matig, te weinig instructie en toelichting

bij de overdracht van mijn nieuwe leaseauto was de instrucite erg summier, de handleiding bestaaat uit honderden pagina's tekst waarbij alle typen door elkaar lopen (benzine, electrisch) en het niet duidelijk is welke opties er op mijn auto aanwezig zijn. Bij de vraag naar een laadkabel stelt de verkoper dat ik dan maar een afspraak moet maken met het magazijn en als ik dat doe blijkt uiteindelijk dat een laadkabel peperduur is en onpraktisch. Ook wordt me dringend voorgehouden dat ik bij een review minstens een negen moet geven als beoordeling anders oop ik de kans op een waardebon mis.

Beste Jan, Wat spijtig om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Bij Henri & Herman staat klanttevredenheid voorop. Daarom zullen we zo snel mogelijk contact met je opnemen om dit probleem persoonlijk te bespreken en zo nodig een passende oplossing te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Een garage waar je waar voor je geld koopt!

Ik heb altijd een goed gevoel gehad welke auto ik ook heb gekocht bij Henri en Herman,ik voel mij dan ook veilig in mijn nieuwe Opel Karl,en ben heel erg tevreden over de service en het contact van dit bedrijf,leuk en vlot personeel,een aanbeveling waard voor jong en oud!

Beste Ilse, Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent over de service en dienstverlening van Henri & Herman Nieuwegein. Graag willen we je bedanken voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen je vele veilige kilometers toe in je nieuwe Opel Karl en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Perfect geholpen!

Na een fijne proefrit die we konden maken, en heldere adviezen, waren we overtuigd om onze auto te kopen bij Henri&Herman. Er werd goed met ons meegedacht en we werden fijn geholpen. Goede en snelle communicatie. Erg blij met de nieuwe auto. We raden Henri&Herman aan!

Beste Magda, Bedankt dat je jouw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein hebt willen delen! Klanttevredenheid staat bij ons voorop. Het is dan ook fijn om te lezen dat je een prettige proefrit hebt kunnen maken en duidelijk advies hebt ontvangen. We waarderen het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop. Vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Een halve ster is nog te veel

Voor een Opel Mokka van net een jaar oud en amper 1.000 km op de teller (het volgens deze dealer noodzakelijke) onderhoud laten uitvoeren hier. Zonder vooraf de werkzaamheden (welke werkzaamheden??) en de kosten te bespreken is hiervoor € 320 in rekening gebracht. Volgens de MyOpel app moest er een software update worden uitgevoerd aan het touchscreen, dus gevraagd of dit tijdens het onderhoud gedaan kon worden, maar volgens deze dealer was er geen update omdat de auto geen navigatie heeft. Dus dan maar zelf de update uitgevoerd die vervolgens vastliep. Heb toen Opel Nederland om hulp gevraagd, maar die verwijst naar de dealer. Dus (helaas) toch maar weer contact moeten opnemen met deze dealer. Die wilde er wel 'even naar kijken', waarna de auto weer kon worden opgehaald na betaling van € 145 (wederom zonder vooraf de kosten te bespreken) voor de uitgevoerde software update. Blijkbaar kon er nu dus ineens toch wel een update worden uitgevoerd... Nadat ik mijn ongenoegen had geuit over deze rekening werd de 'manager' er bij gehaald, volgens hem moest ik maar een klacht indienen bij Opel Nederland. Opel Nederland verwijst vervolgens terug naar de dealer, dus van het kastje naar de muur en met mijn klacht wordt dus niets gedaan. Al met al dus € 465 moeten betalen voor zogenaamd onderhoud en een software update bij een nagenoeg nieuwe auto die ik net twee maanden in bezit heb. Hier kom ik dus nooit meer terug.

Geachte heer Vogelzang, Bedankt voor uw review. Vervelend om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent. Ondanks de lage kilometerstand is uw Opel Mokka inderdaad bijna anderhalf jaar oud en is het zeer verstandig geweest om de onderhoudsbeurt uit te laten voeren. Juist bij een auto met weinig kilometers wordt er aangeraden om dit onderhoud te laten uitvoeren (zie ook ANWB voor tips in deze). Ook het feit dat uw Opel Mokka de eerste 13 maanden in het buitenland (nagenoeg) heeft stilgestaan bevestigd deze juiste keuze. In de genoemde prijs zit natuurlijk ook de matten set die u besteld heeft. Wij werken met de vaste tarieven zoals die door Opel Nederland zijn voorgeschreven. Wat betreft de update: ik begreep dat u zelf een update heeft proberen uit te voeren waarna het scherm volledig zwart werd. Wij hebben inderdaad weer de juiste software moeten plaatsen om dit probleem voor u op te lossen. Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag van u. Met vriendelijke groet, Jan van der Pouw Kraan Aftersales Directeur Henri & Herman

