Geweldige rijschool met goede rijinstructeur

De rijlessen worden goed gegeven. Er wordt een goede basis aangeleerd en de fouten die je maakt worden duidelijk aangegeven en uitgelegd hoe je jezelf kan verbeteren. De rij-instructeur was erg aardig en hielp ook heel goed met mentaal voorbereiden op het examen.

Geweldige rijschool

Deze rijschool raad ik echt iedereen aan. De instructeurs zijn heel erg betrokken en helpen je op alle vlakken. Ze hebben veel geduld. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze!

Een erg fijne sfeer.

Marcelino (mijn rijinstructeur) was echt perfect voor mij. Het is een erg rustige man ook bij linke situaties waarin ik iets fout deed, bleef hij kalm, greep in en legde mij daarna rustig uit wat er mis ging en wat ik de volgende keer zou moeten doen. Daarnaast vond ik het erg fijn af en toe met hem te kletsen en keek ik elke keer weer uit naar mijn volgende rijles. Ik vind het eigenlijk bijna jammer dat ik geen rijles meer van hem krijg. Bedankt Marcelino!

Beter is er niet.

Super leuke en leerzame tijd gehad, betere rijschool is er niet.

Top ervaring gehad met seandrive Khalil een erg fijne instructeur.

Geweldige instructeur

Geweldige rijles altijd blij in de auto gezetten.

De autorijlessen waren altijd leuk. Ik zat met een fijn en veilig gevoel in de auto.

Hele fijne geslaagde ervaring

Het fijne aan deze rijschool is dat ze je op je gemak stellen. Ze leren je rustig alles wat je moet weten als beginnende bestuurder. Tijdens de lessen heb ik het als zeer leerzaam ervaren. De instructeurs hadden ook interesse in de leerling en daardoor hadden we ook leuke gesprekken onderweg. De instructeurs geven je genoeg tips tijdens de lessen en zetten je goed op scherp voor het rijexamen. Ik raad deze rijschool zeker aan.

rijbewijs na 32 uur rijden

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ben hier gekomen omdat mijn vrienden die halverwege hun opleiding waren gewisseld naar saendrive het mij aanbevolen en ben heel tevreden. Ik heb met 2 van de vele instructeurs gereden die zich allebij goed konden aanpassen aan wat ik op dat moment nodig had en die het natuurlijk veilig hielden. Ik ben voor beide mijn theorie en praktijk in 1x geslaagd en had het niet kunnen doen zonder Robbie en Ersel (Mijn rijinstruceurs)

Hele goeie rijschool

Top instructeur Marcelino die me goed heeft geholpen waardoor ik mijn rijbewijs heb kunnen halen.

Goede rijles! In 1x geslaagd:)

Goede instructeurs en goede communicatie

Saendrive heeft zeer goede instructeurs die je graag helpen met de punten die je lastig vindt. Ook de communicatie is altijd voorspoedig verlopen.

Leuke, duidelijke lessen

Goede instructeurs die lessen leuk en duidelijk maken. Theorie en praktijk examens in 1 keer gehaald

Top!!

Goede rij instructeur die jou het best mogelijk wilt helpen. Heb erg goede en leuke lessen gehad. Wat een top rijschool! Bedankt voor jullie tijd. Aanrader !

Een nette rijschool, waar alles duidelijk wordt geregeld

Ik kan Saendrive zeker aan iedereen aanbevelen ! De planning wordt netjes in de app bijgehouden en het omschakelen naar een ander pakket gaat heel soepel. De instructeur was altijd keurig optijd en had een duidelijke manier van uitleggen. In mijn situatie gekozen voor "spoed" opleiding waarbij ik meerdere keren per week 1,5 uur kon lessen. Een paar weken geleden gestart en vandaag mijn rijbewijs in 1x gehaald!

Goated

Was top man

Goeie rijschool

De rij-instructeur Danny was erg geduldig en heeft de punten die ik het lastigste vond extra aandacht gegeven. Vond het een hele fijne ervaring. Dank jewel voor je geduld en gezelligheid!!

Top rijschool!

Top rijschool! Heeel erg goed geholpen het traject door! En examen angst! Niks beters dan te zeggen helemaal top!

Persoonlijk en doelgericht!

Er wordt goed gekeken naar wat jij nodig hebt. De les wordt dus aangepast aan jou behoeftes om zo zo goed mogelijk je klaar te stomen voor het examen. Daarnaast ook gewoon een leuke sfeer in de auto tijdens de lessen waardoor je lekker relaxt achter het stuur kan zitten!

Robbie “ top rijinstructeur “

Zeer tevreden met de begeleiding van rijinstructeur Robbie ! Super professioneel en geduldig Uitstekende rijschool, zeker aanrader

het was een geweldig leerproces

Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik met elke les stappen kon maken. Als het niet zo goed ging dan hoorde ik dat en kon ik die punten meenemen naar de volgende les, of al tijdens de les er rekening mee houden. Niet alleen op het gebied van rijden ben ik vooruit gegaan. Ook mijn mindset is door de rijlessen van Ersel verbeterd.

Top ervaring

Fijn en top les gehad

In een keer geslaagd!

In een keer een keer geslaagd dankzij ersel echt super bedankt voor alles en voor de fijne lessen

Prettig en vertrouwd

Mjjn ervaring was erg positief. Ik voelde mij op mn gemak bij mijn rij-instructuur. Ik vond dat hij duidelijk les gaf en lessen opbouwde naar je eigen niveau.

Het was een gezellige reis naar mijn rijbewijs!

Ik begon bij nul en had geen ervaring, maar ik heb veel geleerd tijdens de lessen. Daarnaast heb ik genoten van de ritten met mijn rijinstructeur!

De Weer 194 1503WN Zaandam