Ik heb hier mijn auto gekocht en mijn andere auto ingeruild. Ondanks drukte kon ik dezelfde dag nog terecht. Vriendelijk ontvangen en eerlijk geholpen. Goede zaak!

Beste Emma, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Bilthoven. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Goede service, fijn contact!

Veel bedrijven bezocht en uiteindelijk uitgekomen bij H&H Bilthoven. Daar stond een occasion die aan onze voorwaarden voldeed. Tijdens het hele proces van de aankoop goed en vlot contact gehad met de verkoper wat zorgde voor vertrouwen! Kortom; een positieve ervaring!

Beste Frans, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Bilthoven. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Vriendelijk geholpen, goede occasions

Vanaf het begin tot de afhandeling als zeer prettig ervaren. Goede occasion aangeschaft conform afspraken. Geholpen door Corne Buijs, fijne gozer, goede service!

Beste Mathijs, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Bilthoven. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Blij met onze nieuwe auto

Via internet uitgekomen bij H&H, wel een eind uit de buurt maar voor een specifieke auto heb je dat er wel voor over. Prima inruilvoorstel voor onze auto gehad, proefrit gemaakt en toen besloten tot aankoop. Afspraken zijn goed nagekomen, Corné heeft ons prima geholpen en ook per mail constant op de hoogte gehouden. Dat was erg prettig! Auto was keurig afgeleverd en de eerste 500 km zitten erop. Wij zijn erg blij met onze auto, hopelijk kunnen we er weer jaren mee vooruit!

Beste Karin, hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Goede en betrouwbare dienstverlening

Bij toeval terecht gekomen bij H&H omdat zij een occasion hadden binnen gekregen, die ons aanstond. Weliswaar ver van waar wij wonen. Afhandeling is goed en vlot verlopen en wij zijn blij met het resultaat.

Beste Bert, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Bilthoven. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Super vriendelijk en flexibel

Heel tevreden met onze nieuwe auto en de service en diensten van Corné. We moesten door omstandigheden de ophaaldag veranderen, dat was allemaal geen probleem. Ook afhandeling van vragen en contact via de mail verliep soepel. En van het ophaalmoment maakt Corné ook iets gezelligs!

Beste Merel, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Bilthoven. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Prettig, behulpzaam en duidelijk

Mooi bedrijf met uitstekende verkoper Corné. Prettige sfeer, duidelijke uitleg, en zeer behulpzaam. Aanrader!

Beste E. Pannekoek, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Bilthoven. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Sublieme service

Het zoeken naar een gunstige oplossing voor een complexe en kostbare reparatie om de kosten te drukken

Beste Peter, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Bilthoven. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug! Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Zeer tevreden!

Edwin heeft ons fijn geholpen. Zeer klantvriendelijk en duidelijk. Zowel in de dagen voor de overdracht, als na de overdracht een goede service. Mocht er toch nog iets zijn, dan mogen we alsnog contact opnemen en ben ik er van overtuigd dat we wederom deskundig en snel geholpen zullen worden.

Vriendelijke behulpzaam

Werd vriendelijk ontvangen .Vriendelijke verkoper Ook al ging de koop niet door

bij de aflevering van de Crossland geweldige uitleg werd alle tijd voorgenomen en als ik vragen had kon ik contact opnemen

Uitstekend geholpen.

Heb een occasion gekocht bij opel bilthoven, ben uitstekend en deskundig geadviseerd door verkoper Edwin Ros de afspraken die we hadden gemaakt zijn allemaal naar gekomen. En zal in de toekomst zeker daar terug komen.

Edwin Ros was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft voor mij echt een perfecte deal geregeld. Na levering loopt hij samen de auto na en legt hij vanalles uit.

Alles in het teken van de klant

Super snelle reactie op mijn interesse voor een OPEL Grandland X. Ik woon zelf in het zuiden van het land. Een heel realistische inruilprijs voor mijn eigen auto, duidelijke antwoorden op mijn vragen en dus hadden we snel een deal. Formaliteiten werden zeer klantgericht afgehandeld en vandaag mijn nieuwe aanwinst tot aan de voordeur afgeleverd gekregen. De verkoper was echt top en niets was te veel. Dank voor de goede service Edwin!!! Nu op naar heel veel fijne en veilige kilometers.

Komen afspraak niet na.

Wij zouden teruggebeld worden over mogelijke aanschaf auto ter waarde van €30000 en inruil, na 1,5 dag geen reactie nog telefoon email niets. Gaan zo naar echte serieuze dealer die wel wil verkopen.

Goede service. Zeer vriendelijk. Komen afspraken na

Zeer goed geholpen. Zeer vriendelijke verkoper

Werd zeer vriendelijk geholpen door de verkoper

Geweldig meedenkende verkoper. 2 proefritten laten maken om verschil tussen een 1.0/1.4 te ervaren.

De auto stond in Zeist. Bilthoven maakte een afspraak maar aangekomen in Zeist stond de auto niet klaar voor een proefrit dus moesten we een kwartiertje wachten. Dit vind ik slordig van Zeist.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ontvangst verkoper denkt mee en hekpt tot een goede keus te komen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf fijne vriendelijke ontvangst, geduldig, vakkundig.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een service heeft H & H gegeven bij onze nieuwe auto. Zowel in Bilthoven als in Amersfoort. Hulde aan de werkplaats voor de snelle levering van onze rode Insignia. \r\n\r\nMartin, Bertjan en Jan jullie zijn Kanjers!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het kopen van een Opel Astra werden we goed en vriendelijk geholpen door de verkoper. Ook op de op haaldag was alles goed geregeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig ontvangst, zonder dat ik een afspraak had voor proefrit, was dat mogelijk. En werd er tijd voor mij genomen. Een jong gebruikte Opel Karl \r\nGekocht.

perfect, zeker aan te bevelen

Over Henri & Herman Bilthoven

Henri & Herman Bilthoven is hét verkooppunt voor de merken Jeep, Alfa Romeo en Abarth, en biedt daarnaast een breed aanbod occasions in diverse merken. Particulier of zakelijk, bij Henri & Herman Bilthoven weten we precies wat jij nodig hebt: of het nu gaat om deskundig aankoopadvies, een verzekering, financiering, leasecontract of professioneel onderhoud. Wij zorgen voor een passend advies en service op maat welke voldoet aan al jouw mobiliteitsbehoefte. Daarnaast is Henri & Herman Bilthoven een erkend reparateur voor de merken Opel, Citroën, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Alfa Romeo, Chevrolet en Eurorepar. Hierdoor kun je altijd bij ons terecht voor het onderhoud aan jouw auto. Onze technische specialisten staan voor je klaar om je auto weer als nieuw de werkplaats uit te rijden.