uitstekende ervaring

heb op 16 en 18 April 2020 webinair opleiding gedaan bij Jongepier Verkeersopleidingen. Deze beide dagen stonden onder leiding van mentor Hein Schenkelaars. Hein is een uitstekende promotie hoe je mensen geïnspireerd een dag achter je computer kunt houden. prima kennis van zaken, kan prima luisteren naar....... goed gevoel voor humor en kan prima anticiperen op meerdere zaken die zich afspelen. Had nog geen ervaring met Jongepier Verkeersopleidingen. Tja Simon ...... als al jou medewerkers deze gaven hebben. heb je een gouden toekomst in het vooruitzicht

Een slechte opleider in fase 2 en 3

Slechte ervaring met dit opleider meegemaakt, veel te korte lessen na het zakken voor een examen worden extra kosten in rekening gebracht, voor het bijles. Op de site van IBKI kun jij kijken welke opleider de meeste slagingspercentage heeft.

Beste Ahmet, Bedankt voor je review. Wij zijn er even in gedoken en willen jouw verhaal toch even toelichten. Voor 1a en 1b ben je in 1 keer geslaagd. Dus blijkbaar waren de lessen voldoende. Voor 2b ben je ook in 1 keer geslaagd alleen voor 2a niet. Hier heb je diverse bijlessen gehad ook 1 op 1 en een aantal gratis zoals gebruikelijk. Na een aantal prive bijlessen is er een klein bedrag voor de bijlessen gevraagd. Voor 2a en 2b zat je in de klas met Nadia, Elwin, Ahmed, Roxanne en Raymond. Iedereen is in 1 keer geslaagd voor 2b en 2 kandidaten waren gezakt voor 2a. Zoals je aangeeft ben je naar een andere opleider gegaan voor 2a zoals je aangeeft. Daar ben je ook niet in 1 keer geslaagd, navraag bij IBKI leert ons dat je 11 x over 2a hebt gedaan. Dat de examens niet in cursusgeld zitten en ook de herexamens dat wist je en is ook duidelijk gecommuniceerd. Bij alle opleiders wordt het examengeld apart in rekening gebracht. Herexamens zijn bij geen enkele collega inbegrepen. Wij vinden het jammer dat het op deze manier moet lopen en wensen je alle goeds.

Uitstekend!

WRM bijscholing autisme in Arnhem, van begin tot eind boeiend. Docent ervaringsdeskundige, hoop geleerd en zeer nuttig. Deze bijscholing is echt een aanrader.

Het beste adres voor verkeersopleidingen.

Ruim 25 jaar geleden ben ik hier als 18-jarige opgeleid voor rijinstructeur categorie B. Daarna meteen doorgegaan voor de opleidingen C, D, E en Bromfiets. Ook alle verplichte bijscholingen voor de WRM heb ik hier naar volle tevredenheid gevolgd. Bij Simon en zijn team ben je geen nummertje. Een team van professionele, zeer ervaren docenten begeleiden je met veel enthousiasme naar je einddoel. Geheel in de stijl, zoals Simon en Nel Jongepier dit jaren geleden zelf met veel liefde en inzet hebben opgebouwd. Een absolute aanrader voor een ieder die een WRM opleiding wil volgen.

Goede opleiding!

Er lopen vakmensen rond bij Jongepier. Ik heb les gehad van Ronald, Natascha en mevr. Jongepier. En daar heb ik ontzettend veel van geleerd.

Een geweldige opleiding waar alles duidelijk word

Geweldige opleiding gehad bij Jongepier , de docenten zijn zeer ervaren en gedreven in wat ze uitleggen. Alles word duidelijk aan de hand van de docenten , fijne vond ik ook bij Jongepier dat er een goede mix is tussen serieus en gezellig! De docenten houden ook van een grapje en zo is er ook tijd om te lachen. Als je iets niet snapt kan je dit vragen aan de leraren en die willen je met alle liefde helpen! Al met al kan ik deze opleiding zeker aanbevelen!

Goede opleider!

Een opleider die met je meedenkt in geval van problemen en je niet laat zitten! Zeer ervaren docenten en een goede planning, aanrader!

Complete en leuke opleider!!

Compleet aanbod van de leerstof, leuke leraren! Goede online toetsomgeving waar je je vorderingen in bij kunt houden. Zeer informatieve klassikale bijeenkomsten, met uitgebreide informatie over de aan te leren stof. Middels PowerPoint presentaties en groepsgesprekken leer je jezelf de stof eigen te maken. Echt heel veel van geleerd. Dus alles bij elkaar top!

Top opleiding met super docenten

Ondanks dat ik wat langer over de eerste twee fases van de opleiding heb gedaan, daar ik een wat oudere en trage leerling ben..😂. Hebben de docenten geduld met mij gehad en ben ik door bijlessen en motivatie gesteund om mijn einddoel te bereiken...toppie opleiding

Als zeer prettig ervaren.

De eerste fasen zijn zeer duidelijke geweest, wat je kunt verwachten. De laatste is niet geheel duidelijk. Iets meer duidelijkheid en begeleiding zou prettig zijn. Ook wat betreft de terugkomdagen en aanvraag examen.

