goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel. Eerlijk in wat er binnenkort vervangen moet worden. \r\nAlles gaat in overleg. En goede adviezen. \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto gekocht

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf het eerste momenten heel goed. Het was heel fijn zaken doen. Martin was duidelijk, vriendelijk en had verstand van zaken. Heel erg tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed: Wij zijn keurig geholpen. Niets was te veel voor ze. Duidelijk in berekeningen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezocht via Internet bv Autotrack een occasion merk Opel type Crossland X automaat Deze gevonden bij de vestiging in Bilthoven\r\nNa een prettige ontvangst en proefrit en een redelijke offerte de auto gekocht. Met dank voor de snelle levering (3werkdagen) De ontvangst bij levering en de onthulling en de basis uitleg hebben wij als zeer prettig ervaren.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netje geholpen en goed advies gekregen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend geholpen, deskundig advies en desgewenst snel terzake. Het ging om aanschaf demo-auto. Deze werd, bij ophalen, als nieuw afgeleverd. Ik ben er heel tevreden over.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze denken met je me. Overleggen alles en adviseren slim. Laten zien wat er speelt en/of gerepareerd moet worden..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mooie nieuwe Corsa gekocht waarbij wij prettig en goed zijn geholpen door Martin Schouten!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Open en eerlijk. Fijne mensen om mee te werken.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk, komen afspraken na.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima begeleiding bij aankoop occasion en inruil. Afspraken worden tijdig en volledig nagekomen. \r\nPrettige communicatie met dhr. Martin Schouten.\r\nWij zijn na vele jaren afwezigheid weer terug bij Opel.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop gebruikte auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima! Met extra aandacht voor lakbeschadiging.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service. Na aflevering bleek er schade te zijn, welke als nog verholpen is. Ook een nieuw afdekscherm gekregen, omdat deze er niet meer in zat.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ervaar de kennismaking met Henri en Herman Opel het als zeer prettig en vooral klantgericht. Zowel de dame welke mij telefonisch te woord stond als de mensen die de auto kwamen omruilen. Extra verrast was ik toen ik de auto mocht ophalen dat deze was gewassen en ook van binnen was schoon gemaakt. Dan onderscheidt je echt met andere garages.

Over Henri & Herman Bilthoven

Henri & Herman Bilthoven is hét verkooppunt voor de merken Jeep, Alfa Romeo en Abarth, en biedt daarnaast een breed aanbod occasions in diverse merken. Particulier of zakelijk, bij Henri & Herman Bilthoven weten we precies wat jij nodig hebt: of het nu gaat om deskundig aankoopadvies, een verzekering, financiering, leasecontract of professioneel onderhoud. Wij zorgen voor een passend advies en service op maat welke voldoet aan al jouw mobiliteitsbehoefte. Daarnaast is Henri & Herman Bilthoven een erkend reparateur voor de merken Opel, Citroën, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Alfa Romeo, Chevrolet en Eurorepar. Hierdoor kun je altijd bij ons terecht voor het onderhoud aan jouw auto. Onze technische specialisten staan voor je klaar om je auto weer als nieuw de werkplaats uit te rijden.