De instructeur heeft mij goed opgeleid en zo ging ik voor het examen, na mijn lessen in 1 dag de rijbewijs BE gehaald, nogmaals dank.

Geweldige school, doen uitstekend hun best voor je

Zeer vriendelijke en deskundige instructrice gehad, Mirella. Die legde alles haarfijn uit en erg duidelijk. In de middag leek het erop dat ik door uitval van de examinator geen examen kon doen. Ze hebben toen hun uiterste best gedaan en alles boven alles gezet om toch nog last minute een examen voor ons te regelen! En het was gelukt! Erg bedankt aan rijschool boensma

Geweldige instructeur Henk en Monique

Tevens fijne service van Jacqueline van de receptie! Dank en hartelijke groet, Esther van der Kooij

Helemaal top!

Duidelijk en gericht.

Perfecte verkeerschool!!

Zeer goed geholpen en duidelijk

uitstekende uitleg en voldoende oegening

Goede uitleg vokdoende oefening duidelijke aanwijzingen. Ook even pauze. Wel vroeg beginnen.maar dan ben je op tijd klaar.

Rustige en goede instructeur

Henk was een perfecte instructeur. Geen overbodige correcties en weet goed aan te voelen waar het beter moet. Duidelijke instructies. Auto en aanhanger waren goed voor elkaar Al met al een tevreden ervaring!

Duo opleiding gedaan voor mijn BE rijbewijs samen met een maatje van mij. Duidelijke uitleg van de instructeur tijdens de opleiding. En dus prima voorbereid het examen doen.

Gezellig rustig en goede uitleg

Hele goede lessen gehad... Dank jullie wel voor de goede en rustige uitleg.

Proffesioneel

Ik heb het als proffesioneel ervaren. Een dag van te voren een app ontvangen ter herinnering van de afspraak en de benodigdheden. Erg netjes en proffesioneel. Ook de instructeur was duidelijk in zijn aanwijzingen en gaf de juiste info voor een geslaagd examen. Ook was hij erg gezellig, voor ons niet erg onbelangrijk… Kortom een fijne ervaring met jullie rijschool!!

Leerzame dag met mooi eindresultaat, BE rijbewijs

Vanaf 9:00 op pad met een mede cursist. Een intensieve cursus waarbij je om en om door de leerstof en alle oefeningen gaat. Dankzij het enthousiasme en de kennis en kunde van instructeur Mirella een leuke dag gehad in de prachtige omgeving van Enschede. De auto waarmee gelest wordt is erg gebruiksvriendelijk. Aansluitend in de middag een examen bij het CBR en geslaagd.

Relaxed naar examen

Duo dag opleiding BE gevolgd en in een halve dag geslaagd. Vooraf duidelijke instructie ontvangen dat enige ervaring wel vereist was. Instructeur Mirella gaf duidelijke instructie en nam voldoende tijd voor bijzondere verrichtingen. Leuke dag gehad!

Leuke fijne vriendelijke mensen die het allemaal rustig en duidelijk uitleggen. Ik kan iedereen deze rijschool aanraden.

Super vriendelijk

Super vriendelijke mensen die je goed op weg helpen en begeleiden naar het examen toe

Toppie

Fijne dagopleiding BE

Goede rijinstructeur en fijne auto met kar om in te lessen. Er werd duidelijk verteld wat er van me verwacht werd. Rijinstructeur was geduldig en corrigeerde waar nodig was. En waar nodig werd ik gerustgesteld.

Duidelijke instructies

De duoles was een gezellige leerzame dag met een instructrice welke duidelijk instructie gaf. Snel mijn be gehaald. Prima rijschool

Ik kom hier graag weer voor mijn autorijopleiding

Heb vorige week met succes mijn bromfietsrijbewijs gehaald. Dankzij de toplessen van Josien. Ik kan niet wachten tot ik met de autorijopleiidng mag beginnen

Wat een top instructrice!!

Mireille was echt een ontzettende leuke en lieve maar vooral heel geduldige instructrice. Ik heb daarnaast ook echt een hele gezellige dag gehad en zou iedereen aanraden om hier voor zijn of haar rijbewijs te gaan :D

Uitstekende begeleiding

Uitstekende instructeur en begeleiding. Ik raad deze organisatie zonder twijfel aan!

Kan niet beter dan bij boensma

In 1 woord gewoon de beste

Aanrader voor iedereen.

BE rijbewijs - duidelijke gestructureerde lessen, duo lessen perfect afgestemd. Super vriendelijke instructeur met veel ervaring.

Ontzettend leuke dag

Leuke instructrice met goede tips

Leuke dag gehad en geslaagd!

Ik heb met een collega de duo opleiding gedaan. Eerst sochtends met Henk Stegeman koffie gedaan en daarna begonnen met de rijles. Henk geeft op een rustige en duidelijke manier uitleg en geeft ook duidelijke antwoorden op mijn vragen. Mijn collega moest eerst examen doen en toen ik, door de goede les van Henk zijn we allebei geslaagd!

Kort en krachtig

Doen wat je moet doen tijdens je examen. Mirella heeft alles perfect uitgelegd. BE rijbewijs in de pocket!