Fijne, veilige en betrouwbare rijschool!

Met veel plezier leren autorijden bij Petra. Ik ging bewust opzoek naar een vrouwelijke instructeur en ben heel blij dat ik bij Petra terecht kwam. Ik voelde mij prettig en veilig bij haar in de auto en we hebben leuke gesprekken gevoerd tijdens het rijden.

Ontzettend fijne en gezellige lessen gehad bij Petra! Ze zorgde ervoor dat ik met zelfvertrouwen in de auto zat, ook al vond ik het soms nog best spannend. Erg genoten van de lessen. Ik beveel haar zeker aan!

Leerzaam, productief en gezellig.

Motor rijden is FUN! Met koos als instructeur begint dit al met de motorrijlessen.

Voor mijn verjaardag een proefles van mijn vrouw en kinderen gekregen. Ik was na de eerste les meteen verslaafd aan het motor rijden en mijn vrouw had geen betere rijschool kunnen uitkiezen dan rijschool IkOpDeWeg. Koos is een echte motorrijder en heeft echt plezier in het les geven. Hij geeft goede instructies en tips om zelf vooral veel plezier te beleven aan het motorrijden en natuurlijk goed te leren rijden. Bij de eerste les had hij ingeschat dat ik na +/- 17 uur mijn examen moest kunnen halen. Na ongeveer 17 uur (Koos kijkt per les niet op de minuut) ook daadwerkelijk mijn Motorrijbewijs gehaald. Ik heb genoten van alle lessen en kan niet wachten tot ik binnenkort op mijn eigen motor kan zwaaien naar Koos met al zijn nieuwe leerlingen.

Koos maakt van jou een motorrijder

Dat meen ik echt. Koos heeft oog voor belangrijke dingen van het rijden en veiligheid. Geen fabriekswerk om zo snel mogelijk je rijbewijs te halen, hier leer je echt motorrijden. Koos 'het zonnetje' is vrolijk, vriendelijk, streng en kundig. Ik heb mijn lessen als heel fijn ervaren en ook ik ben in 1 keer geslaagd. Doe jezelf een plezier en leer rijden van Koos en niet van een of andere megatent waar ze niet eens je naam kennen.

Een zeer bekwame opleider

Genoten van iedere minuut op de lesmotor met Koos achter of voor mij rijdend op zijn prachtige Goldwing. Hij straalt rust en vertrouwen uit en begeleidt je met een dosis humor in het stap voor stap onder controle krijgen van de motor. Na 17 uren rijles in 1 keer geslaagd!

Top instructeur!

Zeer gezellige, kundige instructeur. Lessen was altijd leuk met Koos.

Koos, Bedankt voor de leerzame lessen! Ik zal iedereen aanraden om bij rijschool Ik op de weg het rijbewijs te halen! Leerzame lessen en duidelijke uitleg van een ervaren motorrijder! Koos kent zijn klanten ook goed en weet precies waar hij nog wat meer aandacht aan moet besteden tijdens de lessen.

Leuke en veilige lessen 1 woord geweldig

Koos. Ontzettend bedankt voor de leerzame lessen door jou kan ik nu lekker genieten van het motorrijden. Ik raad iedereen aan om bij koos les te nemen gegarandeerd dat je je rijbewijs haalt.

Helemaal super!

Koos heel erg bedankt voor de super lessen en voor je geduld en je persoonlijke manier van lessen heb bij elke les een goed en veilig gevoel gehad! En de snelheid waar in ik mijn rijbewijs heb gehaald ook helemaal top! Bedankt en tot snel (op de motor!)

Goede en fijne Lesse

Bij Koos heb ik in 1x mijn motorrijbewijs gehaald! Hij geeft duidelijke instructies en kent zijn deelnemers en hun rijgedrag goed, en weet wat een ieder nodig heeft. Niets meer dan lof!

Serieuze, gezellige en verantwoordelijk lessen

Motorrijles gehad van Koos. Koos geeft op een duidelijke manier les, geeft aan waar de aandachtspunten liggen bij het rijden. Hij neemt rustig de tijd voor je en gaat verantwoordelijk om met jou en je ervaring. Heb samen met mijn zusje lessen gevolgd en als er een prive les nodig was had Koos dit aan. Stemt dit goed af en weet wat nodig is! De sfeer was altijd goed, werd altijd vriendelijk en enthousiast ontvangen door Koos en Petra!

