Zeer goede dagopleiding met succes

Een hele goede ervaring vandaag met een duo dagopleiding bij Boensma van Mirella. Met duidelijke uitleg, rustige aanpak en een leuke dag uiteindelijk BE gehaald. Een aanrader dus!

Top, leuke dag en rijbewijs E in 1 dag gehaald

Was een prima dagje, met eigenaar Erik Boensma rondgereden. Prima les en voorbereiding op het examen. Vier uur lessen en met E-rijbewijs in de pocket weer naar huis. Een aanrader!

In een dag aanhangerrijbewijs gehaald, lessen met aansluitend praktijkexamen. Goed te doen. De lessen zijn to the point. Alles wat geoefend werd kwam terug in het examen. Ik ben heel tevreden. Het was ook heel gezellig met Henk.

Prettige en heldere "no-nonsense" uitleg.

Prima ervaring

Top instructeur met een mooi resultaat

Peter, onze instructeur, heeft ons in de ochtend klaar gemaakt voor een examen E achter B. Tijdens de instructie past hij zich aan op de kandidaten en weet hij ook gerust te stellen. Uiteindelijk door de instructie het examen in één dag behaald.

Vriendelijk, rustig en ruime ervaring

Bedrijf denkt met je mee. Geeft goed les, zijn rustig en leren je met een vertrouwd gevoel de weg op te gaan. Belangrijkste vind ik, dat ze doen wat ze beloven en net het stapje extra zetten. Ook de communicatie in aanloop naar de lessen zijn super! Ik ga met mijn gezin op vakantie met de caravan en de heb een goede basis gelegd de extra tips waren erg welkom. Kan Verkeersschool Boensma dan ook van harte aanbevelen.

Fantastisch!

De instructeurs hebben jaren lange ervaring in het geven van BE rijlessen. Zodoende was ik goed voorbereid op het examen en kon ik ook op alle vragen het juiste antwoord geven.

Deskundigheid met humor !!

Instructeur Peter zorgt er met zijn positief kritische en concrete wijze van lesgeven voor, dat je je snel zelfverzekerd voelt achter het stuur. Peter, dank !!

Verstand van zaken en goede sfeer

Vandaag een BE duo opleiding gevolgd bij Boensma. Leuk team van instructeurs en in 1x geslaagd! Zeker aan te bevelen

Vriendelijk en vakkundig

Zeer fijne ervaring gister bij de Duo dagopleiding voor E achter B. Alles goed geregeld. Vanaf het aanmelden, tot het reminderen van de opleiding middels een app bericht, de opleiding op de dag zelf en de persoonlijke aandacht. Beveel zeker deze rijschool aan voor E achter B.

Snel en goed

Veel nieuwe dingen geleerd. Alles wat je nodig hebt voor de examen. Hierdoor was ik goed voorbereid en natuurlijk geslaagd

Uitstekende dagcursus voor mijn BE rijbewijs

Bij Boensma een zeer goede dagcursus met examen gehad voor mijn BE rijbewijs. Gezellige instructrice, goede uitleg en daardoor geslaagd!

Supergoede lessen

Vandaag heb ik mijn BE rijbewijs gehaald met een dagcursus met Henk als instructeur. Naast de uitstekende kwaliteit van de lessen neemt de instructeur de tijd om je dingen goed te laten begrijpen, veel tips te geven voor het examen en de sfeer op de rijschool is erg goed. Voor aanvang van het examen had ik het gevoel dat ik er ook echt klaar voor was. Ik ben enorm tevreden over Boensma en ik kan het iedereen aanraden.

Zeer kundige instructrice

Verkeersschool Boensma heb ik ervaren als een flexibele organisatie, zij denken goed mee in mogelijkheden. Dit was de rede om uit Vinkeveen in Enschede te gaan lessen en af te gaan rijden. De instructie dag voor rijbewijs E achter B ( aanhanger) heb ik als zeer plezierig ervaren, zonder druk of stress. De les auto's zijn keurig en de instructrice ( Mirella) erg aardig en kundig. Zij heeft de volle tijd benut als voorbereiding op het examen die zelfde dag.

Top rijschool

Ik had een Hele Goede en aardige rijinstructeur. Ik ben erg tevreden. Deze rijschool is zeker aan te bevelen.

Prettige sfeer en vakkundig personeel

Goede uitleg en begeleiding Prettige sfeer Vakkundige instructeur

Super vriendelijke en duidelijk in uitleg

Heb de 1 daagse opleiding BE gedaan en geslaagd.

Fijne begeleiding, top!

Ondanks dat je maar een dagje komt is men toch heel sociaal en gezellig. Zorg ervoor dat je al wat rijden kunt met een aanhanger, anders heb je te weinig tijd om het te leren (bij DUO heb met met zn 2en tegelijk les)

Goede opleiding, kort maar zeer krachtig bij de juiste instelling!

De opleiding van Henk gekregen, hij kent een no nonsense benadering, is hard op de feiten en zacht op de persoon! Geslaagd en zou eenieder willen adviseren vooral te luisteren en te willen leren. Het slagen komt dan vanzelf.

Gemoedelijk

Leuke relaxte sfeer, duidelijke uitleg van Peter! De goede voorbereiding maakte het examen makkelijk.

perfect geregeld, met goed resultaat

opgegaan voor het e achter b rijbewijs. De hele dag een prettige sfeer met de instructeur. Je wordt goed voorbereid op het examen, wat ik met goed gevolg af heb kunnen ronden.

Prima cursus afgerond met succesvol examen

In de aanloop is er een prettige communicatie met de rijschool. Ik was wat huiverig voor de duo les maar dat was eigenlijk wel prettig. Dit maakt de les wat minder intensief en je leert ook weer van elkaar.

Toppers

Gister curses gehad voor rijbewijs E en een paar uur les gehad en in 1 x geslaagd

Helder en duidelijke voorbereiding op examen!

In de ochtend ongedwongen ontvangst, er werd duidelijk aangegeven wat de bedoeling van de dag was en hoe de dag eruit zou gaan zien. Spoedcursus ter voorbereiding van het examen was ideaal, goede tips ontvangen en daardoor ook met vlag en wimpel geslaagd! Wel belangrijk dat je echt al wel ervaring met het rijden met een aanhangwagen / caravan hebt.

Top. De opleiding sloot precies aan wat ik nodig had

Stipt 8 uur werd er begonnen. Direct aan de bak. Goede instructie waardoor het examen een makkie was. Verder vond ik 4 lesuren samen met nog een kandidaat zeker voldoende.

Spanjerstraat 9

7491MG Delden