een aanrader

ik kan alleen maar positieve dingen erover zeggen ik heb geen klachten en als je begint met rijden is succes een goeie aanrader

Jaco is een zeer ervaren rij instructeur.

Jaco heeft mij geleerd niet in mn hoofd bezig te zijn, maar gewoon te rijden. Met zijn kalme stem, mij veel zelfvertrouwen gegeven. Ik heb ook veel geleerd tijdens de theorie lessen on line. Een fijne rij- school, die ik zeker kan aanbevelen.

Leerzaam, rustig en gezellig

Ik heb een hele goede ervaring bij Autorijschool Succes. Jaco is rustig en dat vond ik persoonlijk heel fijn. Hij legt het goed uit en kijkt wat je als persoon nodig hebt en hoe je leert.

Leuke, gezellige en leerzame lessen.

Er was veel geduld voor mij, ik vond het erg moeilijk had veel tijd nodig maar die heb ik ook gekregen.

Zeer leerzaam

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad tijdens de rijlessen. Het was erg leerzaam en deze instructeur zorgde ervoor dat ik mij relaxed voelde tijdens de rijlessen. Het was een fijne man en ik wens iedereen zo'n fijne instructeur toe als dat hij is. PS: ik baal alleen wel dat ik niet de mogelijkheid heb gekregen om in zijn nieuwe lesauto te kunnen rijden.

Geweldig.

In een woord geweldig. De rijinstructeur legt alles rustig uit, al moet hij het 10 keer uitleggen zolang jij het maar snapt. Kan ook op zijn tablet situaties namaken zodat je een beeld erbij hebt. Super tof dat hij naast praktijk lessen ook theorie les in zijn vrije tijd geeft. Je leert door zelf te ervaren tijdens het lessen en je krijgt de rust en ruimte tijdens het lessen om dit te doen. Een betere keuze qua rijschool had ik niet kunnen maken. Super blij ben ik met mijn rijbewijs en heb altijd ontzettend fijne, gezellige en ontspannen lessen gehad.

Geweldig !

Ik heb erg genoten van mijn rijlessen met Jaco, er hangt een hele ontspannen sfeer in de auto, en kan je alles vragen en zeggen! Ook tijdens het rijden en als er fouten werden gemaakt blijft Jaco heel rustig, waardoor ik zelf niet in de paniek schoot. Wat mij betreft een echte aanrader Jaco bedankt !

Fijne relaxte rijlessen

Fijne rijlessen! Goeie instructies en erg relaxt

Goede rijschool met rustige instructeur die goed uitleg geeft.

Goede rijschool met rustige instructeur die goed uitleg geeft. 1x in de 14 dagen gratis theorieles

Alles word op eigen tempo uitgelegd. Super.

Erg goede instructeur/rijschool!

De instructeur is erg rustig en legt alles goed uit. Ook maakt hij tussendoor een grapje waardoor je je erg op je gemak voelt.

Gewoon goed

Jaco is een goede en aardige instructeur, niks pp aan te merken.

Mijn ervaring is heel positief

Tijdens lessen alles goed uitgelegd.had goeie gevoel .heel positief instructeur. Mijn ervaring zijn heel goed 👍🏻

Theorie en praktijk in 1 keer gehaald

Elke 2 weken kon je een theorie les nemen en heb ik vaak gebruik van gemaakt, ik begon met 1 les in de week dat werden 2 lessen in de 2 weken. Uiteindelijk ben ik elke week 2 lessen gaan nemen en ben ik uiteindelijk geslaagd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring gehad, leuke lessen en uiteraard veel geleerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zou deze rijschool aanbevelen omdat het rijden geleerd werd met rust en geduld. Daarnaast was het plannen van de lessen nooit een probleem.

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer succesvol

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne lessen en persoonlijk advies. Jaco geeft erg fijn les. Ook zijn theorielessen thuis zijn gezellig, maar ook zeker handig. Ik raad Rijschool Succes bij iedereen aan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede en rustige rijinstructeur. Altijd met plezier bij geest.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke rijschool en leule routes gereden. Duidelijk afgesproken tijden d.m.v. de rijbewijs app.

Prinses Margrietstraat 1 3241VG Middelharnis