Duidelijke bijscholing

Vandaag online bijscholing gevolgd bij Hein Schenkelaar. De cursus ging over het RVV Ik vond dat Henk het heel netjes en duidelijk heeft verwoord. Voor de rest heb ik voor het eerst een presentatie moeten volgen via Zoom en dat liep ook lekker soepel Bedankt voor deze leerzame dag

Alle theoretische nascholing WRM via Webinar gevolgd; TOP geregeld!

Vanuit de nieuwe studio RVV, ADAS en de Rijprocedure gevolgd. Goed en leuk gedaan door Hein. Ik kan weer door tot eind 2028!

Gemotiveerde wrm bijscholing

Goede Webinar voor mijn wrm bijscholing, dank je Hein voor je goede begeleiding.

Kwalitatieve en persoonlijke begeleiding!

We zijn al 25 jaar trouwe "leerlingen" van Jongepier. De benadering en kwalitatieve manier van lesgeven is altijd een voldongen feit bij Jongepier. Ook is er ruimte voor persoonlijk advies; je bent bent geen nummer. Voor ons staat deze betrouwbare opleider 100% bovenaan!

goede menselijke service

Januari 2020 ben ik begonnen met de opleiding. Door het Coronavirus konden bepaalde zaken niet doorgaan, Jongepier rijopleidingen en hun medewerkers hebben er alles aan gedaan om ons toch te laten slagen. Inmiddels ben ik geslaagd en alles in de eerste keer. Jongepier bedankt

Ze doen alles voor doorzetters!!!

Hele enthousiaste docenten die de stof goed over brengen. Voor doorzetters zetten ze zich extra in en doen er dan alles voor om mensen er doorheen te halen! Ga zo door en ontzettend bedankt!

Van bijscholing naar bijscholing naar opleiding gedurende rum 24 jaar

Al in 1996 mocht ik kennismaken met Jongepier vanwege de bijscholing van instructeursbewijs naar de huidige bevoegdheidspas. In de daarop volgende jaren diverse applicatie cursussen gevolgd. Met welke docent dan ook, er was altijd tijd voor humor. Ook in de ogenschijnlijk "droge" stof. Meester in de droge stof, WWW 1994, RVV1990 etc. is en blijft voor mij SJ sr. Een geweldige docent die zijn gelijke niet ken(t)de. Zodra je SJ sr beter leerde kennen bleek het ook een geweldig mens. Didactiek van Nel was altijd verrassend. Niet omdat de lesstof verrassend was maar omdat haar invalshoek net iets anders was dan ons verwachtingspatroon als studenten. Ook de opleidingen voor diverse categorieën waren top. Ook met ingehuurde docenten. Memorabel is voor mij Hans B. voor het praktijkdeel van A. Wat een geweldig rustige man en wat een enorm positieve uitstraling. Het examen bij het IBKI leek soms lastig maar na afloop bleek dat je ruim voldoende kennis en kunde had meegekregen voor een geslaagd resultaat. Vandaag, 9 december 2020, een theorie applicatiedag in het splinter nieuwe instituur gevolgd. De docent kende ik nog niet. Echter ook nu weer een goed verzorgde dag gehad die weer nieuwe inzichten bood in de materie. Kortom een absolute aanrader voor iedereen die een opleiding of applicatie voor de WRM overweegt. Nu mag ik nog twee hele dagen!

Goede instructeurs, vol kennis, enthousiasme en flexibiliteit

Door mijn werk terecht gekomen bij Jongepier. Vandaag WRM B gehaald en verder door voor WRM C en OGS+. Mijn ervaring bij Jongepier was er een van instructeurs met veel enthousiasme, kennis en flexibiliteit. Waar er klasgenoten met tegenslag te maken kregen, wordt door Jongepier snel en goed geschakeld. Ook in deze coronatijd past men zich snel aan. Kortom een hele dikke aanrader. Ook mooi is de voorbereiding van fase 3, het examen waarbij een leerling les krijgt. Er wordt niet meer getraind om enkel het protocol er door te werken, maar er wordt getraind in daadwerkelijk lesgeven. Hierdoor sluit het fase 3 examen veel beter aan bij de praktijk. mooi dat deze weg is ingegaan door Jongepier.

Was een top cursus dag met een top docent.

