Zeker doen!

- Snel geregeld - Goede communicatie - Goede prijs Ik heb les gehad van Recep. Veel bruikbare tips gekregen! Hij heeft me goed toegesproken gezien ik niet helemaal zonder zenuwen aan het examen begon. En ondanks dat ik weinig ervaring had, heeft hij me tijdens de cursus voldoende handvatten gegeven om te kunnen slagen. Thanks Recep! Top ervaring!

Henk is een goede, rustige instructeur die zegt waar het op staat als het er opaan komt.

Gewoon goed

Klantvriendelijk en goede ondersteuning

Ik had veel zenuwen voor het examen, dankzij de fijne instructeur die in alle rust alles kon uitleggen toch goed het examen kunnen doen.

Beetje onderschat, maar met de training toch geslaagd.

Wauw, dat viel in eerste instantie tegen. Ik heb al jaren een eigen aanhanger, maar met bus met tandemasser een bochtje achteruit maken mbv de spiegels bleek toch nog niet zo eenvoudig. Maar met goede begeleiding kreeg ik het toch voldoende onder de knie en slaagde ik smiddags voor het praktijkexamen. Ik zou tegen anderen willen zeggen: onderschat het niet. Ben je er niet echt in getraind, neem dan liever voor die tijd tocht een extra les. Dan ga je toch wat minder gespannen een examen in. Gelukkig was het resultaat dus voor mij positief, zeker ook dankzij de deskundige begeleiding van m’n instructeur.

Ik heb veel geleerd en ben goed begeleid

Ik ontmoette meteen een instructeur met duidelijk veel ervaring. Ik ben goed begeleid en heb het moeiteloos gehaald

Mede dankzij de ervaring en kennis van Henk, die ons de hele dag goed bij de les hield, ben ik geslaagd. Veel oefenen en met name de speciale verrichtingen. Met geduld en volhardend uitleg en weer een bochtje achteruit. Korte lunch en saarna weer verder. Kortom, aanbeveling. Het was het retourtje Rotterdam - Delden meer dan waard!

Top. Duidelijke uitleg en goede instructeur.

Erg goede en duidelijke instructeur waardoor het afrijden een makkie was.

Goede ervaring, snel, duidelijke en leuke rij instructeurs!

Goede communicatie, gezellig, alles perfect gegaan. Kon er ook snel terecht.

Fijne rijschool en goede instructeur!

Vandaag mijn E achter B gehaald bij instructeur Recep. Met veel geduld en een goede didactische aanpak gaf hij les aan ons. Hij wist precies in te schatten welke oefeningen wij nodig hadden. Het examen hebben wij beide gehaald.

Aangename sfeer i.cm. waardevolle tips!

Vandaag het E-rijbewijs gehaald na het volgen van de dagcursus. Ik ben zeer te spreken over deze rijschool. De sfeer is gemoedelijk en je krijgt zeer waardevolle tips van de vriendelijke en uiterst bekwame instructeur. Een aanrader!

In één ochtend mijn lessen gehad en be-examen gedaan. Henk als rij-instructeur wat een topper is. Zijn lessen waren leerzaam en boeiend. Goede uitleg en neemt de tijd. Het lessen in tweetallen vond ik enorm waardevol, omdat je ook 'rustig' de tijd hebt af en toe om nog eens na te denken of te zien hoe een ander het doet.

Uitstekende instructies van instructeurs die elke dag e achter b les geven

Vandaag een dagopleiding E achter B gevolgd bij Boensma. Instructeur geeft heel zorgvuldig instructies en ze heeft er veel verstand van. Dagopleiding is wel alleen geschikt als je al wat ervaring hebt. Goede prijs / kwaliteit en duidelijke communicatie op alle fronten vanuit de rijschool.

Hele rustige uitleg en gaf me snel vertrouwen. Dankjewel. Hele leerzame dag met een heel fijn eindresultaat.

Topervaring

Goede instructeur die duidelijk was en gezellig om zo een dagopleiding bij te volgen. Een aanrader voor iedereen die een BE rijbewijs wilt halen

Vakkundig en doelgericht

Ik kon snel bij Boensma terecht, wat echt geweldig was. Goede communicatie en afstemming. Deskundig les en goed voorbereid op examen. Ben direct geslaagd, dank Boensma!

Ik heb de lessen als zeer prettig ervaren. Duidelijke uitleg en goed materiaal om mee te werken.

Eric is een top gozer veel geleerd in 1dag en geslaagt door hem!!!

Goed georganiseerde club!

Deze rijschool snapt hoe het werkt! Top website met duidelijke data waarneer je kunt lessen/afrijden voor BE rijbewijs. Snelle reacties op e-mails en vriendelijke begeleider die lekker duidelijk en direct hints en tips geeft. Daar heb je wat aan. Kortom: aanbevolen!

Mooie ervaring

21 juni heb ik de duo cursus BE gedaan. Ik heb die dag als zeer prettig ervaren. Met onze rij instructrice die dag Mirella waren we in zeer goede handen. Erg veel geleerd die dag, daarom denk ik niet verrassend dat we die dag beide in 1X zijn geslaagd.

Prettige en goede uitleg, nuttige tips en tricks

Leerzaam

BE zo gehaald.

Prima tips gehad voor het BE rijbewijs en daarom ook geslaagd. Je moet wel ervaring hebben met karren want zonder ervaring zal de 1 dag cursus wel voor sommigen te kort komen.

Aanrader!

Rustige rijinstructeur met vakkennis en hummor

Goede uitleg, coaching en deskundigheid

De 1 daagse cursus plus 1 extra rijles gedaan. Geen ruime eerdere ervaring met BE rijden. In 1 keer geslaagd. Je wordt goed begeleid door de instructeurs. Er wordt goed gelet op de voor jouw van belang zijnde uitdagingen en men legt alles rustig en goed uit. Een nuchtere no nonsens mentaliteit!

Professioneel, heldere uitleg!

Alle fouten moeten maken, maar enorm van geleerd! Heldere en rustige uitleg, professionele begeleiding die beheerst alles uitlegt.

Spanjerstraat 9 7491MG Delden