Goede service en vriendelijk.

25-01-2024 een mooie Opel movano aangeschaft. Er zat een storing in dmv van een druksensor roetfilter en deze is keurig vernieuwd. Het gratis thuis brengen is helemaal top. Voor mooie bedrijfswagens / nap logische kilometerstanden moet je zeker bij Koopman bedrijfswagens zijn.

top

Super goede ervaring met koopman bedrijfswagens. Snelle levering en alles volgens afspraak. Onze nieuwe Ford Custrom stond al glimmend op ons te wachten. Bedankt Ivo en collega's

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vondt het een prettige ervaring tot nu toe. Ik kocht zo\'n 2 weken geleden een gebruikte Nissan en ben daar erg blij mee. De service is tot nu toe ook prima en het contact met de verkoop afdeling loopt soepel!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het inruilen van de oude bus ging prima . Goeie service en snelle handelingen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goed begeleid, komen er graag \r\nGoede service en kwaliteit auto’s \r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na een aanbeveling van een vriend ben ik gaan kijken bij Koopman bedrijfswagens.\r\nIk ben zeer tevreden met de manier waarop ik werd geholpen en ik heb dan ook bij Koopman een bedrijfsauto aangeschaft.\r\n\r\nIk kan dit bedrijf zeker aanraden vanwege de goede service en ben erg blij met me nieuwe auto.\r\n\r\nVriendelijke groet,\r\n\r\nEen tevreden klant.\r\n\r\n\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag onze nieuwe Renault master mogen ophalen bij Koopman.\r\nOude bedrijfswagen ingeruild. \r\nOnze ervaring met dit bedrijf is zeer positief, helder, overzichtelijk en snelle service.\r\n\r\nEcht een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk ontvangst goede uitleg niks was teveel alles voor de klant beter hadden we het niet kunnn treffen ivo super bedankt voor het welkom voelen en alle moeite die je gedaan hebt groeten willem van der steen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi bedrijf met vriendelijke mensen. Ik kwam zelfs net na sluiting tijd op zaterdag en werd alsnog geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb zojuist mijn 3e auto aangeschaft bij Koopman en altijd goede service en heel colant. Voorlopig ga ik met veel plezier de weg op met mijn nieuwe Volkswagen Caddy. En mocht ik weer een nieuwe bedrijfswagen nodig hebben ga ik zeker weer naar Koopman bedrijfswagens.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf, Super afhandeling en geweldige service!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed. Vriendelijk. Klantgericht. Geen poespas.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig. Heel prettig

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een nieuwe bus gekocht, goed geholpen en zeer vlotte levering!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele nette bus gekocht met uitstekende service en garantie keurig uitgevoerd. \r\nVolgende bus kom ik weer bij jullie kopen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!! Bedankt en tot zien

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf mega snelle levering

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prettig ervaring.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig geholpen door Ivo.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel,voordelig en zeer vriendelijk.\r\nOok erg fijn dat de auto\'s ter plekke te bekijken zijn ipv. Uit een brochure.\r\n\r\nKoopman had alles al geregeld voordat ik er zelf klaar voor was,helemaal top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel erg goed