Goede en prettige rijschool

Vooraf administratief planning Prima! Tijdens de lessen examinator, Perfect! Tip, vermeld prominenter bij aanmelden dat het voor 99% een automaat wordt. Dit staat nu ergens in het document.

Simpel weg gewoon goed geregeld 👍🏼

Supper goede rijschool

De instructeur was zelf heel rustig waardoor ik makkelijker zelf rustig kon rijden en het rustig rijden met de aanhanger begreep.

Prima voorbereiding op het examen

In de ochtend les gehad van de instructeur. Ervaren, duidelijk en vriendelijk. Alles prima geregeld! Zeker aan te raden.

Super rijschool voor een hele goede prijs!

BE rijbewijs gehaald in 1 dag voor een hele scherpe prijs. Hele symphatieke instructeur, veel geleerd in korte tijd en dezelfde middag examen. Goed materiaal ook. Een aanrader!

Fijne instructeur. In 1 keer geslaagd!

Had thuis al wat geoefend, waardoor ik me met de instructeur goed kon voorbereiden op het examen.

Alles word goed uitgelegd, iemand met een beetje ervaring kan dit makkelijk halen!

Lekker ontspannen

Fijne instructeur, duidelijk en ontspannen. In 1 keer geslaagd!

Klantvriendelijk en erg deskundig

Positieve ervaring, veel opgestoken tijdens de les waardoor examen goed te doen was.

Snel, efficiënt en hulpvaardig.

Snel, efficiënt en hulpvaardig.

Prima rijschool

Goede ervaring met deze rijschool Nette service en goed resultaat

Prima geregeld en uitstekende begeleiding.

Aanhanger rijbewijs in een dag gehaald. Na een bakje koffie om 8u eerst heel even wat theorie, en vervolgens de weg op met nog een andere leerling. De instructeur was heel duidelijk en begeleide alles perfect. Boensma, bedankt!

Super fijne rijschool

Rustige en prettige rij instructeur, nemen de tijd en weten waar ze het over hebben.

Goed geregeld!

Fijne relaxte dag gehad.

Je moet zeker ervaring hebben met het rijden en de manoeuvres. De combinatie was voor mij nieuw maar daar was genoeg tijd voor om te oefenen.

Mijn ervaring was zeer positief, in de een dag cursus heb ik goede lessen gehad van de aan mij toegewezen instructeur en heb hier niets op aan te merken. Zeker een aanrader!

Geslaagde ervaring

In 1 dag me aanhanger rijbewijs gehaald, mede dankzij het uitstekende les geven van Henk Stegeman.

Bekwaamd en vriendelijk personeel

S'ochtends 2 uurtjes gelest,hierbij werd er geoefend op bochtentechniek en bijzondere verrichtingen.In korte tijd veel geleerd.S'middags afgereden bij het CBR,en geslaagd. Leuke dag gehad en het E rijbewijs erbij. Bedankt Verkeersschool Boensma

Mooie compacte opleiding voor een goede prijs

Fijn dat je hier binnen een dag je aanhangerrijbewijs kan halen. Als je al enige ervaring hebt met het rijden met een aanhanger is het ook echt niet moeilijk.

Ik kan het iedereen aanbevelen

Boensma is een ontzettend fijne rijschool. De communicatie is uitstekend en de instructeur (Recep) is duidelijk, vriendelijk en denkt mee. Veel dank!

Prima begeleiding

Samen met Henk op pad geweest. Prima dag gehad! Uitgebreide uitleg en mogelijkheden om te oefenen. Tevens geslaagd dus dat maakt het af!

Prima ervaring

Goed materiaal, goede instructies en uiteindelijk geslaagd.

Het was een korte leerzame dag

Goede uitleg met duidelijke instructies

Zeer goede service en capabele instructeur

Totaal geen negatieve ervaringen, goed geholpen en fijne instructeur. Bedankt Henk.

Duidelijke uitleg, makkelijk te volgen

Blij met deze rijschool en instructeur. Duidelijke uitleg en klantvriendelijk.