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Helaas was de levertijd langer dan de bedoeling was een dat komt door de omstandigheden in de gehele wereld. Maar het contact met Corne was altijd netjes en duidelijk. Er moesten ook aanpassingen worden gedaan en dat is in heel goed overleg super goed gedaan!!!!!! Dus ondanks dat de levering langer duurde ben ik heel tevreden over het contract met iedereen van Henrik en Herman

Beste Paul, Wat fijn om te lezen dat we, ondanks de langere levertijd, een positieve indruk bij u hebben kunnen achterlaten. We wensen u nogmaals veel plezier met uw nieuwe aankoop en zien u in de toekomst graag terug bij Henri & Herman Nieuwegein. Vriendelijke groet, Jordie

Goede ervaring

Zeer goed geholpen en vriendelijk personeel

Pro actief en empatisch vermogen. Gastvrij en adequaat

[email protected], heer Buys verdient een Tien met zijn team!

Beste Henricus, Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. We vinden het dan ook erg fijn om te lezen dat onze gastvrijheid u niet onopgemerkt is gebleven. Graag willen wij u bedanken voor het delen van deze positieve ervaring en zien u in de toekomst graag terug bij Henri & Herman Nieuwegein. Met vriendelijke groet, Jordie

Prettig en professioneel geholpen bij de aankoop van een auto

Elroy heeft ons van het moment dat we voor het eerst binnenstapten bij Henri & Herman tot na het ophalen van de nieuwe auto twee weken later heel fijn geholpen. Tussendoor en na afloop is hij telkens zeer attent en behulpzaam geweest bij het beantwoorden van onze vragen en het aanleveren van documenten. Maar belangrijkste was de algehele fijne ervaring bij Henri & Herman: vakmensen die weten waar ze het over hebben en qua service en klantvriendelijkheid zich positief onderscheiden. Elroy heeft ons bij het kopen van een nieuwe auto super begeleidt. Hij was kundig, enthousiast, attent en eerlijk. Ik beveel hem en Henri & Herman van harte aan voor iedereen die een nieuwe of tweedehands auto overweegt te kopen! Dank Elroy!

Beste Jonathan, Klanttevredenheid staat bij ons centraal. Daarom vinden wij het fijn om te lezen dat we je naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen bij Henri & Herman Nieuwegein. We wensen nogmaals veel plezier met je nieuwe aankoop en hopen je in te toekomst graag weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, Jordie

Uitstekend geholpen door nette verkoopmedewerker in keurig bedrijf

Vorige week donderdag onze "nieuwe" Opel Astra Station gehaald bij Henri & Herman. De auto is 1 1/2 jaar oud, maar ziet er uit als nieuw! Na een zeer plezierig gesprek met Corné, wist hij ons na nog een kleine onderhandeling over de streep te halen. Wij konden onze vorige Astra Station nog voor een prima inruilprijs inleveren. De nieuwe auto had een beschadigde velg, maar dit is perfect verholpen. Het ziet er allemaal als nieuw uit, de auto is naar volle tevredenheid. Ook het bedrijf ziet er keurig uit en er is keuze genoeg uit zowel nieuw als occasion, Al met al zeer tevreden over de aankoop en de gesprekken tot de aankoop. Ik zou dit bedrijf zeker één ieder aanbevelen. Corné bedankt!!

Beste Erwin, Nogmaals van harte gefeliciteerd met de aanschaf van je nieuwe auto! Wat leuk om te lezen dat we je naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen bij Henri & Herman Nieuwegein. We willen je graag bedanken voor het delen van deze positieve ervaring en wensen je vele veilige kilometers toe. Vriendelijke groet, Jordie

Netjes geholpen

Vorige week de ‘nieuwe’ Mini opgehaald bij Corné. Eerst twee keer langs geweest en proef gereden. Goed geluisterd naar mijn wensen en ook goed meegedacht over wel of niet de auto op de zaak zetten. Eerlijk advies en duidelijke afspraken, daar houd ik van. Inmiddels zit de eerste week met de nieuwe Mini er bijna op. Hij bevalt prima!

Beste Rianda, Wat fijn om te lezen dat we je bij Henri & Herman Nieuwegein naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen. Graag willen wij je bedanken voor het delen van deze positieve ervaring en hopen je in de toekomst weer te mogen ontvangen in één van onze vestigingen. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Zeer vriendelijk en attent geholpen

Vanaf het eerste moment werd ik zeer attent en vriendelijk begeleid bij de aanschaf van een andere auto. Ook tussendoor konden zaken vlot en vriendelijk worden opgelost. Een volgende keer zeker weer!

