie zien mij zeker terug voor het onderhoud van de auto

Auto moest zich even settelen na deze beurt

Service was prima, netjes op tijd weer terug. Auto moest zich wel even settelen na deze beurt. Was in het begin iets terughoudend als je gas gaf. Is nu in de loop van de tijd wel weer verbeterd.

Keurig netjes optijd klaar als er iets extra gebeuren moet werd dat netjes gevraagd.

netjes en vriendelijk geholpen .Voor dat ik weg reed kwam de monteur netjes vertellen dat de computer gereset is dat de aangegeven buiten temperatuur iets kan afwijken maar dat het weer automatisch aanpast.

goede service en afspraak is afspraak.

Alles word perfect geregeld,ze staan altijd klaar.

Prima service, prima personeel!

Fijne garage om je auto in onderhoud te hebben!

Prma alles duidelijk en stipt

de auto liep na de beurt als een zonnetje, was schoon en ook de factuur en de uitleg daarbij waren duidelijk.

Super snelle service

"s ochtends aankomen met een kapotte bobine, en nog geen uur later wegrijden met een gemaakte auto.

Aangenaam.

Mijn voorruit laten vervangen Zeer kundig en netjes gedaan Na afloop ben ik gebeld en kon ik de auto ophalen. Al 30 jaar klant, ik wil niet anders. .

Alles naar wens.

Alles naar wens. Verder geen bijzonderheden.

IJsseldijk 353 A

2922BK Krimpen a/d ijssel