Superfijn

Met weinig zelfvertrouwen begonnen aan de rijlessen, maar uiteindelijk enorm gegroeid, o.a. dankzij de (mentale) begeleiding die Ersel geeft. Hij geeft je de kans om te leren, op een prettige manier.

Goed gelukt

Het is goeie rij school

Ik heb lessen gekregen van danny, Hij gaf me goede en duidelijke uitleg en tips en je kan ook met hem lachen.

Inlevingsvermogen

Eersel heeft me sinds dag 1 geholpen met alles. Hij wist precies waarmee ik zat. Hij heeft me goed voorbereid op eind examen en nu heb ik mijn Rijbewijs. Ik ben Eersel eeuwig dankbaar.

Beste rijschool in Zaandam

Hele goede rijschool!!! En gezellige lessen samen met Ersel…. dankjewel Ersel……

In 2x geslaagd onder de 30 lessen, top!

Ersel is een hele vriendelijke instructeur die ook streng kan zijn als het nodig is.

Erg fijne rijschool!

Zeer vriendelijk

Vriendelijke mensen en goede communicatie

Met plezier afgereden

Het is een super leuke rijschool waar er goed naar gekeken wordt wat je wel kan en waar je minder goed in bent, hierbij weten ze heel goed te helpen in zekerheid op bouwen en er voor te zorgen dat je de dingen die je minder goed kan onder de knie te krijgen, dit wordt goed gecombineerd met humor waar door je comfortabel bent tijdens het rijden. waar nodig zijn ze heel serieus en zorgen er voor dat jij met gemak je examen haalt!

Ik heb een prettige ervaring gehad met lessen. Heel erg bedankt Guno!

Beste rijschool

Ik ben persoon die heeft veel stress maar met Ersel wordt alles makkelijk hij helpt mij met de stress die ik heb en hij leert mij wat en hoe moet ik voor mijn zelf rikden niet aleen om te slachen en echt heel erg bedankt daar voor alles wat jij deed voor mij

Hele fijne rijschool

Goede rijschool, goeie lessen en de instructeurs zijn heel duidelijk.

Top rij school

Super veel geleerd in korte in 1 x geslaagd topper

Proefles aangevraagd toen begonnen met rijden en in een keer gelslaagd!!

Saendrive is echt een aanrader. Danny, de rij-instructeur, was echt onwijs geduldig en gaf goeie aanwijzingen en tips. Ik ben dan ook in één keer geslaagd.

Goede voorbereiding, in 1x geslaagd!

De instructeurs geven de beste feedback en de lessen hebben goede opbouw. Was een hele goede ervaring bij Saendrive, heb mijn rijbewijs in 1x gehaald. Er werd ook van te voren veel tijd voor me vrij gemaakt en extra aandacht besteed aan de lastigere punten

Na 3x gezakt te zijn bij een andere rijschool ben ik nu geslaagd dankzij Rijschool Saendrive. Met behulp van de geduldige, betrouwbare en vooral goede instructrice Chantal!!

Instructeur die je vertrouwen geeft.

De rij instructeur die ik had was echt geduldig tijdens de lessen en gaf altijd duidelijke instructies. Hij heeft me ook op mijn gemak gesteld, wat me echt geholpen heeft om zelfvertrouwen op te bouwen tijdens het rijden. Ik ben echt dankbaar voor zijn begeleiding!

Onwijs fijne rijschool

Onwijs fijne rijschool. Zeker als je last heb van faal/rij angst. Luisteren goed naar de leering en passen zich aan naar wat zij nodig hebben. Niks negatiefs over te zeggen!

Leerzaam, relaxed en gezellig

Goede rijschool en perfecte instructeur. Ik heb samen met Tunç mogen rijden. Door zijn goede manier van duidelijk lesgeven in 1 keer geslaagd. Naast het leren ook erg gezellig in de auto.

Het was heel goed en gezellig met marcelino hij heeft mij heel goed gecoached en geholpen en ben door hem in 1 keer geslaagd

Geweldige rijschool met goede rijinstructeur

De rijlessen worden goed gegeven. Er wordt een goede basis aangeleerd en de fouten die je maakt worden duidelijk aangegeven en uitgelegd hoe je jezelf kan verbeteren. De rij-instructeur was erg aardig en hielp ook heel goed met mentaal voorbereiden op het examen.

Geweldige rijschool

Deze rijschool raad ik echt iedereen aan. De instructeurs zijn heel erg betrokken en helpen je op alle vlakken. Ze hebben veel geduld. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze!

Een erg fijne sfeer.

Marcelino (mijn rijinstructeur) was echt perfect voor mij. Het is een erg rustige man ook bij linke situaties waarin ik iets fout deed, bleef hij kalm, greep in en legde mij daarna rustig uit wat er mis ging en wat ik de volgende keer zou moeten doen. Daarnaast vond ik het erg fijn af en toe met hem te kletsen en keek ik elke keer weer uit naar mijn volgende rijles. Ik vind het eigenlijk bijna jammer dat ik geen rijles meer van hem krijg. Bedankt Marcelino!