Positief

Mijn ervaring is positief al zijn er nog veel verbeterpunten in communicatie en samenwerking. De feedback van de praktijklessen was altijd negatief wat ik erg storend vond en heb dit ook als verbeterpunt aangegeven.

Bedankt Frans voor je feedback we gaan ermee aan de slag.

uitstekende begeleiding, goede sfeer.

je wordt goed begeleid in overleg zelfs extra. alles is gericht op het laten slagen van jou als kandidaat.

Alles netjes geregeld.

Fijne opleiding gegeven door een goede trainer.

Zeer goede en leerzame dagen met een professionele trainer!

Al ruim 25 jaar heb ik zeer goede ervaring met opleidingsinstituut Simon Jongepier. Ook deze tweedaagse NLP training is een succes. Een enthousiaste en deskundige trainer die mij, en ook de hele groep, het niveau van communiceren in het lesgeven naar een hoog niveau kan tillen. Ook de mooie locatie en de goede ontvangst maakt het compleet om ervoor te zorgen dat deze training zeer geslaagd is.

Zoals altijd in één woord "GEWELDIG".

Iedereen, die op zoek is naar bijscholing kan ik Jongepier Verkeersopleidingen heel erg aanbevelen. Het begint al bij de aanmelding: behulpzaam, geduldig en altijd een luisterend oor van Simon. De cursus NLP als zeer leerzaam ervaren. Alle lof voor Sjaak de Coninck, die deze cursus heeft gegeven. Locatie in Soest top en heel goed verzorgd. Al 25 jaar uitermate tevreden over dit opleidingsinstituut.

Fantastische training gevolgd!

De twee (NLP) cursusdagen kenmerkte zich door een uitstekende sfeer. De ontvangst in een schitterende ambiance, gaf onmiddellijk een hartelijk welkom gevoel. De docent is zeer gedreven en vakbekwaam. Hij weet zijn enthousiame op een voortreffelijke wijze over te brengen op de groep. Inhoudelijk dus niets mis mee. Proficiat! Ook de catering stond op een vergelijkbaar niveau. Al met al dagen om niet te vergeten. Uitdaging om het geleerde in de praktijk te brengen en last but not least: voor herhaling vatbaar!

Prima ... platte organisatie korte lijnen

Fijne en prettige omgeving om iets te leren

Goede begeleiding

In de twee jaar dat ik over mijn opleiding heb gedaan heb ik een goede begeleiding ontvangen en veel kunnen leren. Wanneer nodig stonden ze klaar.

In één keer geslaagd voor herintreders traject

Ervaren docenten geven de juiste begeleiding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben heel blij dat ik voor Jongepier Verkeersopleidingen heb gekozen. De theorielessen werden gegeven door zeer bekwame instructeurs en hierdoor sloten deze lessen goed aan bij de leerstof. Ook beschikte men over voldoende oefen opgavens om jezelf klaar te stomen voor het examen. Kan iedereen Jongepier Verkeersopleidingen aanbevelen. \r\nIk heb mijn instructiebevoegdheid in minder dan 5 maanden behaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Jongepier les gehad van Ronald de Vries en Nel Jongepier, 2 uiterst gedreven docenten afkomstig uit het vak zelf, met allebei meer dan 30 tot 40 jaar ervaring! En dat is te merken! Ze hebben allebei ongelofelijk veel (praktijk) ervaring welke ze meer dan uitstekend en heel motiverend over weten te brengen, waardoor ik in één keer geslaagd ben voor al mijn theorie examens en mijn eigen praktijkexamen. De betrokkenheid en persoonlijke, maar vooral ook hartelijke benadering is meer dan bijzonder te noemen, en de passie en liefde voor het vak spat er bij beide vanaf. Toen het tijdens mijn praktijkstage even stagneerde is ook Simon Jongepier ingesprongen, die alles al altijd meer dan uitstekend regelde en altijd heel erg goed bereikbaar was voor iedere vraag die ik stelde, en ik had voor dat ik het wist naast een nieuwe stageplek ineens ook een nieuwe baan! Ik wil ze alle drie enorm bedanken voor alle tijd en energie die zij in mijn opleiding hebben gestopt, zodat ik mij met trots sinds 2 weken officieel rijinstructrice mag noemen! Ik ben heel erg blij dat ik de markt goed heb onderzocht en in Jongepier uiteindelijk mijn opleider heb gevonden die voor mij heel persoonlijk en niet commercieel ingestoken aanvoelde. Met dank aan Simon die mij in het eerste gesprek met de gedrevenheid en de passie waarmee zij deze school runen wist te overtuigen en te motiveren mij om te laten omscholen op mijn leeftijd van 53 jaar tot dit prachtige beroep!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn ! Goed geregeld, er word met enthousiasme gewerkt en je word goed klaar gestoomd voor de examens

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionele en kundige mensen. Les gehad van Ronald, Natasha en Nel. Simon is goed bereikbaar en denkt in oplossingen. Top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en kwaliteit van de opleiding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring mee gehad, zeker aan aanrader. Zit al meer dan 25 jaar in de branche. Wil Jongepier hierbij bedanken voor de goede lessen en leuke tijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en betrokken mensen!\r\nAltijd behulpzame leraren, ook in hun eigen tijd!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, die weten waar ze mee bezig zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel enthousiaste instructeurs die je goed weten te motiveren. Administratie goed geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijk betrokken, heel erg fijn! Als je zelf je best doet zullen deze mensen meer dan verwacht hun best doen voor jou.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundige docenten. Geven van certificaat vind ik ook positief.