Eerlijke en goede service

Afspraken worden nagekomen, je weet waar je aan toe bent en super vriendelijk personeel!

Heb er wel een goed gevoel bij

Nou ik ben heel benieuwd ik kom morgen mijn Opel meriva ophalen .Maar volgens mij zit het wel goed. Ben bij jullie gekomen via mijn zoon die ook een auto bij jullie heb gekocht.

Probleem opgelost en uitleg gekregen.

Snel verholpen.

Keurige en snelle service.

Vakgarage!

Al meer dan 25 jaar een goede ervaring

Een prima ervaring

een goede service en ze denken met je mee

Geven goede adviezen bij een onderhoudsbuurt.

Prima service!

Goed geholpen, duidelijk antwoord op vragen.

Zoals altijd prima

Goede uitleg, en vriendelijk geholpen

Via de telefoon eerst kontakt gehad over het onderhoud en evt kosten. Dat waardeer ik.

Goed geholpen.

Gratis een leenfiets.

Ik voelde me genaaid 😩

Ik vond het allerminst prettig dat ik bij een APK keuring te horen kreeg dat het beter was(dus niet noodzakelijk!!) om een aantal dingen te vervangen... twv €680,- Nu was de rekening nog geen €140,-. Als men mij dit bij het afhalen gemeld had was het prima geweest en dan had ik er alvast voor de volgende keer rekening mee kunnen houden.

Voor mij zo'n 37 jaar al een vertrouwd adres met inmiddels de derde generatie.

Heel toegangkelijk open communicatie we kennen elkaar heel goed en weten wat we aan elkaar hebben. Hetzelfde geldt ook voor de monteurs en de receptie.

goed en eerlijk bedrijf

Ik ben woonachtig in Rotterdam-Kralingseveer- binnen een paar minuten afstand van het toepad waar nagenoeg alle autodealers zijn gevestigd,uit mijn woning kijk ik uit op bedrijven terrein capelle west waar 5 garages zijn gevestigd en toch ga ik al meer dan 40 jaar naar Dekker in Krimpen eerst in de Tuinstraat en nu op de IJsseldijk .Dus dit zegt wel genoeg denk ik .zelf heb ik heel mijn leven als zelfstandige ondernemer mijn brood verdiend en weet dus als geen ander dat je personeel het belangrijkste uithangbord voor je bedrijf is .van af de receptie tot in de garage is dat bij Dekker goed geregeld.

Wij kopen onze auto niet voor niets daar al 38 jaar

Wordt altijd netjes en op tijd geholpen.

🔝 😎

Vriendelijk personeel en monteurs. Nemen ze de tijd voor je. Krijg je Uitleg over alles. Zeker een aanrader.

Uitstekend werk

Uitstekend werk

Naar tevredenheid geholpen.

Fijn is dat er direct contact op wordt genomen als er meer kosten zijn dan gepland.

zeer prettig

Prettige mensen, snelle hulp, kortom, zeer fijn in vergelijk met de grotere, stadse dealers.

Deskundig fijn personeel

Geheel onderhoud van onze auto is in goede handen

Alles volgens afspraak

Grote beurt en APK volgens afspraak. Telefonisch overleg over tegengekomen mankementen. Moest wel zelf vragen hoeveel het dan kostte. Dit is voor mij belangrijk omdat mijn budget beperkt is.

Klantvriendelijk, eerlijke prijs en goede service

Een tijdje terug zag ik een Ford Fiesta ST staan bij Dekker. Gebeld voor een afspraak en vervolgens 1,5 uur in de auto naar Krimpen aan de IJssel. Ik werd vriendelijk ontvangen en goed geholpen door Marcel Dekker. Marcel zelf is een echte autoliefhebber en kon met veel passie vertellen over de Fiesta ST. Na een kort gesprek een proefrit gemaakt en verliefd geworden op de auto. Ik wou die dag ook nog in een Focus ST rijden om de Fiesta ST te kunnen vergelijken. Marcel dacht met mij mee en wist een Focus ST te staan bij een concurrent op 15min rijden. Ik vond het erg prettig dat Marcel zo met mij meedacht. Toen een proefrit met de Focus ST gemaakt, maar toch voor de Fiesta ST gekozen. Vervolgens een goede deal kunnen maken voor de auto i.c.m. winterbanden. Nu, een maand later, rij ik met veel plezier in deze auto. Ik ben bij autobedrijf Dekker klantvriendelijk geholpen en kan Dekker absoluut aanbevelen.

Een al jarenlang betrouwbare garage

Altijd bereid om te helpen met deskundig personeel en nooit dingen uitvoeren als ze dat niet van tevoren met je hebben doorgenomen, hoe nodig het ook moge zijn. En altijd nog nabellen of het tot tevredenheid is geweest. Een betrouwbare klassegarage zonder capsones en met de menselijke maat!

Positief.

Fijne lokatie,op loopafstand. Goede en duidelijke behandeling bij evt.vragen.

Goede en snelle service en erg klantvriendelijk.