In een keer geslaagd!

In een keer een keer geslaagd dankzij ersel echt super bedankt voor alles en voor de fijne lessen

Prettig en vertrouwd

Mjjn ervaring was erg positief. Ik voelde mij op mn gemak bij mijn rij-instructuur. Ik vond dat hij duidelijk les gaf en lessen opbouwde naar je eigen niveau.

Het was een gezellige reis naar mijn rijbewijs!

Ik begon bij nul en had geen ervaring, maar ik heb veel geleerd tijdens de lessen. Daarnaast heb ik genoten van de ritten met mijn rijinstructeur!

Onwijs prettige periode met een rustig gevoel in de auto

Onwijs bedankt voor deze lessen. Altijd op mijn gemak gevoelt en heb mijn rijbewijs in de pocket!

Goede rijopleiding

Ik wil Saendrive ontzettend bedanken voor het helpen met het halen van mijn rijbewijs! Ondanks dat ik het niet in 1 keer heb gehaald, waren het fijne lessen met instructeur Danny!

Persoonlijke, gezellige lessen!

Mijn ervaring met Danny is erg positief. Hij legt duidelijk en rustig uit wat er moet gebeuren en wat beter kan door het stap voor stap uit te leggen en te visualiseren, waardoor het voor mij erg makkelijk is om te begrijpen en toe te passen in mijn rijlessen en examen. Ik kan zeggen dat ik een onvergetelijke tijd heb gehad met Danny en ik de wijze lessen van hem mee zal nemen in de toekomst! Heel erg bedankt voor de gezellige en leerzame lessen..!

Alles werd goed uitgelegd, goed geregeld en zeer lieve en sociale rij instructeurs! Zou deze rijschool zeker aanraden

Ik had de beste rij instructeur Marcelino en ben gewoon in een keer geslaagd. Ik ben echt superblij goede lessen gehad veel geleerd en goede instructies voor mijn praktijk examen waar ik op moest letten en wat niet te doen.

Perfecte begeleiding

Na een moeizaam begin ben ik uiteindelijk bij instructeur Daniël terecht gekomen en ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben! Hij heeft mij heel goed geholpen en zijn begeleiding tijdens het rijden was precies goed. Daarnaast voelde ik mij altijd comfortabel tijdens het rijden en werd feedback ook op een fijne manier gegeven. Dankjewel!

top

top rijlessen

In 1x geslaagd! Ik wil Danny heel erg bedanken. Hele leuke en fijne rij-instructeur.

Gezellig en leerzaam

Hele leuke, maar vooral leerzame rijlessen gehad van Danny.

Heb een erg fijne manier van leren ervaren.

Ik vond dat alles erg duidelijk werd uitgelegd. Als je wat fout deed dat je dit ook te horen kreeg en daarna meteen wat tips om het te verbeteren. Daarnaast heb ik het in één keer gehaald dus de manier van lesgeven heeft erg goed geholpen.

Ersel is top en fijn!

Tijdens mijn rijlessen heb ik veel tijd doorgebracht met Ersel, mijn instructeur. Hij heeft echt de moeite genomen om me goed te leren kennen. Ersel stelt slimme vragen, houdt de sfeer ontspannen en motiveert me wanneer dat nodig is. Hij is duidelijk een ervaren instructeur, wat te merken is aan zijn effectieve lesmethoden die me als bestuurder helpen groeien. Hij heeft zelfs handige technieken om met afleidingen om te gaan, zoals het luisteren naar podcasts tijdens het rijden. Kortom, ik zou Ersel zeker aanraden voor rijlessen! Ik ben nu geslaagd en ik ga van het weekend met een zelfverzekerd gevoel autorijden! Bedankt

Top rijschool zeker aan te raden!

Super fijne rijschool werken duidelijk met de plan app kan je zelf je rijlessen inplannen! Mega handig want dan krijg je herinneringen ovwd je afspraak. Verder alles goed geregeld hele aardige rijinstructrice gehad. Zeker aan te raden bedankt seandrive!

Geslaagd!

Saendrive is een fijne en goede rijschool. Je krijgt hier een goede voorbereiding voor het CBR praktijkexamen. De rij-instructeur Robbie is duidelijk, eerlijk en betrouwbaar. De lessen zijn afwisselend, persoonlijk en hebben een duidelijke opbouw, daarnaast is er ruimte voor eigen inbreng. De rijlessen kan je zelf inplannen met gebruik van een app. Dit maakt het erg overzichtelijk. Kortom: een aanrader!

Rijschool Saendrive raad ik aan

Daniel is een hele ervaren en fijne rij-instructeur. Hij legt duidelijk uit en bewaard de rust tijdens rijlessen. Hij heeft mij gemotiveerd en ik heb dankzij hem mijn rijbewijs eindelijk (na 4x) gehaald. De beste en gezelligste rij-instructeur die ik ooit heb gehad!!

Zeker een aanrader!

Ik heb het super gezellig en naar mn zin gehad. Erg gelachen maar vooral veel geleerd en heb succesvol mijn rijbewijs gehaald met de eerste keer afrijden.

Super en gewoon perfect

Mijn rijinstrecteur Marcelino is echt een top instructeur ik twijfelde om naar automaat te switchen en hij gaf mij die moed van nee jij kan het gewoon doorzetten en je gaat je rijbewijs in een keer halen en inderdaad heb hem vandaag 18 september 2023 in één keer gehaald dank zij mijn super rijinstrecteur Marcelino, ga zo door en natuurlijk ook de rest van het personeel van Saendrive top kwaliteit en top personeel ga zo door mannen en dames

Zeer goede rijschool met vriendelijk personeel

Leuke lessen

Fantastisch, niet gestrest.

Ik ben ontzettend blij dat ik bij Saendrive les heb gehad! Mijn rijinstructeur legde alles op een duidelijk en rustige manier uit. Ook als er iets niet goed ging werd dit op een vriendelijke en duidelijke manier uitgelegd. Ik ben daarom ook binnen 20 lessen geslaagd, en heb zelfs nog een paar lessen te over. Ik raad Saendrive zeker aan!!

Hele fijne ervaring bij khalil gehad, hielp goed en bleef altijd rustig!

fijne lessen en ervaring !

fijne lessen en rij instructeur en een gezellige en leerzame tijd gehad !

Fijne, gezellige maar vooral veilige kilometers gemaaky

Enorm fijn gereden met een goede voorbereiding op het praktijk examen.

geweldig

ook al was ik gezakt was er zoveel vertrouwen en werd stress van me af gepraat en werd goed geholpen

De Weer 194

1503WN Zaandam