Was heel erg leerzaam en helder. Ik beveel het zeker aan!

Praktische Bijscholing B1

Met Natascha een uurtje van gedachten gewisseld over de Praktijkles B1. De tip dat de praktijkles meer een goede rijles moet zijn ipv een kunstje bleek tijdens het examen bewaarheid. Ik had een hele fijne examinator Dhr de Haan die mij in het oriëntatie gesprek direct vertelde dat het IBKI op zoek is naar meer praktijkgericht lesgeven met uiteraard het protocol in het achterhoofd.

Gezellig en professioneel

Gezellige klas. Waarbij iedereen lekker mee doet!

De beste opleiders ooit

Jongepier is de beste opleiders ooit. Ik heb mijn opleiding gevolgd bij jongepier en ik ben er echt trots op. Ze hebben zijn eigen lesmaterialen en lesmethode. Docenten zijn van hoge niveau en medewerkers zijn echt behulpzaam. Zij hebben me echt heel veel geholpen en zij proberen allees om je ervaring succes te maken. De WRM bijscholing is erg leerzaam bij hun. Als een leerling niet geslaagd is bij jongepier dan sorry is je fout. Heel bedankt!

Ik kom hier graag

In mijn ogen de beste opleiding voor rijinstructeurs Ik voel me hier thuis en dat vind ik belangrijk Siem met ze team allemaal vakgerichte mensen

Prettige, leerzame en ontspannende dag gehad!!

Voor mij voor het eerst een les gehad via de computer. Viel 100% mee miste alleen de warmte en sociale contact. Lessen waren goed voorbereid zo nu en dan een kleine storing van het internet maar werd snel verholpen. Bedankt Hein, Graag tot een volgende keer!! (maar dan op locatie)

zonet een webinar gevolgd bij Jongepier.

voor mij de 1e keer dat ik dit doe online, ik vond het een leuke sfeer en een duidelijke uitleg van de docent.

Prettige en geduldige opleiding

Ik vind het bij Jongepier Verkeersopleidingen een prettige en een geduldige leerschool,ook de docenten Natasha en Ronald zeer bekwaam en geduldig. Mocht er iets niet duidelijk zijn, is er altijd een luisterend oor en helpen ze je verder met de lesstof en zoeken naar oplossingen om het geheel duidelijk te maken. P.S Simon de lunch faciliteiten zijn fantastisch

Leuke leerzame dagen

In 2 maanden vijf jaar bijscholing gedaan en een nieuwe categorie erbij gehaald!! Ondanks dat ik altijd tegen de keer in ging wist Hein toch zn geduld te bewaren! Leuke leerzame dagen gehad. Richard kuppen Rijschool kuppen

Gedegen en enthousiast

In mei 2020 ben ik begonnen met de opleiding Instructeur B. Van Ronald en Natasha veel geleerd, elk op hun eigen leervakgebied. Op de achtergrond Simon die zorgt dat alle randzaken ook hun aandacht krijgen. Elke week met veel enthousiasme naar Aalsmeer gegaan om weer een stukje dichter bij mijn doel te komen. Nu sta ik voor mijn stageperiode en ook daarin zal ik met plezier begeleid worden door Natasha. De opleiding voldoet aan mijn verwachtingen en zie het laatste stukje van m'n opleiding met vertrouwen tegemoet.

Aan te bevelen voor gemotiveerde cursisten!

De eerste les van Ronald gehad, vakkennis en wanneer deze man aan het vertellen was, werd ik steeds interessanter. Hein heeft daarna de lessen voortgezet in Arnhem. Veel van hem geleerd. Staat duidelijk boven zijn stof. Een totaal andere persoonlijkheid dan Ronald, maar beiden verstaan hun vak. Daarna 1b met Nel Jongepier. Ze heeft me door het examen getrokken (sindsdien maak ik geen bananen bochten meer :-)) op een Nel-manier. Ook hier in 1x geslaagd!! Vervolgens 2a en 2b bij Natasha, Aan praktijkvoorbeelden geen gebrek, staat net als de anderen boven de stof en heeft een smakelijke manier van lesgeven. Wanneer ik hulp nodig had, was een telefoontje genoeg. Ze deed er van alles aan om de soms moeilijke stof zodanig uit te leggen, dat het voor ieder van ons, duidelijk werd. Wanneer ik vragen had voor Simon, kon ik bij hem terecht en hielp hij me waar nodig. Mijn mening is dat wanneer een cursist gemotiveerd is, of het nu wel of niet lukt , deze mensen voor je klaar staan en je overal bij helpen en begeleiden. Nu bezig met mijn stage en wederom kan ik terugvallen op het team van Jongepier. Ga zo door!

