Gedegen en enthousiast

In mei 2020 ben ik begonnen met de opleiding Instructeur B. Van Ronald en Natasha veel geleerd, elk op hun eigen leervakgebied. Op de achtergrond Simon die zorgt dat alle randzaken ook hun aandacht krijgen. Elke week met veel enthousiasme naar Aalsmeer gegaan om weer een stukje dichter bij mijn doel te komen. Nu sta ik voor mijn stageperiode en ook daarin zal ik met plezier begeleid worden door Natasha. De opleiding voldoet aan mijn verwachtingen en zie het laatste stukje van m'n opleiding met vertrouwen tegemoet.

Aan te bevelen voor gemotiveerde cursisten!

De eerste les van Ronald gehad, vakkennis en wanneer deze man aan het vertellen was, werd ik steeds interessanter. Hein heeft daarna de lessen voortgezet in Arnhem. Veel van hem geleerd. Staat duidelijk boven zijn stof. Een totaal andere persoonlijkheid dan Ronald, maar beiden verstaan hun vak. Daarna 1b met Nel Jongepier. Ze heeft me door het examen getrokken (sindsdien maak ik geen bananen bochten meer :-)) op een Nel-manier. Ook hier in 1x geslaagd!! Vervolgens 2a en 2b bij Natasha, Aan praktijkvoorbeelden geen gebrek, staat net als de anderen boven de stof en heeft een smakelijke manier van lesgeven. Wanneer ik hulp nodig had, was een telefoontje genoeg. Ze deed er van alles aan om de soms moeilijke stof zodanig uit te leggen, dat het voor ieder van ons, duidelijk werd. Wanneer ik vragen had voor Simon, kon ik bij hem terecht en hielp hij me waar nodig. Mijn mening is dat wanneer een cursist gemotiveerd is, of het nu wel of niet lukt , deze mensen voor je klaar staan en je overal bij helpen en begeleiden. Nu bezig met mijn stage en wederom kan ik terugvallen op het team van Jongepier. Ga zo door!

Deskundigheid staat bovenaan

Het eerste deel wetgeving ben ik begeleidt door Ronald. Als je van iemand de wetgeving moet leren is hij dat wel. Super enthousiaste instructie! Vervolgens het didactische deel bij Natasha gevolgd die met haar passie je echt heel enthousiast krijgt! Jongepier heeft de juiste tools en mensen die je nodig hebt bij een opleiding tot instructie! Door hun ben ik nu ook echt klaar om de auto in de te gaan! Dankjulliewel

Een bevlogen team van experts

Sinds 8 juni 2020 ben ik in opleiding voor instructeur auto. Het team van docenten kan bogen op een ruime ervaring en heeft oog en oor voor wat er in de klas speelt. Ze weten de lessen te doorspekken met praktijkervaringen, waardoor de stof makkelijker blijft hangen. Als je onverhoopt een les moet missen wordt alles in het werk gesteld om te zorgen dat die ingehaald kan worden. Er is veel persoonlijke aandacht om te zorgen dat een examen een succes wordt.

Bevlogen en deskundig

Simon geeft leiding aan een bevlogen en deskundig team. Docenten Ronald en Natascha geven fantastisch les en hebben er voor gezorgd dat ik tot nu toe alle examens in één keer gehaald heb voor categorie B. Ondanks de beperkingen door het virus is de opleiding voortvarend uitgevoerd. Er wordt actief en flexibel meegedacht en gezorgd voor oplossingen. Ik leer graag door naar andere categorieën en doe daarvoor ook graag weer een beroep op Jongepier Verkeersopleidingen. .

Prima geregeld!

Fijne en leerzame dag gehad bij Hein!

uitstekende ervaring

heb op 16 en 18 April 2020 webinair opleiding gedaan bij Jongepier Verkeersopleidingen. Deze beide dagen stonden onder leiding van mentor Hein Schenkelaars. Hein is een uitstekende promotie hoe je mensen geïnspireerd een dag achter je computer kunt houden. prima kennis van zaken, kan prima luisteren naar....... goed gevoel voor humor en kan prima anticiperen op meerdere zaken die zich afspelen. Had nog geen ervaring met Jongepier Verkeersopleidingen. Tja Simon ...... als al jou medewerkers deze gaven hebben. heb je een gouden toekomst in het vooruitzicht

Een slechte opleider in fase 2 en 3

Slechte ervaring met dit opleider meegemaakt, veel te korte lessen na het zakken voor een examen worden extra kosten in rekening gebracht, voor het bijles. Op de site van IBKI kun jij kijken welke opleider de meeste slagingspercentage heeft.

Beste Ahmet, Bedankt voor je review. Wij zijn er even in gedoken en willen jouw verhaal toch even toelichten. Voor 1a en 1b ben je in 1 keer geslaagd. Dus blijkbaar waren de lessen voldoende. Voor 2b ben je ook in 1 keer geslaagd alleen voor 2a niet. Hier heb je diverse bijlessen gehad ook 1 op 1 en een aantal gratis zoals gebruikelijk. Na een aantal prive bijlessen is er een klein bedrag voor de bijlessen gevraagd. Voor 2a en 2b zat je in de klas met Nadia, Elwin, Ahmed, Roxanne en Raymond. Iedereen is in 1 keer geslaagd voor 2b en 2 kandidaten waren gezakt voor 2a. Zoals je aangeeft ben je naar een andere opleider gegaan voor 2a zoals je aangeeft. Daar ben je ook niet in 1 keer geslaagd, navraag bij IBKI leert ons dat je 11 x over 2a hebt gedaan. Dat de examens niet in cursusgeld zitten en ook de herexamens dat wist je en is ook duidelijk gecommuniceerd. Bij alle opleiders wordt het examengeld apart in rekening gebracht. Herexamens zijn bij geen enkele collega inbegrepen. Wij vinden het jammer dat het op deze manier moet lopen en wensen je alle goeds.

