Goede service en kwaliteit. Vriendelijke medewerkers.

Uitmuntend!

Ik heb gebruik gemaakt van de haal-en brengservice. In de ochtend werd mijn auto opgehaald en de volgende dag weer brandschoon teruggebracht. De communicatie over de onderhoudsbeurt was prima. Ik werd netjes gebeld en uitvoerig op de hoogte gebracht van de nodige werkzaamheden en wat hiervan de kosten zouden zijn. Mijn ervaring is echt TOP! Verder vind ik de factuur transparant en zijn de kosten mij meegevallen.

Geweldige ervaring

Mijn eerste ervaring met u bedrijf: Vriendelijke en zeer correcte behandeling Bij aflevering van APK keuring auto gewassen binnen de auto uitgezogen zelfs werd de auto voorgereden . Dit om verlegen van te worden het is MIJN garage geworden. Een zeer tevreden klant. Met vriendelijke groet, L.de Vreede

Probleemloze bandenwissel met een vriendelijke service

Via Athlon jaren geleden bij Autocentrum Beelen terecht gekomen. Inmiddels met pensioen maar ondanks de 50 minuten rijtijd toch besloten bij Autocentrum Beelen te blijven i.v.m. probleemloze en vriendelijke service.

prima service, correcte behandeling

zie boven

prettig, snel en kordaat

il wordt fijn geholpen, vervangend vervoer is prima geregeld, auto wordt keurig gehaald en weer teruggebracht

Reparatie in goed overleg naar wens en goed en snel afgehandeld.

Mijn Mini vertoonde zaterdag kuren. Maandagochtend weggebracht met verzoek tot reparatie. Kreeg even later via de telefoon te horen wat het probleem was. Op ons verzoek om de auto snel weer klaar te krijgen werd zeer flexibel ingespeeld. Dezelfde dag was de reparatie goed uitgevoerd en konden we de auto gewassen en van binnen schoongemaakt weer afhalen aan het eind van de middag.

Keurig

Keurig en klantvriendelijk bedrijf. Correcte reparatie en kosten

Top service

Prima service en prima prijs

Onderhoudsbeurt ------> de te vervangen onderdelen doorgesproken via telefoon. Hebben alle moeite gedaan de auto dezelfde dag klaar te krijgen. Is gelukt. Auto rijdt weer als een zonnetje. Pluim voor het personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en plezierig.
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd direct klaar!!!!

• Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte mevrouw Van der Vlugt, Bedankt dat u naar ons bedrijf bent gekomen voor een servicebeurt van uw auto. Onze meest belangrijke drijfveer is dat u alle aspecten van onze dienstverlening positief ervaart, dus daarom pakken wij de door u genoemde verbeterpunten op. Wij hopen u nogmaals te verwelkomen zodat u de verbeteringen zelf kunt ervaren. Met vriendelijke groet, Richard Koster

voldoende, een redelijke ervaring

• Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte mevrouw Koordes-Hoogland, Fijn dat u onze dienstverlening heeft gewaardeerd. Wij delen uw ervaring met de collega’s die u hebben geholpen. Wij verwelkomen u graag nogmaals. Met vriendelijke groet, Richard Koster

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dat bellen via de klant centrum vind ik persoonlijk niet prettig.\r\nLiefst heb ik direct contact met degene die gaat/weet wat er met mijn auto is/gaat gebeuren.\r\n\r\nDirect, hele korte lijn.\r\n
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte heer Philipse, Hartelijk bedankt om uw ervaring met ons te delen. Dit stelt ons in staat om beter inzicht te krijgen in klantervaringen. In onze doelstelling om onze kwaliteit van werken continu te verbeteren, betrekken wij ook uw zienswijze. Met vriendelijke groet, Richard Koster

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht. Eerst was de auto niet in orde na de aankoop. Vervolgens veel problemen bij het verwisselen van zomer- naar winterbanden. \r\nUiteindelijk wel opgelost maar niet zonder slag of stoot. Als klap op de vuurpijl krijg ik een factuur per e-mail van een andere klant. Een half jaar na mijn LAATSTE bezoek aan deze garage.
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte heer, mevrouw, Wij kunnen kort zijn: wij begrijpen uw onvrede over de toezending van een verkeerde factuur en hebben hierover telefonisch contact met u gehad. U gaf aan onze opvolging te waarderen en excuses te aanvaarden. Met vriendelijke groet, Richard Koster

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel.\r\nTevreden over de service
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Rotterdam

Geachte heer Opstelten, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. Natuurlijk zijn wij erg blij met uw beoordeling. Wij hebben die gedeeld met de collega’s die u van dienst zijn geweest. Wij verwelkomen u graag nogmaals. Met vriendelijke groet, Richard Koster

voldoende, een redelijke ervaring

• Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte heer Franse, Hartelijk bedankt voor uw reactie en openheid in het opvolgend telefonisch contact. Zoals door mijn collega is aangegeven richten wij ons zowel op de particuliere als zakelijke klant. Wij hanteren voor beide klantengroepen dezelfde hoge serviceniveaus. Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Richard Koster