Deskundigheid staat bovenaan

Het eerste deel wetgeving ben ik begeleidt door Ronald. Als je van iemand de wetgeving moet leren is hij dat wel. Super enthousiaste instructie! Vervolgens het didactische deel bij Natasha gevolgd die met haar passie je echt heel enthousiast krijgt! Jongepier heeft de juiste tools en mensen die je nodig hebt bij een opleiding tot instructie! Door hun ben ik nu ook echt klaar om de auto in de te gaan! Dankjulliewel

Een bevlogen team van experts

Sinds 8 juni 2020 ben ik in opleiding voor instructeur auto. Het team van docenten kan bogen op een ruime ervaring en heeft oog en oor voor wat er in de klas speelt. Ze weten de lessen te doorspekken met praktijkervaringen, waardoor de stof makkelijker blijft hangen. Als je onverhoopt een les moet missen wordt alles in het werk gesteld om te zorgen dat die ingehaald kan worden. Er is veel persoonlijke aandacht om te zorgen dat een examen een succes wordt.

Bevlogen en deskundig

Simon geeft leiding aan een bevlogen en deskundig team. Docenten Ronald en Natascha geven fantastisch les en hebben er voor gezorgd dat ik tot nu toe alle examens in één keer gehaald heb voor categorie B. Ondanks de beperkingen door het virus is de opleiding voortvarend uitgevoerd. Er wordt actief en flexibel meegedacht en gezorgd voor oplossingen. Ik leer graag door naar andere categorieën en doe daarvoor ook graag weer een beroep op Jongepier Verkeersopleidingen. .

Prima geregeld!

Fijne en leerzame dag gehad bij Hein!

uitstekende ervaring

heb op 16 en 18 April 2020 webinair opleiding gedaan bij Jongepier Verkeersopleidingen. Deze beide dagen stonden onder leiding van mentor Hein Schenkelaars. Hein is een uitstekende promotie hoe je mensen geïnspireerd een dag achter je computer kunt houden. prima kennis van zaken, kan prima luisteren naar....... goed gevoel voor humor en kan prima anticiperen op meerdere zaken die zich afspelen. Had nog geen ervaring met Jongepier Verkeersopleidingen. Tja Simon ...... als al jou medewerkers deze gaven hebben. heb je een gouden toekomst in het vooruitzicht

Een slechte opleider in fase 2 en 3

Slechte ervaring met dit opleider meegemaakt, veel te korte lessen na het zakken voor een examen worden extra kosten in rekening gebracht, voor het bijles. Op de site van IBKI kun jij kijken welke opleider de meeste slagingspercentage heeft.

Beste Ahmet, Bedankt voor je review. Wij zijn er even in gedoken en willen jouw verhaal toch even toelichten. Voor 1a en 1b ben je in 1 keer geslaagd. Dus blijkbaar waren de lessen voldoende. Voor 2b ben je ook in 1 keer geslaagd alleen voor 2a niet. Hier heb je diverse bijlessen gehad ook 1 op 1 en een aantal gratis zoals gebruikelijk. Na een aantal prive bijlessen is er een klein bedrag voor de bijlessen gevraagd. Voor 2a en 2b zat je in de klas met Nadia, Elwin, Ahmed, Roxanne en Raymond. Iedereen is in 1 keer geslaagd voor 2b en 2 kandidaten waren gezakt voor 2a. Zoals je aangeeft ben je naar een andere opleider gegaan voor 2a zoals je aangeeft. Daar ben je ook niet in 1 keer geslaagd, navraag bij IBKI leert ons dat je 11 x over 2a hebt gedaan. Dat de examens niet in cursusgeld zitten en ook de herexamens dat wist je en is ook duidelijk gecommuniceerd. Bij alle opleiders wordt het examengeld apart in rekening gebracht. Herexamens zijn bij geen enkele collega inbegrepen. Wij vinden het jammer dat het op deze manier moet lopen en wensen je alle goeds.