Superlessen, aardige mensen!

Mijn motorrijbewijs A in een keer gehaald door goede en rustige lessen van Koos Lagerwij! Goede fijne motoren en communicatie middelen, advies op gevoel en niet op geld. Flexibel in dagen en tijden. Zeker een aanrader want je krijgt leuke rustige lessen waar je veel leert. Niks hoeft gehaast en als je er klaar voor bent ben je er ook echt klaar voor!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Absoluut een aanrader! Ik kan niks anders zeggen dan wat een geweldige ervaring! Ik wens iedereen de fijne lessen van Petra toe. Ook zeer geschikt voor mensen met faalangst (Zoals ikzelf).\r\nPetra, bedank voor je fantastische begeleiding. Het hielp mij enorm om zelfvertrouwen te krijgen. De dosis humor heeft ook absoluut geholpen. \r\n\r\nDeskundig, fijn persoon, geduldig en rustig! \r\nErvaar het zelf!

Thanks, was altijd een feestje, groet Petra

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Koos aangegeven dat ik graag snel mijn rijbewijs wou halen. Binnen anderhalve maand is hij binnen! Duidelijke taal, goede opbouw in de lessen en vooral genieten! Bedankt Koos!

goede service, goed behandeld

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb rijles gevolgd bij Petra. Petra stemt haar manier van lesgeven goed af op de leerling die zij les geeft. Ook blijf zij altijd rustig wanneer je een fout maakt. Dat vond ik erg prettig. Ik zou deze rijschool dan ook zeker aanbevelen.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne lessen gehad bij koos voor mijn motorrijbewijs.\r\nIk raad de lessen bij koos graag aan iedereen die zijn of haar rijbewijs wilt halen.\r\nBedankt koos voor de fijne lessen

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijles bij Petra gevolgd. In het begin ging alles prima, Petra was geduldig en aardig. Echter vond ik het geroddel over andere leerlingen en rijscholen niet prettig. Ik dacht dikwijls, \'wat zal ze over mij zeggen?\' Toen ik mijn TTT had gedaan was die goed gereden, en mijn bijzondere verrichtingen had ik in de pocket. Echter vond Petra dat ik pas in oktober examen mocht doen, terwijl ik nog zo aangegeven had dat een maand later mijn theorie verloopt. Dus ik heb maar één kans. Helaas bepaald Petra hoe en wanneer ik examen mag doen. Ook geeft ze niet aan wanneer mijn 10 lessen voorbij zijn, en er is ook geen leskaart ter controle. Ik zou deze rijschool niet aanraden.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Supper rijschool.. top lessen gehad supper veel geleerd.\r\n

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Petra leert je veilig en besluitvaardig rijden. Je hoeft niet perfect te kunnen rijden, zolang je maar veilig en defensief rijdt. Met de nodige dosis geduld en humor waren de lessen eigenlijk altijd leuk! Uiteindelijk in één keer geslaagd, ik raad deze rijschool zeker aan!

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 7 lessen mijn motorrijbewijs gehaald dankzij Koos!\r\nWat een geweldige en vooral nuchtere instructeur. \r\n\r\nPrachtige lesmotoren die goed verzorgd zijn.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn motorrijbewijs gehaald bij Koos, in een kleine 5 maanden met zeer weinig brommerervaring als basis. Koos heeft door zijn prettige manier van lesgeven mij snel op niveau gekregen en met het echte detailwerk tot aan het einde klaargestoomd voor het echte werk. Ik heb er leuke hobby bij en zal vaak terugdenken aan alle fijne lessen en de tips. Koos blijf het vooral doen, mijn zoon komt eraan, thanks.....

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heerlijk ontspannen heeft Koos mij geleerd hoe ik niet alleen motor moet rijden maar ook dat veiligheid en plezier hierbij in één hand van.\r\n\r\nDank je wel Koos voor deze fijne periode.

• Instructeur
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastische ervaring in de auto. Petra van IkOpDeWeg is ontzettend betrokken. Gezelligheid in overvloed, waardoor de sfeer in de auto direct al ontspannen is. Veiligheid staat voorop. Vooruit kijken heeft meerdere betekenissen voor mij gekregen. Petra heeft het geheugen van een olifant... ze is oplettend.. hierdoor leer je ECHT elke les wat nieuws. In één keer geslaagd, ondanks dat ik de grootste stresskip ben. Wauw! top rijschool!