Prima en snelle service.

Onderdeel op donderdag geplaatst op onderdelenlijn.nl en zelfde dag al reactie, bij navraag dezelfde dag meerderde foto's en betaallink via Tikkie en volgende dag al keurig verpakt bezorgd aan huis.

Snelle service

Snelle reactie en snelle verzending nette onderdelen voor een goede prijs !

Super geholpen

Ondanks de drukte werd er toch tijd gemaakt om mijn auto te maken die ik nodig heb voor mijn werk. Top jongens bedankt!!!!

Telefonische fijn te woord gestaan, snelle verzending scharnier was goed ingepakt Top :-)

Top service!!!!

Achterassen gekocht waarvan 2 niet goed.. Gebeld en kosteloos 2 andere ontvangen zonder gezeur o.i.d. Top bedrijf!!

Het zijn toppers

Dat ze alle geduld hebben om je te helpen mensen bedankt.

Prima service en onderdelen.

Vastzittende antennespriet vervangen, reservewiel en krikset ter plekke gereinigd en geleverd. Zeer tevreden.

Super snel in reactie, to the point, super snel in verzenden

Reactie op aanvraag onderdeel: 1 uur Reactie op afhandeling betaling: 30 minuten Keurige snelle updates inzake verzending Ontvangst van onderdeel: binnen 24 uur Zou wensen dat alle bedrijven zo werken !

zeer goed

had een veerpoot besteld de dag ervoor betaald 16.45 uur s"morgens om 0800 uur al bij mij geleverd met de pakketdienst en het belangrijkste onderdeel is ook perfect.

Snelle levering én eerlijke service!

Voor een eerlijke prijs een remklauw besteld bij Boekholt echter, bleek deze vast te zitten. Ik heb Boekholt benaderd, waarna men direct een vervangend exemplaar toestuurde. Deze bleek werkend te zijn. Al met al snelle leveringen, goede prijzen en eerlijke service

Geweldige service!!

Ik heb een aantal weken geleden een trekhaak voor een Peugeot gekocht bij Autodemontage Boekholt. Alles behalve bevestigingsmateriaal zat erbij. Dit hadden ze overigens netjes vermeld. Voor een Peugeot zijn kooimoeren nodig. Ik heb geprobeerd deze nieuw te kopen. Stad en land afgebeld, zelfs via Ebay (achteraf verkeerde) kooimoeren uit Engeland gekocht. Ik zat echt met een probleem. Zonder kooimoeren kon de trekhaak niet gemonteerd worden. Toen Boekholt maar gebeld of er niet nog een Peugeot stond waar een trekhaak onder had gezeten. Boekhokt was bereid te kijken en vond nog 4 kooimoeren. Ik heb deze opgestuurd gekregen en kon de trekhaak monteren. Ik ben er ontzettend mee geholpen en blij mee. Bedankt voor de bereidheid ze te demonteren.

perfect

bij bestelling van een lampfitting kreeg ik de verkeerde kant na telefoontje werd de juiste direct kostenloos verzonden daar kan menig demontagebedrijf een voorbeeld aan nemen !!

zeer prettig contact, snel en netjes

Had een radio nodig, incl code, zeer vlot geregeld, snel geleverd incl code en instructieboekje, nette radio. Zeer positieve ervaring!

Goede / en snelle levering van onderdeel 3e remlicht.

Mijn ervaring met Boekholt autodemontage is zeer positief ! Makkelijk telefonisch contact en ook per mail. Wordt even goed met je meegedacht over welk onderdeel jij wil hebben. Zeer snelle levering / goed ingepakte onderdeen. Een dikke 9 geef ik / als ik een cijfer nu moest geven. Ging om het onderdeel 3e remlicht Renault Scenic 1.8/16v bj2003.

Snelle levering onderdeel

Besteld onderdeel snel geleverd.

fijne service ook achteraf

Had een achterkleprubber gekocht die niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeed. Heb ze een mail gestuurd binnen een aantal uren reactie met een keurige nette oplossing. Zal zeker als ik wat nodig heb ze weer benaderen een echte aanrader autodemontage Boekholt!

Wereld gozers

Die gasten denken ook aan mensen met een kleine beurs en zijn heerlijk gewoon:)

Goeie ervaring

Ik zocht een speaker voor de auto en dit bedrijf heeft snel gereageerd. Na betaling volgende dag de speaker in huis,super netjes ingepakt Hartelijk dank:-)

Service en vriendelijk

Ik kom al drie jaren bij dit bedrijf. En zij nemen altijd tijd voor je en geven een goede uitleg. De prijs is altijd correct en al duren de werkzaamheden langer, dan nog houdt men zich aan de afgesproken prijs. Of het nu banden zijn, een uitlaat of andere zaken, na de reparatie voldoet alles weer aan de eisen die ik stel.

goedkoop en snel

trekhaak goed en compleet. goede afhandeling en prijs. na betaling super snel verzonden en binnen

Zeer snel en precies wat ik zocht

Product was binnen een dag bezorgd en het juiste product

Steken zeer veel energie in om de klant te helpen en zorgen dat ze waarmaken wat ze beloven.

De reparatie koste veel meer tijd dan ingeschat, maar hielden zich keurig aan de afgesproken prijs. Naderhand garantie op reparatie en helaas gebruik van moeten maken. Auto is door hun opgehaald van de pech plek. Door de kundige en zeer ervaren mensen was het probleem snel gevonden. en het bleek een onvoorzien gevoelig onderdeel te zijn wat mogelijk tijdens de werkzaamheden beschadigd was geraakt of mogelijk al in erbarmelijke staat verkeerde. Het onderdeel bleek ook nog eens nergens te verkrijgen, maar door een slimme aanpassing van een soortgelijk onderdeel is het verholpen. Ze hebben er zeer veel extra tijd en moeite in gestoken en het op de garantie gehouden. Ben zeer dankbaar en tevreden en beveel dit bedrijf zeker aan.

Top.

Ik zocht een onderdeel voor onze auto. Men meldde mij dat zij het juiste onderdeel hadden. Ik betaalde en zij stuurden op. Helaas paste het onderdeel niet. Ik stuurde direct een foto en zij net zo direct, onder garantie, het juiste en perfect werkende onderdeel. Geweldig!

TOP SERVICE

Dinsdag aangevraagd. 1 uur later antwoord, betaald en de dag erna het goede onderdeel geleverd. In perfecte staat ontvangen.

Snel reageren goeie prijs en snel gekregen binnen 24uur.