Keurig

Keurig en klantvriendelijk bedrijf. Correcte reparatie en kosten

Top service

Prima service en prima prijs

Onderhoudsbeurt ------> de te vervangen onderdelen doorgesproken via telefoon. Hebben alle moeite gedaan de auto dezelfde dag klaar te krijgen. Is gelukt. Auto rijdt weer als een zonnetje. Pluim voor het personeel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed en plezierig.
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd direct klaar!!!!

• Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte mevrouw Van der Vlugt, Bedankt dat u naar ons bedrijf bent gekomen voor een servicebeurt van uw auto. Onze meest belangrijke drijfveer is dat u alle aspecten van onze dienstverlening positief ervaart, dus daarom pakken wij de door u genoemde verbeterpunten op. Wij hopen u nogmaals te verwelkomen zodat u de verbeteringen zelf kunt ervaren. Met vriendelijke groet, Richard Koster

voldoende, een redelijke ervaring

• Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte mevrouw Koordes-Hoogland, Fijn dat u onze dienstverlening heeft gewaardeerd. Wij delen uw ervaring met de collega’s die u hebben geholpen. Wij verwelkomen u graag nogmaals. Met vriendelijke groet, Richard Koster

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dat bellen via de klant centrum vind ik persoonlijk niet prettig.\r\nLiefst heb ik direct contact met degene die gaat/weet wat er met mijn auto is/gaat gebeuren.\r\n\r\nDirect, hele korte lijn.\r\n
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte heer Philipse, Hartelijk bedankt om uw ervaring met ons te delen. Dit stelt ons in staat om beter inzicht te krijgen in klantervaringen. In onze doelstelling om onze kwaliteit van werken continu te verbeteren, betrekken wij ook uw zienswijze. Met vriendelijke groet, Richard Koster

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer slecht. Eerst was de auto niet in orde na de aankoop. Vervolgens veel problemen bij het verwisselen van zomer- naar winterbanden. \r\nUiteindelijk wel opgelost maar niet zonder slag of stoot. Als klap op de vuurpijl krijg ik een factuur per e-mail van een andere klant. Een half jaar na mijn LAATSTE bezoek aan deze garage.
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte heer, mevrouw, Wij kunnen kort zijn: wij begrijpen uw onvrede over de toezending van een verkeerde factuur en hebben hierover telefonisch contact met u gehad. U gaf aan onze opvolging te waarderen en excuses te aanvaarden. Met vriendelijke groet, Richard Koster

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel.\r\nTevreden over de service
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Rotterdam

Geachte heer Opstelten, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om de enquête in te vullen. Natuurlijk zijn wij erg blij met uw beoordeling. Wij hebben die gedeeld met de collega’s die u van dienst zijn geweest. Wij verwelkomen u graag nogmaals. Met vriendelijke groet, Richard Koster

voldoende, een redelijke ervaring

• Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte heer Franse, Hartelijk bedankt voor uw reactie en openheid in het opvolgend telefonisch contact. Zoals door mijn collega is aangegeven richten wij ons zowel op de particuliere als zakelijke klant. Wij hanteren voor beide klantengroepen dezelfde hoge serviceniveaus. Wij hopen dat wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Richard Koster

• Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte mevrouw Oppenberg, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Wij delen uw reactie met onze collega’s die u hebben geholpen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Richard Koster

slechter dan verwacht

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Meestal goed, maar deze keer liep niet alles volgens afspraak. Na telefonisch doorgeven van het probleem kan je een week later komen, dat vind ik erg lang. Je belt niet om door te geven dat de auto het goed doet! \r\nDaarna duurt het 4 dagen voordat de onderdelen binnen zijn en dan nog de tijd erbij optellen dat de monteurs aan de slag zijn komt op 2 weken geen auto. \r\nBij ophalen van de auto stond deze ook nog eens met lege accu. Moest ik eerst een half uur gaan rijden om op te laden. Dit vind ik erg slordig.
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

Geachte mevrouw De Vroomen, Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij danken u nogmaals voor uw reactie. U helpt ons daarmee onze dienstverlening te verbeteren. Wij nodigen u graag uit om dit nogmaals te ervaren en zullen er alles aan doen om u niet teleur te stellen. Met vriendelijke groet, Richard Koster

• Welke vestiging betreft uw beoordeling? Lisserbroek

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige, aangename en informele sfeer. Alle betrokkenen namen ruim de tijd mij een warm welkom te heten, te voorzien van de nodige informatie en mij geheel geinformeerd weer de weg op te sturen.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
  • Welke vestiging betreft uw beoordeling? Almere