perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was behoorlijk laat met mijn bestelling. Dankzij het snelle handelen van Gerard heb ik de bestelling van 2 achtetlampen vrijdag betaald en maandag heb ik de lampen al per post kunnen ontvangen. Hartelijk dank mocht ik meer nodig hebben dan neem ik weer contact met jullie op. Helemaal top.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf dag na overboeken onderdelen keurig verpakt in huis; prima service!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vliegwiel voor Fiat Punto ‘99\r\n\r\nNa mijn oproep een mooi aanbod incl. garantie ontvangen, vriendelijk aan de telefoon/mail en een super snelle service! Pakket is na 200+ km in goede orde ontvangen (lees: netjes en stevig verpakt, T&T ontvangen en afgeleverd binnen 24u).\r\n\r\nVliegwiel zit er in en ik kan weer kmtjes maken. :)

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kwam hier terecht voor een dashboard kastje voor een panda. Contact met het bedrijf was zeer goed, duidelijk & helder in communicatie. Onderdeel voldeed en overtrof verwachting, foto was niet van de beste kwaliteit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snel geleverd.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Medewerkers zijn meedenkend en doen graag wat extra om je uit te helpen!\r\nIk had een koplamp nodig voor een Peugeot Coupe nodig, bested en binnen 2 dagen in huis gekregen. Maar bleek dat mijn voedingsstekker niet overeenkwam met de geleverde koplamp (engelse voedingsingang). Uiteindelijk gebeld en beide voedingsstekkers ontvangen van organisatie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle levering en goede prijs slooponderdelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service snelle levering en keurig verpakt

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geldgeile eigenaar die allerlei onnodige handelingen wil doen die niet nodig zijn ,en die veel tijd kosten waardoor meer geld gevraagd kan worden.\r\nWanneer je controleert of alles wel goed gaat terwijl men er nog mee bezig is,wordt je afgezeken en er wordt gedreigd dat ze ermee stoppen. (dus je hebt niets meer te zeggen over je eigen auto ,maar kunt ook niet weg)\r\nIedere andere sloper is 100% betrouwbaarder dan deze oplichter.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een audi a4 motorblok bij boekholt te zuidbroek gekocht. Erg vriendelijk personeel en klant gericht! Goed geholpen bij de aanschaf en bij het vervoer van het blok naar de garage. Onze auto loopt weer als een trein! Erg bedankt autodemontage Boekholt! Zeker een aanrader! Nick.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zocht een luidspreker in mijn linkerportier van mijn Daihatsu en kon deze bij jullie vinden. Besteld en de volgende dag in huis. Top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, vriendelijk, adequaat en snel geholpen!...

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vraag gesteld via e-mail in het weekend en kreeg direct antwoord. Spullen na betaling direct opgestuurd en netjes ontvangen. Prima bedrijf.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf betrouwbaar goede spullen snelle levering

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had een berichtje gedaan met de vraag of ze hoofdsteunen hadden van een kia rio.. vrij snel kreeg ik bericht terug dat ze de hoofdsteunen hadden.. gelijk betaalt en direct verzonden. Super snel dus.. zeeer tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb vorige week een motorblok bij Boekholt gekocht en deze ingebouwd.Zoals ze hadden verteld liep het blok super goed en sleutel om en lopen.Ik heb niks als lof voor dit bedrijf.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf onlangs een subframe gekocht. hier was 1 bus niet goed meer. advies: overzetten of nieuwe aanschaffen. Bij dealers niets te bestellen. Toen werd er aangegeven dat zij een nieuwe konden laten maken a 15 tot plm 20 euro. Maten zijn opgenomen.Later gebeld: wij willen bestellen bij E-bay maar daar staan geen maten, Beter om zelf te bestellen. Hun advies om oude suframe te verwijderen en dan kon ik met beide frames naar hun en zouden zij dit overzetten, wilde ik niet vanwege de tijd die me dit zou kosten. Omdat er steeds andere dingen worden benoemd en mijn verhaal als \"niet goed begrepen\"wordt afgedaan, kan ik helaas geen goed cijfer geven voor dit deel van de deal. Ik ben wel tevreden over de kwaliteit van het subframe.