Vriendelijk personeel Gedaan wat ik gevraagd heb en vakkundig afgehandeld.

Goed naar de klant geluisterd

Zie bovenstaand

De apk en controlbeurt is naar te vredenheid uitgevoerd.

De ervaring die ik heb is goed. Deze keer geen grote reparaties, dus geen telefoontje. Alles goed en netjes afgehandeld.

Tevreden

Vriendelijke mensen. Gedaan waar ik om vroeg. Rekening viel wel wat hoger uit dan van tevoren gezegd was.

Goed.

Zeer goede deskundige mensen.

Top, Goeie service en Vriendelijke mensen

Goeie ervaring bij jullie, volgende auto koop ik sowieso bij jullie

Goede service, prettige prijs.

alles ok

mooi familie bedrijf

Keurige behandeling

Het ging om APK en een onderhoudsbeurt (waarbij tegenviel wat er aan de wagen mankeerde). In goed overleg konden we tot prettige afspraken net voor en na het lange weekeinde van Koningsdag komen en zover ik kan constateren zijn de reparaties goed uitgevoerd. Ook ben ik een weekje later nog even gebeld om te horen of ik tevreden was.

Grote beurt

wordt netjes geholpen

Betrouwbaar

Betrouwbare Opel Dealer. Prijs voor een kleine beurt is voor een merkdealer denk ik marktconform. Totaalprijs voor een kleine beurt van een Opel Zafira uit 2017, 35.000 km, incl. BTW, incl. banden verwisselen voor- en achter vanwege slijtage (alleen wisselen, geen nieuwe banden), nieuwe ruitenwissers voor en achter, verlengde Opel Assistance was 450 euro. Klinkt als een hoog bedrag. Wellicht dat dat voor mij een reden is om ergens anders volgend jaar te gaan kijken voor goedkoper onderhoud.

Auto weer tiptop wel erg duur....

Geweldige service

De mensen die er werken zijn zeer prettig in de omgang met klanten je wordt altijd correct geïnformeerd en behandeld.

Top bedrijf met hele fijne mensen!

Je bent altijd welkom bij garagebedrijf / familie Dekker!

Keurig en professioneel

De medewerking van uw organisatie is perfekt. Ik kan nog geen beoordeling over de werkzaamheden geven daar ik zelf na de beurt nog geen kilometer gereden heb. Dit zal op korte termijn geschieden en wanneer nodig zal ik U berichten!

Omdat ik geen verstand van auto's heb, weet ik niet zo goed wat ik moet antwoorden. Ik werd keurig geholpen en krijg goed antwoord op mijn vragen. Mijn auto rijdt weer als vanouds, dus ook goed.

Alles prima geregeld

Alles viel mee behalve de hoge rekening

Het re voorwiel zou aanlopen echter ik kon met een vinger sturen en de auto trok niet naar rechts???

Vriendelijk personeel en duidelijke informatie

Altijd een vriendelijke ontvangst. Zowel van monteurs en vanachter de balie. Luisteren naar wat je te vertellen hebt en geven naar, in mijn geval een tussenbeurt, uitleg wat er precies gedaan is. Fijn bedrijf!

Goed gedaan

Op tijd,gebracht terug een telefoontje gehad en opgehaald

Al 45 jaar klant en men heeft mij nimmer in de kou laten staan.

De eerder geschreven opmerking moet voldoende zijn

Waren gisteren zonder afspraak naar de showroom gegaan. Werden vriendelijk te woord gestaan en voorzien van een lekker bakje koffie. Nadat Marcel gearriveerd was waren we er eigenlijk binnen no time uit. Kregen een zeer nette inruilwaarde voor ons autootje terug en konden het overeen komen wat we bij moesten leggen bij de Mokka. En hebben hem vandaag op gehaald en kregen een leuke attentie !

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Al jarenlang een vertrouwd adres

Correcte afhandeling van de grote beurt. Bij bijkomende kosten wordt je van te voren gebeld.