Filters

7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Franse, Hartelijk bedankt voor uw reactie en openheid in het opvolgend telefonisch contact. Zoals door mijn collega is aangegeven richten wij ons zowel op de particuliere als zakelijke klant. Wij hanteren voor beide klantengroepen dezelfde hoge serviceniveaus. Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Richard Koster

8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw Oppenberg, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wij delen uw reactie met onze collega’s die u hebben geholpen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Richard Koster

5

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meestal goed, maar deze keer liep niet alles volgens afspraak. Na telefonisch doorgeven van het probleem kan je een week later komen, dat vind ik erg lang. Je belt niet om door te geven dat de auto het goed doet! \r\nDaarna duurt het 4 dagen voordat de onderdelen binnen zijn en dan nog de tijd erbij optellen dat de monteurs aan de slag zijn komt op 2 weken geen auto. \r\nBij ophalen van de auto stond deze ook nog eens met lege accu. Moest ik eerst een half uur gaan rijden om op te laden. Dit vind ik erg slordig.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw De Vroomen, Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij danken u nogmaals voor uw reactie. U helpt ons daarmee onze dienstverlening te verbeteren. Wij nodigen u graag uit om dit nogmaals te ervaren en zullen er alles aan doen om u niet teleur te stellen. Met vriendelijke groet, Richard Koster

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige, aangename en informele sfeer. Alle betrokkenen namen ruim de tijd mij een warm welkom te heten, te voorzien van de nodige informatie en mij geheel geinformeerd weer de weg op te sturen.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Almere
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemoedelijke sfeer
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Communicatie tussen verschillende afdelingen loopt regelmatig niet lekker. Nu had ik 2x een trekhaak te monteren op 2 verschillende dagen. Wegens omstandigheden heb ik een week vooraf de auto\'s/kentekens gewisseld en ook ophaalservice eenmalig veranderd in zelf brengen voor 1 auto. Voor men dit goed verwerkt had aan de telefoon duurde al lang, maar was wel gelukt. En uiteindelijk staat de eerste ophaalservice alsnog met het verkeerde kenteken. En de 2e auto zouden we zelf brengen en staat de ophaalservice ook bij ons op de zaak..... Dit soort communicatie heb ik al vaker meegemaakt, ook bv met receptie en werkplaats etc. Dus dat moet intern beter geregeld worden.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel, goed bereikbaar.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en servicegericht
  • Reden bezoek Andere reden
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Telefonisch contact gehad over de toestemming voor een carterpan. Gevraagd, en bevestigd gekregen dat ik een offerte zou krijgen.\r\nEchter tot mijn verbazing, komt er een offerte, en direct een factuur er overheen. Er is verder geen contact gehad over de toestemming.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Rotterdam

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Van der Klis, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Onze vestigingsmanager heeft op de dag dat wij uw enquête retour ontvingen contact met u opgenomen. Hij heeft aan u uitgelegd dat fouten maken – gelukkig – menselijk is. Wij hebben ervan geleerd. Het misverstand is inmiddels opgelost. Wij zullen uw opdracht met de grootste zorg uitvoeren. Nogmaals onze excuses en wij blijven u graag in de toekomst van dienst als collega dealerbedrijf. Met vriendelijke groet, Richard Koster Adjunct directeur

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.