Uitstekend!

WRM bijscholing autisme in Arnhem, van begin tot eind boeiend. Docent ervaringsdeskundige, hoop geleerd en zeer nuttig. Deze bijscholing is echt een aanrader.

Het beste adres voor verkeersopleidingen.

Ruim 25 jaar geleden ben ik hier als 18-jarige opgeleid voor rijinstructeur categorie B. Daarna meteen doorgegaan voor de opleidingen C, D, E en Bromfiets. Ook alle verplichte bijscholingen voor de WRM heb ik hier naar volle tevredenheid gevolgd. Bij Simon en zijn team ben je geen nummertje. Een team van professionele, zeer ervaren docenten begeleiden je met veel enthousiasme naar je einddoel. Geheel in de stijl, zoals Simon en Nel Jongepier dit jaren geleden zelf met veel liefde en inzet hebben opgebouwd. Een absolute aanrader voor een ieder die een WRM opleiding wil volgen.

Goede opleiding!

Er lopen vakmensen rond bij Jongepier. Ik heb les gehad van Ronald, Natascha en mevr. Jongepier. En daar heb ik ontzettend veel van geleerd.

Een geweldige opleiding waar alles duidelijk word

Geweldige opleiding gehad bij Jongepier , de docenten zijn zeer ervaren en gedreven in wat ze uitleggen. Alles word duidelijk aan de hand van de docenten , fijne vond ik ook bij Jongepier dat er een goede mix is tussen serieus en gezellig! De docenten houden ook van een grapje en zo is er ook tijd om te lachen. Als je iets niet snapt kan je dit vragen aan de leraren en die willen je met alle liefde helpen! Al met al kan ik deze opleiding zeker aanbevelen!

Goede opleider!

Een opleider die met je meedenkt in geval van problemen en je niet laat zitten! Zeer ervaren docenten en een goede planning, aanrader!

Complete en leuke opleider!!

Compleet aanbod van de leerstof, leuke leraren! Goede online toetsomgeving waar je je vorderingen in bij kunt houden. Zeer informatieve klassikale bijeenkomsten, met uitgebreide informatie over de aan te leren stof. Middels PowerPoint presentaties en groepsgesprekken leer je jezelf de stof eigen te maken. Echt heel veel van geleerd. Dus alles bij elkaar top!

Top opleiding met super docenten

Ondanks dat ik wat langer over de eerste twee fases van de opleiding heb gedaan, daar ik een wat oudere en trage leerling ben..😂. Hebben de docenten geduld met mij gehad en ben ik door bijlessen en motivatie gesteund om mijn einddoel te bereiken...toppie opleiding

Als zeer prettig ervaren.

De eerste fasen zijn zeer duidelijke geweest, wat je kunt verwachten. De laatste is niet geheel duidelijk. Iets meer duidelijkheid en begeleiding zou prettig zijn. Ook wat betreft de terugkomdagen en aanvraag examen.

Positief

Mijn ervaring is positief al zijn er nog veel verbeterpunten in communicatie en samenwerking. De feedback van de praktijklessen was altijd negatief wat ik erg storend vond en heb dit ook als verbeterpunt aangegeven.

Bedankt Frans voor je feedback we gaan ermee aan de slag.

uitstekende begeleiding, goede sfeer.

je wordt goed begeleid in overleg zelfs extra. alles is gericht op het laten slagen van jou als kandidaat.

Alles netjes geregeld.

Fijne opleiding gegeven door een goede trainer.

Zeer goede en leerzame dagen met een professionele trainer!

Al ruim 25 jaar heb ik zeer goede ervaring met opleidingsinstituut Simon Jongepier. Ook deze tweedaagse NLP training is een succes. Een enthousiaste en deskundige trainer die mij, en ook de hele groep, het niveau van communiceren in het lesgeven naar een hoog niveau kan tillen. Ook de mooie locatie en de goede ontvangst maakt het compleet om ervoor te zorgen dat deze training zeer geslaagd is.

Zoals altijd in één woord "GEWELDIG".

Iedereen, die op zoek is naar bijscholing kan ik Jongepier Verkeersopleidingen heel erg aanbevelen. Het begint al bij de aanmelding: behulpzaam, geduldig en altijd een luisterend oor van Simon. De cursus NLP als zeer leerzaam ervaren. Alle lof voor Sjaak de Coninck, die deze cursus heeft gegeven. Locatie in Soest top en heel goed verzorgd. Al 25 jaar uitermate tevreden over dit opleidingsinstituut.

Fantastische training gevolgd!

De twee (NLP) cursusdagen kenmerkte zich door een uitstekende sfeer. De ontvangst in een schitterende ambiance, gaf onmiddellijk een hartelijk welkom gevoel. De docent is zeer gedreven en vakbekwaam. Hij weet zijn enthousiame op een voortreffelijke wijze over te brengen op de groep. Inhoudelijk dus niets mis mee. Proficiat! Ook de catering stond op een vergelijkbaar niveau. Al met al dagen om niet te vergeten. Uitdaging om het geleerde in de praktijk te brengen en last but not least: voor herhaling vatbaar!

Prima ... platte organisatie korte lijnen

Fijne en prettige omgeving om iets te leren

Goede begeleiding

In de twee jaar dat ik over mijn opleiding heb gedaan heb ik een goede begeleiding ontvangen en veel kunnen leren. Wanneer nodig stonden ze klaar.

In één keer geslaagd voor herintreders traject

Ervaren docenten geven de juiste begeleiding