• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag geslaagd voor het laatste motorexamen. Ik ga met vertrouwen en ontspannen de weg op. Dankjewel Koos, je hebt hebt het allermooiste beroep.\r\nKoos leert je op een ontspannen manier motorrijden, neemt de tijd voor je en heeft geduld. Worth every penny!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool, leerzaam en leuk. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik me zelf kon zijn en dat fouten niet erg zijn, op een foutje werd altijd goed gereageerd en kreeg de uitleg over de situatie die ik nodig had.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een aantal maanden mogen lessen bij Koos Lagerweij en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Elke les heb ik met plezier op de motor gezeten en naar de adviezen en aanwijzingen van Koos mogen luisteren. Koos is een geweldige instructeur die als geen ander weet hoe hij rijvaardigheid goed op zijn leerlingen moet overbrengen. Dit is hem bij mij zeker gelukt. Ik ben door goede verhalen van vrienden bij hem terecht gekomen en ook ik kan Ikopdeweg bij iedereen aanraden. Koos, nogmaals bedankt voor alles. Ik vond het prachtig!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb bij Koos mn motor rijbewijs gehaald ... hij nam tijd voor mij en nam mij serieus. Het was voor hem een uitdaging om mij motor lessen te geven omdat ik doof ben... deed echt zijn best zodat ik mijn rijbewijs kon halen en ik ben hem nog steeds heel dankbaar voor zijn gezellige lessen ! Vaak moet ik aan je denken! Je bent een top gozer !

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf in weinig lessen toch in 1 keer geslaagd. Dit door de goede hulp van Petra

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lekker gezellig, en toch serieus.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motorrijles gehad van Koos, van rijschool Ikopdeweg. Als je Echt goed en veilig wilt leren motorrijden, is dit t juiste adres! Geduldig en duidelijk uitgelegd, stimuleert je om te durven en te doen, met hier en daar wat humor. Super fijne lessen gehad en rij nu heerlijk vol zelfvertrouwen op mn eigen motor door t land!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Ikopdeweg geweest voor motorlessen. Geen enkele aanmerkingen op te maken, prima lessen, goeie tips en veel inzicht van instructeur en denkt goed mee.\r\nInstructeur neemt de tijd voor je, is rustig en gezonde dosis humor. Al met al uitstekende ervaring en raad het zeker aan hier te gaan lessen.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 8 jaar geleden mijn autorijbewijs gehaald bij ikopdeweg, verliep super en snel.. Onlangs dus mijn motorrijbewijs gehaald. Dankzij de duidelijke instructies en rustige instructeur overal fluitend doorheen gekomen. Super service!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In korte tijd mijn motorrijbewijs kunnen halen bij Koos. Koos is een ontzettend fijne instructeur die alles goed ziet en de juiste aanwijzingen kan geven. Hij kan je niveau goed beoordelen en houd van een gezellig praatje! @Koos, nogmaals heel erg bedankt en ik raad je zeker aan!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool! Prettige instructeur. Zeer bekwaam en genoeg ruimte tbv persoonlijke aandachtspunten. Mede hierdoor ook alles gewoon netjes in 1x gehaald. Thanks Koos!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb les gehad van koos. super instructeur!! Hele fijne lessen gehad en veilig leren rijden! Koos is geduldig als iets niet lukt doet ie het voor. Hij neemt de tijd voor je en kijkt persoonlijk naar je wat je nodig hebt en hoe je aangepakt moet worden !

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool met deskundige instructeurs die de tijd nemen om je te leren rijden

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn motorrijbewijs met ikopdeweg gehaald. Meteen vanaf me proefles gaf koos me vertrouwen. Ik mocht omdat ik al schakelbrommer ervaring had uit het verleden meteen wegrijden naar een parkeerplaats om daar te oefenen. Ik was direct in de wolken. Koos legt alles rustig uit. Met de nodige dosis aan humor. Ook met me AVD lessen heb ik veel 1 op 1 les gehad. Dat kon niet altijd, was ook geen wens van mij maar geeft wel aan dat er met je meegedacht wordt en niet alleen maar naar de planning gekeken wordt die de rijschool goed uit komt. De nodige rust en humor en de oprechte klik heeft ervoor gezorgd dat ik snel me rijbewijs gehaald heb.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb motorrijlessen gehad van Koos \r\nZeer ervaren en rustige instructeur \r\nGoede uitleg en examen pas inplannen als je er klaar voor bent\r\nDaardoor alles in 1x gehaald\r\nNu maximaal genieten van het geleerde

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de lessen van Koos zeer prettig ervaren. Alles wat je nodig hebt om motor te rijden (lees: helm, kleding, schoeisel, etc) is aanwezig in verschillende maten. Koos is een rustige instructeur en geeft je een vertrouwd gevoel op de motor. Examens worden ingepland wanneer je er klaar voor bent waardoor ik alles in 1 keer heb kunnen halen! Super tevreden!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door de lessen van Petra durf ik te rijden en ben ik rijden zelfs leuk gaan vinden. Petra heeft de gave altijd rustig te blijven. Het is gezellig in de auto en ze heeft veel aandacht voor haar leerlingen. Dank je wel!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zowel bij de TTT als bij het echte examen in een keer geslaagd, met dank aan Petra! Hele aardige en betrokken dame die het me perfect uit kon leggen. Ze draait geen lesje af, maar kijkt echt naar het individu. Ik heb de tijd in de auto als zeer prettig ervaren. Zij en haar man Koos, bij wie ik ook heb gelest voor de motor, krijgen beide een dikke 10 van me. Ik raad ze van harte aan!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super ervaring gehad bij Petra in de auto! Veel geleerd en super gezellige lessen gehad. En meteen in een keer geslaagd. En ik heb niet alleen een rijbewijs er aan over gehouden, maar ook een stel hele goede kennissen! Zeker een aanrader.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijna 30 lessen gehad. In het begin aardig wat opgestoken, maar had verder het idee dat ik niet verder kwam. Wat ik vooral erg vervelend vond is dat er veel randzaken besproken werden. Ook over collega\'s die bij haar (Petra) aan het lessen waren. Ik was en ben het geroddel zat en ben daarom gestopt. Geen aanrader om les te nemen als je echt iets wilt leren!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer leuke en gezellige lessen gehad, waar een goede lesmethode werd gebruikt. De lessen waren goed en deskundig.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motorlessen gedaan met Koos, prettige lessen en goed om directe feedback te krijgen. Lessen gingen voorspoedig en materiaal en ondersteuning waren dit in orde. \r\n\r\nGr\r\n\r\nCoen

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een super rijschool hebben me altijd goed geholpen.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het altijd erg leuk om te lessen en heb goeie lessen gehad het was altijd leerzaam.