Specialisten

Zeer tevreden met deze rijschool, heb meerdere collega's naar deze rijschool gestuurd, allemaal in 1 x geslaagd! Het concept met de duo lessen werk prima, zeker als je al enige ervaring hebt met autorijden en aanhangers, dat scheelt daardoor flink in de portemonnee. Mailcontact verloopt ook soepel en ze zijn erg meedenkend en transparant

Leuke dag gehad en ook nog een BE rijbewijs gehaald!

Leuke relaxte dag in een mooie omgeving. Het was even rijden helemaal vanuit Noord Holland, maar zeker de moeite waard. Duidelijke informatie van te voren, ook diverse mailtjes en tips voor het aanvragen van het rijbewijs. Fijne service! Geen randstad drukte, geen gehaaste mensen en met oprecht een leuk examen als afsluiter.

Behulpzame gedreven goed opgeleide instructeurs!

Ze zijn erg behulpzaam, denken met je mee en zoeken overal een oplossing voor! Goede instructeurs, duidelijke uitleg!

Super leuke en leerzame dag gehad!

Ik heb de duo dagopleiding voor het BE rijbewijs gevolgd. De dag begon vroeg maar ging super snel voorbij! Het omwisselen met mijn partner verliep soepel en in alle rust werd ons dingen uitgelegd. Ik voelde mij voorbereid voor het examen in deze korte tijd.

Rijles en dagopleiding voor BE examen

Fijne en duidelijke uitleg! Nette bus en aanhanger combinatie. Zelf nog nooit gereden met aanhanger. 2x rijles gehad en een duo dagopleiding. Examen na afloop! In 1x Geslaagd! Bedankt voor de fijne begeleiding! Top!

Goede rijschool

Fijne tijd gehad met recep uzman Duidelijk uitleg en altijd in voor een grapje of een goed gesprek Bij vragen altijd kunnen appen of bellen.al was het om 21.00 in de avond Kortom je bent bij boensma geen nummer maar een persoon

Enorm dankbaar voor mijn BE rijbewijs

In de ochtend fijn ontvangen met een kopje thee, waarna de instructeur kwam om de dag samen door te spreken. Vervolgens samen met een mede kandidaat de theorie besproken en het aankoppelen geoefend, waarna we de weg op gingen naar Enschede. Hier hebben wij de gehele ochtend geoefend. Ik was behoorlijk zenuwachtig voor het examen, maar met dank aan het goede team van Boensma en het geduld van de examinator is het mij gelukt om met de ééndaagse cursus mijn BE te behalen. Enorm bedankt!

In een halve dag E-rijbewijs gehaald

Goede, vakbekwame instructeur die je in een ochtend precies bijbrengt waar het in het examen om gaat.

Topervaring

Fijne instructeur, goede begeleiding.

Super !

Fijne rijopleiding gehad Netjes en rustig uitleg gehad Nu lekker met de caravan op vakantie !

Super rijschool!

In verband met ziekte heb ik helaas mijn dagcursus voor de aanhanger moeten verzetten. Dit was geen enkel probleem en de mensen bij Boensma waren zeer begripvol. Ik heb een ontzettend gezellige dag gehad tijdens de duo opleiding voor de aanhanger. Henk zit al jaren in het vak en dat merk je! Hij geeft duidelijk uitleg, gericht advies en tips waar je echt wat aan hebt. Tijdens de cursus heb ik enorm gelachen om de humor en verhalen van Henk welke hij goed wist te timen zodat de aandacht wel bij het rijden bleef. Ik kijk terug op een hele gezellige en leerzame dag en zou iedereen die op zoek is naar een rijschool voor het aanhanger rijbewijs doorverwijzen naar Boensma!

goede rustige instructeurs die je tot het examen begeleiden

Het duo-rijden is prima ervaren. Het niet achter het stuur zitten is bijna net zo leerzaam. Zeer goede en leerzame rijschool met fijne, rustige instructeurs! Ik raad Boensma zeer zeker aan.