Beste Rens, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Top bedrif en zeer vriendelijk

We hebben drie auto's van Henri & Herman gekocht. Super bedrijf, erg vriendelijk en behulpzaam. Corne hield ons altijd op de hoogte met telefoon of e-mail en niets leek te veel moeite voor hem te zijn. Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden.

Beste Dave, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Uistekend!

Hier een prachtige Nissan Juke voor mijn vrouw gekocht. Alles conform afspraak geregeld. Goede communicatie met de verkopers. De auto stond conform afspraak netjes ingepakt in de showroom zodat mijn vrouw het als verrassing kon ontvangen. Nu 6 maanden later muv de accu die niet meer goed functioneerde geen enkel ander probleem ondervonden.

Ook probleempje met de Spaanse handleidingen is snel verholpen.

Beste Bert, bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Klantvriendelijk

Keurige behandeling en er wordt goed meegedacht met de klant

Beste Marian, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Top bedrijf

Zeer vriendelijk ontvangen en geholpen. Duidelijke uitleg gekregen van de auto, en alles goed geregeld, zelfs een auto voor een week meegekregen. Één van de velgen was beschadigd deze vakkundig gerepareerd en gespoten. Een aanrader om een auto te kopen bij Henri & Herman te Nieuwegein.

Beste Marco, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Prettig en vriendelijk

Goed persoonlijk contact; zowel via de mail als tijdens het bezoek.

Beste Corine, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

erg gemoedelijk

We zijn erg goed geholpen door Corné prettige kerel in de omgang. Dit is voor ons erg belangrijk om tot aankoop over te gaan. Een verkoper waar je aan ziet dat hij zijn werk leuk vindt

Beste rgm wolswijk, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Super aankoop

Vestiging van Nieuwegein Ik heb laatst mijn eerste auto gekocht en gelijk een Mini. Ik kwam onaangekondigd binnen zonder afspraak om te kijken voor een auto. Werd gelijk goed geholpen en zonder problemen een proefrit gedaan. De auto voelde goed en precies wat ik wou hebben. Ik werd super goed geholpen door Corné: gaf goed advies en stond altijd voor me klaar als ik vragen had. Tot nu toe een geweldige auto rijdt fantastisch en geen problemen technisch.

Beste Jelmer, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Plezierig geholpen, duidelijke afspraken en zeer behulpzaam

Wij hebben een BMW 5 Touring bij Henri en Herman gekocht en een BMW 3 Touring ingeruild. Corné Buijs heeft ons geholpen en dat is duidelijk een verkoper met zeer goede kennis van auto's die je plezierig, respectvol en vol enthousiasme helpt. Wij kregen een fatsoenlijke inruilwaarde voor onze auto geboden en er werden duidelijke afspraken over de nieuwe auto gemaakt. Tussen het moment van aanschaf en uiteindelijke aflevering waren er nog een aantal vragen die prettig en binnen korte tijd werden beantwoord.

Beste Erwin-Paul, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Super goed geholpen

Online leuke Citroen C1 uitgezocht en afspraak gemaakt. Auto zag precies uit zoals beschreven. Werden leuk ontvangen door een deskundige verkoper (Corne) Even een klein rondje gereden en snel tot een deal gekomen. Een vermiste sleutel werd direct besteld en de volgende dag al in hujs... WIj vonden het service met een grote glimlach... Wij bevelen het bedrijf aan.

Beste Wil, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Goede ervaring

We werden prima geholpen door Corne Ik zou zeker dit bedrijf aanraden

Beste familie Kettmann, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Prima Opel Dealer Nieuwegein

Al 10 jaar vaste klant, mijn Corsa altijd gebracht voor service en onderhoudsbeurt. Nu in Nieuwegein een Opel Karl aangeschaft, goed geholpen service is prima. Alle medewerkers bedankt voor de goede zorgen en service.

Beste Irma, bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met Henri & Herman Nieuwegein. Wij danken u voor de genomen moeite en zien u graag terug. Met vriendelijke groet, Team Henri & Herman

Over Henri & Herman Nieuwegein

Henri & Herman Nieuwegein is hét verkooppunt voor de merken Opel, Citroën en Fiat, en biedt daarnaast een breed aanbod occasions in diverse merken. Particulier of zakelijk, bij Henri & Herman Nieuwegein weten we precies wat jij nodig hebt: of het nu gaat om deskundig aankoopadvies, een verzekering, financiering, leasecontract of professioneel onderhoud. Wij zorgen voor een passend advies en service op maat welke voldoet aan al jouw mobiliteitsbehoefte. Daarnaast is Henri & Herman Nieuwegein een erkend reparateur voor de merken Opel, Citroën en Fiat. Hierdoor kun je altijd bij ons terecht voor het onderhoud aan jouw auto. Onze technische specialisten staan voor je klaar om je auto weer als nieuw de werkplaats uit te rijden.