Prettige communicatie en kundig

Goede Service en altijd achteraf een telefoontje of alles naar wens was .

Slecht.

Een tweedehands Volvo V60 gekocht bij Garage Dekker. Gelijk de volgende dag koelvloeistof verlies. Bleek uiteindelijk dat het hele motorblok vervangen moest worden. Mij twee jaar terug laten overhalen om te investeren in een ‘nieuwe’ motor. Er nu achter gekomen bij eventuele inruil voor een hybride model dat dit naar alle waarschijnlijkheid een schadeauto geweest is (bewijs genoeg). Hoewel Garage Dekker mij bij aankoop garandeerde mij geen zorgen te maken. Anders zouden ze deze auto niet aanbieden (hun woorden)! Reageren echter quasi niet op mails en Marcel Dekker blijft bij zijn/hun standpunt dat deze auto 100% in orde was bij aanschaf. Ik raad iedereen aan verder te kijken dan wat er bij deze garage wordt aangeboden. Verantwoordelijkheid nemen voor eigen tekortkomingen is niet aan de orde bij Garage Dekker. Lieven Engelen

Snel en goed geholpen.

Snel en goed en vriendelijk.

goede serves en klant riendelijk

altijd goed geholpen en staan als het tijd toe laat gelijk klaar

prima service. vriendelijke medewerkers

Fijne mensen. goede service

Geweldig goede service!

Goed geholpen personeel deskundig en vriendelijk. Kom hier al meer dan 20 jaar! Keep up the good work

Vriendelijk personeel

Duidelijk verhaal betreft onderhoud, en geen nare dingen achteraf Ps.... Hier wordt de telefoon nog opgenomen en geen bandje, toppie

Service goed

ik ben netjes en goed geholpen.

Prima, voor de A.P.K moesten wat dingentjes vervangen worden en daar hebben ze VOOR de reperatie over gebeld met wat er vervangen moest worden en de kosten. Ik kwam bij het ophalen van de auto dus niet voor onverwachte kosten en verassingen te staan. Hierbij concludeer ik dat we bij Dekker goed op de hoogte gehouden worden van wat er met of aan de auto gebeurt en nogmaals niet voor verassingen komen te staan en dat is wel zo prettig.

Prima!

Opel Dekker doet zijn best

Een kleine storing aan mijn private lease auto werd tussen het ingeplande werk door snel en goed verholpen,

Het was een kleine beurt. Ik heb een vriendelijk mail gekregen met de herinnering dat ik een afspraak zou moeten maken voor de kleine beurt. Op de dag ging alles voorspoedig en ik kan weer met mijn auto veilig op weg

klantgerichte en snelle service

Klantgerichte snelle service

gewoon goed.

een bedrijf dat mijn vertrouwen heeft.

Binnen de afgesproken tijd en conform offerte. Belangrijker: auto heeft geen kuren

Zoals altijd goed.

Netjes op tijd geïnformeerd inzake de jaarlijkse beurt. Net jes ontvangen met een kop koffie. Goed geïnformeerd wat er eventueel gedaan gaat worden.

prima garage aar men de klanten nog kent

Zeer goede monteurs

Alle problemen altijd vakkundig opgelost

Alles is goed gegaan

Ik kom al 21 jaar bij Opel Dekker en als het niet goed gaat dan was ik allang weggeweest.

prima, flexibele inzet

klantbetrokkenheid, persoonlijke aandacht. Flexibel

Betrouwbare garage

Al meer dan 40 jaar kom ik bij deze garage eerst in de Tuinstraat en later dus in het huidige pand daar ik woonachtige ben in Rotterdam en er voldoende garage aan deze kant van de brug zijn zeg denk ik genoeg waarom ik toch over de klep naar Dekker ga . Betrouwbaar en persoonlijke benadering waren / zijn voor mij doorslaggevend hiervoor

werd snel en goed geholpen

Zeer serieus

Ik ben goed geholpen