Altijd zeer vriendelijk, kundig, behulpzaam en oplossing gericht en dat bij alle medewerkers. Mijn complimenten

100 % TOP

Goede Service en Klantvriendelijk !!!

• Bereikbaarheid

Goede service en prijs kwaliteit.

fantastisch

fantastisch

duidelijk in de omgang

top bedrijf

• Bereikbaarheid

Vriendelijk en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb mijn auto nu een aantal keer voor regulier onderhoud gebracht en voor een aantal grotere dingen (nieuw wiellager en vervangen blokken + schijven voor). Ik ben erg tevreden over de vriendelijkheid; ik ben zelfs een keer thuis gebracht toen er geen leenfiets was. Het werk is prima gedaan voor een zeer goede prijs, ook vergeleken met andere garages in de buurt.

Goede prijs/kwaliteit

Fijne service.

snelle service

Na telefonisch uitgelegd te hebben wat het euvel was aan mijn auto kon ik op zeer korte termijn langskomen. Ik werd bijzonder prettig ontvangen door een vriendelijke monteur. Toen de reparatie uitgevoerd was werd ik hier keurig telefonisch van op de hoogte gebracht.

• Bereikbaarheid

Perfecte, snelle service en prima prijskwaliteit!

Remblokken voor moesten onverwacht worden vervangen, terwijl ik geen tijd meer had ivm vertrek naar buitenland. Werdt direct geholpen, tussen drukke werkzaamheden door. Uurtje later stond ik weer buiten met nieuwe remblokjes. Top service, zoals altijd!

Snelle service!

Merk service is vlot, meedenkend en betrouwbaar. Altijd een genot om vervolgens weer te mogen rijden!

top service !

Vakkundig, vriendelijk en gemoedelijk.

Prima, klantvriendelijke garage

Vriendelijk en goede service

Ik laat mijn auto al jaren keuren en onderhouden door merkservice!

Heel positief

Hulpvaardig, service gericht /goede leiding

uitstekend

uitstekende service

• Bereikbaarheid

Aardige en deskundige medewerkers!

Fijn tweedehands autootje gekocht voor een goede prijs.

Vriendelijk, goede snelle service

Goede snelle service, vriendelijk personeel, fijn online reserveer systeem.

• Bereikbaarheid

Zoals ik gewend ben bij Merkservice, TOP!

Een afspraak maken, altijd keurig correct en zeer snel. Reparatie, soms wel klaar terwijl je wacht. Maar altijd snel!!! Dit is gewoon de beste garage van Vught en omstreken. Ik kom hier al jaren, maar ze blijven vanaf het eerste moment, dat ik er kom, gewoon altijd de beste service verlenen die ik ken. Kortom, een TOP garage!!

Top service!

Auto had een defect stadslicht wat stuk bleef gaan. Na een aantal afspraken eindelijk opgelost, en een hele nette prijs afgesproken. Service was ook top! Zeker een aanrader en ik zal hier terugkomen.

Betrouwbare garage

Een betrouwbare garage met vriendelijk personeel en een uitstekende service. Een aanrader.

• Bereikbaarheid

De service is telkens super. Aandacht voor de klant. Verstand van zaken. Altijd zoeken naar de juiste oplossing.

Super service

Door Wegenwacht met kapotte voorband ( geen reserve band aanwezig ) naar deze garage begeleid. Daar moest de band besteld worden wat zo’n 2 uur zou duren. Het regende flink dus wilde in de tussentijd in mijn auto met de laptop maar wat werken. Kreeg boven een kantoortje aangeboden met koffie en soep en wat ik maar wilde. Super service en nog hartstikke bedankt!

• Bereikbaarheid

Het zijn, zo lijkt het, vrienden van mijn auto en onderhouden hem zo goed dat ik me er veilig en vertrouwd in voel! Met Dank!

Ontzettend vriendelijk!

Vriendelijk en snel.

Uitstekend service

Zeer klantgerichte deskundige garage. Ik kom hier graag.

De Schakel 1

5261LL Vught

Over Merkservice

PERSOONLIJKE SERVICE, ALLE AUTOMERKEN Hoogste tijd voor onderhoud of reparaties aan je auto? Vind jij goede service belangrijker dan mooimakerij? Bij Merkservice richten wij ons op het leveren van de allerbeste service. Zo hanteren wij altijd een scherpe prijsopgaaf op voorhand en houden wij ons alleen bezig met wat echt nodig is aan jouw auto. Zo kom jij nooit voor verassingen te staan. Bij Merkservice Vught kun je terecht voor alle vormen van reparaties en onderhoud; Ongeacht het merk of de leeftijd van je auto. Omdat onze mensen werken volgens de fabrieksvoorschriften behoud je de fabrieksgarantie op je auto wanneer je kiest voor de officiële onderdelen. Natuurlijk bieden wij ook altijd de keuze voor betaalbaardere alternatieven.

Over Autoservice Totaal