• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben heel blij dat ik voor Jongepier Verkeersopleidingen heb gekozen. De theorielessen werden gegeven door zeer bekwame instructeurs en hierdoor sloten deze lessen goed aan bij de leerstof. Ook beschikte men over voldoende oefen opgavens om jezelf klaar te stomen voor het examen. Kan iedereen Jongepier Verkeersopleidingen aanbevelen. \r\nIk heb mijn instructiebevoegdheid in minder dan 5 maanden behaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij Jongepier les gehad van Ronald de Vries en Nel Jongepier, 2 uiterst gedreven docenten afkomstig uit het vak zelf, met allebei meer dan 30 tot 40 jaar ervaring! En dat is te merken! Ze hebben allebei ongelofelijk veel (praktijk) ervaring welke ze meer dan uitstekend en heel motiverend over weten te brengen, waardoor ik in één keer geslaagd ben voor al mijn theorie examens en mijn eigen praktijkexamen. De betrokkenheid en persoonlijke, maar vooral ook hartelijke benadering is meer dan bijzonder te noemen, en de passie en liefde voor het vak spat er bij beide vanaf. Toen het tijdens mijn praktijkstage even stagneerde is ook Simon Jongepier ingesprongen, die alles al altijd meer dan uitstekend regelde en altijd heel erg goed bereikbaar was voor iedere vraag die ik stelde, en ik had voor dat ik het wist naast een nieuwe stageplek ineens ook een nieuwe baan! Ik wil ze alle drie enorm bedanken voor alle tijd en energie die zij in mijn opleiding hebben gestopt, zodat ik mij met trots sinds 2 weken officieel rijinstructrice mag noemen! Ik ben heel erg blij dat ik de markt goed heb onderzocht en in Jongepier uiteindelijk mijn opleider heb gevonden die voor mij heel persoonlijk en niet commercieel ingestoken aanvoelde. Met dank aan Simon die mij in het eerste gesprek met de gedrevenheid en de passie waarmee zij deze school runen wist te overtuigen en te motiveren mij om te laten omscholen op mijn leeftijd van 53 jaar tot dit prachtige beroep!\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijn ! Goed geregeld, er word met enthousiasme gewerkt en je word goed klaar gestoomd voor de examens

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professionele en kundige mensen. Les gehad van Ronald, Natasha en Nel. Simon is goed bereikbaar en denkt in oplossingen. Top bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service en kwaliteit van de opleiding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring mee gehad, zeker aan aanrader. Zit al meer dan 25 jaar in de branche. Wil Jongepier hierbij bedanken voor de goede lessen en leuke tijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima en betrokken mensen!\r\nAltijd behulpzame leraren, ook in hun eigen tijd!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, die weten waar ze mee bezig zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel enthousiaste instructeurs die je goed weten te motiveren. Administratie goed geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Persoonlijk betrokken, heel erg fijn! Als je zelf je best doet zullen deze mensen meer dan verwacht hun best doen voor jou.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundige docenten. Geven van certificaat vind ik ook positief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de cursus autisme van afgelopen week is goed bevallen.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het niet professioneel dat de docent 2x met zijn garage belde tijdens de cursus om over zijn auto te praten. \r\n2 dagdelen vond ik erg veel in vergelijking met de behandelde stof.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij raden iedereen aan om bij Simon Jongepier op cursus te gaan

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf al jaren volg ik de cursussen daar..goed geregeld en prima lunch..en goede locatie en prima docent.

Over Jongepier Verkeersopleidingen