Positief

Mijn ervaring is positief al zijn er nog veel verbeterpunten in communicatie en samenwerking. De feedback van de praktijklessen was altijd negatief wat ik erg storend vond en heb dit ook als verbeterpunt aangegeven.

Bedankt Frans voor je feedback we gaan ermee aan de slag.

uitstekende begeleiding, goede sfeer.

je wordt goed begeleid in overleg zelfs extra. alles is gericht op het laten slagen van jou als kandidaat.

Alles netjes geregeld.

Fijne opleiding gegeven door een goede trainer.

Zeer goede en leerzame dagen met een professionele trainer!

Al ruim 25 jaar heb ik zeer goede ervaring met opleidingsinstituut Simon Jongepier. Ook deze tweedaagse NLP training is een succes. Een enthousiaste en deskundige trainer die mij, en ook de hele groep, het niveau van communiceren in het lesgeven naar een hoog niveau kan tillen. Ook de mooie locatie en de goede ontvangst maakt het compleet om ervoor te zorgen dat deze training zeer geslaagd is.

Zoals altijd in één woord "GEWELDIG".

Iedereen, die op zoek is naar bijscholing kan ik Jongepier Verkeersopleidingen heel erg aanbevelen. Het begint al bij de aanmelding: behulpzaam, geduldig en altijd een luisterend oor van Simon. De cursus NLP als zeer leerzaam ervaren. Alle lof voor Sjaak de Coninck, die deze cursus heeft gegeven. Locatie in Soest top en heel goed verzorgd. Al 25 jaar uitermate tevreden over dit opleidingsinstituut.

Fantastische training gevolgd!

De twee (NLP) cursusdagen kenmerkte zich door een uitstekende sfeer. De ontvangst in een schitterende ambiance, gaf onmiddellijk een hartelijk welkom gevoel. De docent is zeer gedreven en vakbekwaam. Hij weet zijn enthousiame op een voortreffelijke wijze over te brengen op de groep. Inhoudelijk dus niets mis mee. Proficiat! Ook de catering stond op een vergelijkbaar niveau. Al met al dagen om niet te vergeten. Uitdaging om het geleerde in de praktijk te brengen en last but not least: voor herhaling vatbaar!

Prima ... platte organisatie korte lijnen

Fijne en prettige omgeving om iets te leren

Goede begeleiding

In de twee jaar dat ik over mijn opleiding heb gedaan heb ik een goede begeleiding ontvangen en veel kunnen leren. Wanneer nodig stonden ze klaar.

In één keer geslaagd voor herintreders traject

Ervaren docenten geven de juiste begeleiding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben heel blij dat ik voor Jongepier Verkeersopleidingen heb gekozen. De theorielessen werden gegeven door zeer bekwame instructeurs en hierdoor sloten deze lessen goed aan bij de leerstof. Ook beschikte men over voldoende oefen opgavens om jezelf klaar te stomen voor het examen. Kan iedereen Jongepier Verkeersopleidingen aanbevelen. \r\nIk heb mijn instructiebevoegdheid in minder dan 5 maanden behaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Jongepier les gehad van Ronald de Vries en Nel Jongepier, 2 uiterst gedreven docenten afkomstig uit het vak zelf, met allebei meer dan 30 tot 40 jaar ervaring! En dat is te merken! Ze hebben allebei ongelofelijk veel (praktijk) ervaring welke ze meer dan uitstekend en heel motiverend over weten te brengen, waardoor ik in één keer geslaagd ben voor al mijn theorie examens en mijn eigen praktijkexamen. De betrokkenheid en persoonlijke, maar vooral ook hartelijke benadering is meer dan bijzonder te noemen, en de passie en liefde voor het vak spat er bij beide vanaf. Toen het tijdens mijn praktijkstage even stagneerde is ook Simon Jongepier ingesprongen, die alles al altijd meer dan uitstekend regelde en altijd heel erg goed bereikbaar was voor iedere vraag die ik stelde, en ik had voor dat ik het wist naast een nieuwe stageplek ineens ook een nieuwe baan! Ik wil ze alle drie enorm bedanken voor alle tijd en energie die zij in mijn opleiding hebben gestopt, zodat ik mij met trots sinds 2 weken officieel rijinstructrice mag noemen! Ik ben heel erg blij dat ik de markt goed heb onderzocht en in Jongepier uiteindelijk mijn opleider heb gevonden die voor mij heel persoonlijk en niet commercieel ingestoken aanvoelde. Met dank aan Simon die mij in het eerste gesprek met de gedrevenheid en de passie waarmee zij deze school runen wist te overtuigen en te motiveren mij om te laten omscholen op mijn leeftijd van 53 jaar tot dit prachtige beroep!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn ! Goed geregeld, er word met enthousiasme gewerkt en je word goed klaar gestoomd voor de examens

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionele en kundige mensen. Les gehad van Ronald, Natasha en Nel. Simon is goed bereikbaar en denkt in oplossingen. Top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en kwaliteit van de opleiding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring mee gehad, zeker aan aanrader. Zit al meer dan 25 jaar in de branche. Wil Jongepier hierbij bedanken voor de goede lessen en leuke tijden.