Dagopleiding (Duo) BE-opleiding

Uiteraard is het voor iedereen verschillend maar ik vond de manier van uitleggen en instructies geven erg prettig. Er wordt precies genoeg aandacht besteed aan elk onderdeel wat nodig is voor het behalen van je examen. Instructrice was rustig en bekwaam. Je krijgt genoeg tijd om te oefenen en voor te bereiden op het afrijden. Voor de dagopleiding is enige ervaring met het rijden met aanhanger is wel gewenst, maar dat staat ook aangegeven op de site. Prima bedrijfsbus om in te lessen (Renault trafic automaat) De aanhanger weegt 1300kg en totale combinatie is bijna 12 meter. Ik zou rijschool Boensma in ieder geval aanraden voor de dagopleiding BE.

Goede dagcursus!

Goede dagcursus, Alles in korte tijd aangeleerd. Vooral met 2 personen(duo opleiding), op dat moment zie en leer je ook van de ander. En heb je ook even stukje “rust” op de dag.

Wat een top kerel die instructeur

Hele dag met een andere cursist gereden, en alles netjes uitgelegd gekregen. Alles netjes de tijd voor genomen. Ik ben zeer tevreden.

Zeer goede instructeurs die er alles aan doen om je te laten slagen

Mooie nette bussen om in te rijden en zeer deskundige instructeurs Door hun ben ik in 1x geslaagt voor m'n E rijbewijs met zo'n dag cursus erbij Was super gezellig en zal ze echt aan raden bij anderen En ze weten waar de lekkerste gehaktballen en broodjes zijn in Enschede ,,, toppersss

Super fijne rijschool

Zeker aan te raden. Alles word heel rustig uitgelegd. Zeker aan te raden!

Duidelijk communicatie vooraf Soepel in datumverschuiving Meedenkend in oplossing Ervaren en ontspannen instructeur Gewoon goed geregeld

Duidelijke les en een prima begeleiding

Voor de duo opleiding BE hebben we de gehele ochtend onder begeleiding van Instructeur Henk kunnen oefenen. Met duidelijke tips en tricks stoomt hij je klaar voor het examen wat in de middag werd afgenomen. Meer dan voldoende tijd om met een goed gevoel naar het examen te gaan. Beide geslaagd en een gezellige dag gehad.

Leerzame dag met top resultaat

Samen met mijn man had ik gekozen voor een BE-rijbewijs in één dag. Onze begeleider was Mirella en niets dan lof. Ze is rustig, duidelijk, houdt van humor en gaf ons veel vertrouwen. Ook in de bijzondere verrichtingen, met name nichtje achteruit is best lastig. In een paar uur tijd werden we klaargestoomd richting examen. Natuurlijk was dit spannend om te doen, maar we voelden ons allebei goed voorbereid. Na afloop beiden geslaagd dus vreugde op de terugweg. Waarom een negen en geen tien? Het toilet op het kantoor is vies en niet opgeruimd. Tip om dit dagelijks op te pakken, dan krijgen jullie een volgende keer een dikke tien!

Betrouwbaar en duidelijk

Prettige ervaring gehad bij Boensma ter voorbereiding op het examen voor het aanhangerrijbewijs. Instructeur Henk is een man met ervaring en weet op een duidelijke wijze de aandachtspunten over te brengen.

waar voor je geld

rijbewijs aanhanger binnen 1 dag, duidelijke instructeur no nonsens.

Niet over nadenken. Direct plannen, want een betere vind je niet. Zeer nette prijs. Instructeur met humor. Kortom een rijschool van zeer goede kwaliteit.

Henk is een goede

Bedankt Henk voor je goede rustige les. Henk heeft veel kennis en het was fijn om les van hem te krijgen.

Mariëlle onze instructrice was geweldig. Ze legde alles heel goed uit en als iets niet helemaal vloeiend ging deden we het gewoon nog een paar keer zonder problemen.