Geachte heer Franse, Hartelijk bedankt voor uw reactie en openheid in het opvolgend telefonisch contact. Zoals door mijn collega is aangegeven richten wij ons zowel op de particuliere als zakelijke klant. Wij hanteren voor beide klantengroepen dezelfde hoge serviceniveaus. Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Richard Koster
Geachte mevrouw Oppenberg, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wij delen uw reactie met onze collega’s die u hebben geholpen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Richard Koster
Geachte mevrouw De Vroomen, Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij danken u nogmaals voor uw reactie. U helpt ons daarmee onze dienstverlening te verbeteren. Wij nodigen u graag uit om dit nogmaals te ervaren en zullen er alles aan doen om u niet teleur te stellen. Met vriendelijke groet, Richard Koster
Geachte heer Van der Klis, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Onze vestigingsmanager heeft op de dag dat wij uw enquête retour ontvingen contact met u opgenomen. Hij heeft aan u uitgelegd dat fouten maken – gelukkig – menselijk is. Wij hebben ervan geleerd. Het misverstand is inmiddels opgelost. Wij zullen uw opdracht met de grootste zorg uitvoeren. Nogmaals onze excuses en wij blijven u graag in de toekomst van dienst als collega dealerbedrijf. Met vriendelijke groet, Richard Koster Adjunct directeur
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.