Prettige lesomgeving met vakkundige leermeesters

Persoonlijke afstemming op je benodigde missende kennis. Goede communicatie.

Fijn leerproces, goeie instructeur

Ik heb met Harm gereden, hij kon erg goed lesgeven, gaf ook fijne feedback en was altijd gezellig

Fijne instructeur

Fijne ervaring met Sammy als instructeur, neemt de tijd en weet je goed te motiveren.

Goeie rij ervaring op gedaan

Goed en betrouwbaar

Een fijne rijschool iedereen is spontaan en neemt de tijd voor je . zijn professioneel en hebben goed materiaal om mee te lessen.

Fijne instructeur

Wel duur maar zeker waard!

Super fijne rijlessen gehad

Een hele fijne rijschool, fijne instructeurs die je goed uitlegt wat je moet doen.

Helemaal top

Leuke fijne mensen, top bedrijf. Jeroen bedankt voor de leerzamen lessen en je geduld, Grtjes joella

Hele goede maar vooral gezellige rijlessen

Ik kreeg altijd feedback. Om dingen die ik goed deed en om dingen die ik minder goed deed, hierdoor werd mijn kwaliteit van rijden snel beter.

Gewoon perfect

Gewoon een goede tijd school

Goede gestructureerde lessen!

Alles wordt duidelijk uitgelegd. Er wordt goed gekeken naar de leerling. Ik voelde me erg op mijn gemak tijdens de rijlessen!

Geweldige rijschool

Zeer aangenaam en tevreden lessen gekregen. Er is voldoende oog voor de leerling . Ze nemen echt uitgebreid te tijd om een leerling te laten slagen.

Jeroen is een geweldige rei instructeur en ben dik tevreden over de reischool

Goede en leuke rijschool

Goed rijschool met goede instructeurs die met je mee denken en weten op welk tempo je moet laten lessen zodat je veel kans maakt om in 1 keer te slagen

Snel

Snel en toch best leuk

Het is een klantvriendelijk bedrijf

Ze willen altijd helpen als je niet kan of je moet je rijles verplaatsen, en de kwaliteit van de rijles is uitstekend en je leert veel.

Top rijschool, met goede instructeurs!

Heb mijn C rijbewijs mogen halen bij het VOC, heel goed begeleid en alles super uitgelegd door de instructeur. Mail contact met het kantoor was ook vlot en goed.

Waar voor je geld.

Ik heb mijn rijlessen als erg prettig ervaren, Samy is een instructeur die je heel scherp houdt en het beste uit je weet te halen. Zeker aan te raden.

Uitstekende rijschool

Goeie terugkoppeling en communicatie Fijne rijinstructeurs. Meedenken met planning. Alles top!

Goed, daadkrachtig

Alles snel en goed geregeld. Alles duidelijk en eerlijk. Zeker een aanrader

Op maat gemaakte rijopleiding

Alle tijd en aandacht om goed voorbereid op examen te gaan

Zeer goede ervaring mee

Goede instructeur en mooie vrachtwagens om te lessen

Flexibiliteit en vakkundige instructie.

Ik ben in 1 keer geslaagd en dat komt echt door de begeleiding van mijn instructeur. In mijn geval was dat Dennis Sibilo. Topgozer!

Ik heb met veel plezier gelest en zeker met Toon als instructeur. Hij kan goed uitleggen en is kritisch, maar is ook gezellig. Daarom een top-instructeur. Dankzij hem ben ik in 1x geslaagd. Ik moest wel lang wachten om af te rijden, dus moest ik op een gegeven moment om de week rijden, wat onhandig was, maar de rijschool kan hier niet echt iets aan doen. De rijschool zelf leverde een goede service en handelde dingen snel en goed af: wanneer er een invaller-instructeur nodig was, was dit snel geregeld, en lessen verzetten was ook makkelijk. Al met al een goede ervaring!

Geweldige rijschool

Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs. Deze rijschool raad ik iedereen aan. Flexibel, Meedenkend, Vriendelijk, Super goed bereikbaar. Dames achter de balie zijn er altijd om je te helpen. Carlo bedankt! Je bent een geweldige instructeur en je hebt mij zeer goed begeleid. Ik ben een taaie en super eigenwijs maar Carlo wist mij waar nodig op mijn plek te zetten maar ook positieve feedback te geven. Ik ga onze rijlessen enorm missen. In de nabije toekomst wil ik mijn motor rijbewijs halen, dit ga ik dan ook weer bij VOC Rijschool van Oijen doen. Nogmaals bedankt!!!!

Churchill-laan 70 5705 BK Helmond