betrouwbaar en goede service

Goede begeleiding tijdens zoektocht naar een andere auto. al jaren klant en kan Huiskes zeker aanbevelen

Uitstekende services en zeer prettige communicatie

Prettige communicatie en zeer goed geholpen door Marcel Poelman. Geweldig dat de Etron aan huis is afgeleverd en het geschenk is zeer gewaardeerd. Zal goed van pas komen tijdens de feestdagen ;-). Veel dank.

zeer klant vriendelijk en niet opdringerig

Heel erg goed en zeer vakkundig geholpen met uiteindelijk een prachtig mooie nieuwe auto als resultaat. Een klein minpuntje; de bedankkaart die we enkele dagen na aflevering van de auto kregen was gericht aan mij en niet aan mijn vrouw. Terwijl we toch beiden de auto kochten.

Voor verbetering vatbaar

Op terugbelverzoeken vaak geen reactie. Gemaakte afspraken en verzoeken worden vaak vergeten. (winterbanden en alarmcertificaat) Ook in het aankooptraject niet adequaat en pro-actief reageren. Er moest veel reactie van mijn kant komen.

Beste Kees, Bedankt voor het schrijven van je review. Ik heb het bij de betreffende collega's nagevraagd en zij komen er op terug bij je. Ze zullen contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer

Zoals boven te zien is, ben ik zeer tevreden.

Hele goede service en vriendelijke en deskundige verkopers.

Uitstekend advies, uitstekende service.

De onderhandelingen over de inruil van de A5 voor een Q5 verliepen heel plezierig. De aflevering van de auto was keurig en de auto zag er perfect uit. De voorlichting over hoe alles werkte was ook heel grondig en goed. Dit is de vijfde auto die ik hier koop, dus dat zegt genoeg.

Goed behandeld echt een aanrader.

Goede hulp om de juiste keuze te maken

Het was geen gemakkelijke keuze om te maken, maar dankzij de hulp van verkoper Dani Barts zijn we er toch uitgekomen. We rijden in een fantastische auto die precies voldoet aan onze verwachtingen. De keuze tussen een auto importeren of er een kopen bij een dealer bij ons in de buurt was daardoor snel gemaakt.

Heel tevreden.

Vriendelijk geholpen door wouter,goede uitleg gehad, Afspraken goed nagekomen . Auto heel netjes afgeleverd . dank jullie wel.

Ik werd goed geholpen. Geen vraag was teveel en iedereen is zeer klantvriendelijk.

top!

netjes behandeld top bedrijf

Klantvriendelijk en deskundig behandeld.

Erg tevreden over de behandeling en service bij de aankoop van mijn nieuwe Skoda Enyac, waar ik erg blij mee ben!

Ben heel fijn geholpen.

Fijne mensen die je helpen met de juiste keuze maken. ook als de auto is gekocht helpen ze met andere zaken. heb het als heel prettig ervaren. vriendelijk personeel. professioneel. top

Prima geholpen door U verkoper

Na wat gedoe met diverse formulieren dat prima opgelost is door u verkoper Richard alles prima verlopen en rij ik nou met veel plezier in mijn Seat.

Goed klant vriendelijk geholpen

Goed geholpen lossen alles netjes op

Toppertjes

Dennis heeft het super gedaan Ben zeer tevreden Gr olaf uiterwijk

Zeer fijne ervaring met Huiskes Kokkeler Hengelo

Wij hebben een fijne ervaring met Huiskes Kokkeler Hengelo. Zowel met de aanschaf van de nieuwe auto als de inruil van de oude auto. Bij aflevering was onze jong gebruikte nieuwe auto perfect in orde gemaakt, gepoetst, alle kleine plekjes eruit gepoetst, E-volgeladen en afgetankt. Helaas voor ons (zuiden van brabant) ligt de vestiging niet in de buurt maar wij zijn zeer tevreden.

Goede service zeer tevreden

Zeer vriendelijk personeel, goede service.

geweldig

Wij hebben een t roc gekocht bij huiskes kokkeler in Doetinchem, waar wij ontzettend goed zijn geholpen door verkoper joey. Eerlijk en betrouwbaar een goede inruil een zeer vriendelijke benadering. Wij komen al 15 jaar bij huiskes kokkeler en zijn altijd tevreden over de service die zij leveren, voor onderhoud gaan wij altijd naar Almelo waar wij zeer tevreden over zijn. Een aanrader voor iedereen, Joey bedankt voor de goede afhandeling,

Super goede service

Goed geholpen door Marcel. goede uitleg en neemt de tijd voor je. Zeker aan te bevelen. Wij zijn tevreden en rijden fijn in onze nieuwe auto.

Weer vriendelijk geholpen en te woord gestaan

Werd tussendoor even geholpen met een aantal vragen. De collega reed even stukje mee en heeft alle vragen naar tevredenheid beantwoord.

Audi Q4, fijne auto, na wat update sores is alles goedgekomen...

Mooie auto gekocht, helaas werd de levertijd wat gerekt wegens omstandigheden maar we werden dagelijks geïnformeerd over de stand van zaken. Bij de overdracht een leuk kado, wat de "pijn" wat verzachtte. Al met al van mij goede referenties betreft deze prachtige Audi Q4 e-tron

Toegankelijk, laagdrempelig doch niet opdringend

Huiskes-Kokkeler is uitermate toegankelijk en laagdrempelig voor eenieder. De verkoper luistert naar de wensen en zoekt daar een geschikte occasion bij. Je hebt als potentiële koper het gevoel dat jij diegene bent die iets wil kopen en niet dat je iets wordt opgedrongen om te kopen. Je wordt vriendelijk, netjes en respectvol behandeld door deskundig personeel.

OuderTwents Goed ;)

Voor een schade geval moest ik van de verzekeraar het hele circus doorlopen, 10 foto's appen, auto 2 dagen kwijt, leenauto etc. Moet dat nou allemaal voor zo'n prutschade dacht ik? Gelukkig kan je ook nog gewoon even overleggen met de vakman, in mijn geval Martin van Huiskes-Kokkeler Schadeherstel in Almelo, en die zei: "kom even langs, kijken we even samen en krijg je een kop koffie van mij terwijl de expert even mee beoordeelt". Wow! Dat was andere koek, dat leek wel de service van 20 jaar geleden :). Na 10 minuten was Martin er weer en hij zei: "vind je het OK zo?". Ik zag helemaal geen schade meer, de polijstmachine had zijn werk perfect gedaan. Martin zei verder: " als jij het zo goed vind, vind ik het ook goed. Jij houdt je no-claim en ik houd een tevreden klant". Tja, als je zo met je klanten omgaat weet je pas echt hoe je de klant aan je kan binden. Mij heeft 'ie zeker gewonnen!!!

Recies de uto gevonden die ik zocht

Op zoek naar een jonge gebruikte auto ben ik geslaagd bij Huiskes Kokkeler in Almelo. Een garage waar ik al zeer tevreden over was betreffende het onderhoud van mijn oude auto. Ik wetd uitstekend voorgelicht over de nieuwe auto door een zeer vriendelijke, toegankelijke, klantgerichte verkoper. Bij vragen kan ik nog steeds binnenlopen en dan word ik snel, en zeer adequaat geholpen.

Goudstraat 65

7554NG Hengelo

Over Huiskes-Kokkeler

Huiskes-Kokkeler is dé Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA Service en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente en de Achterhoek. Met de 6 merken, een eigen leasemaatschappij (Huiskes-Kokkeler Lease), verhuurbedrijf (Huiskes-Kokkeler Verhuur), de schadebedrijven Hanterink, Siebelink Autoschade, Albert Kip, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: