Hele fijne en goede service!

Het hele process van het inruilen van mijn auto voor een mooie nieuwe occassion ging vrij soepel. Het was een hele rit vanuit Eindhoven, maar met de inbegrepen afleverservice was dit maar eenmalig nodig. Erg fijn! De hele afhandeling, inclusief de trekhaak en alarm installatie, zijn erg goed verlopen. Een tevreden klant!

Erg blij met mijn nieuwe auto!

Ik kan Huiskes-Kokkeler iedereen aanraden. Betrouwbaar, vriendelijk en snelle service. Erg blij met mijn nieuwe auto. THANKS!

Absolute sales performance volgens het boekje

Beste Allen, De aanwezigheid, vakkundigheid en en het enthousiasme van Marcel Poelman bij Huiskes Kokkeler is een aanwinst voor een organisatie van dit niveau. Ook de aanschaf van mijn tweede auto, wederom bij Marcel gekocht was vanaf het eerste moment tot het laatste moment tot in de puntjes verzorgd. Voor de toekomst is mijn garage en de verkoper gegarandeerd. Marcel, wij willen je bedanken voor het leveren van een fantastische auto. Gr Marco en Daan

Was weer goed bij Huiskes Kokkeler.

Goed geholpen door de verkoper .

Zeer goede ervaring nog nooit ergens zo goed ontvangen.

Na een lange tijd zoeken naar een Audi A3 limousine s line. Heeft Marcel Poelman toch een auto voor ons kunnen vinden. Deze was precies naar onze wens. Hij heeft echt verstand van zaken en neemt alle tijd voor je om echt de auto te vinden die je wil. Zelfs bij aflevering van de auto wordt alle tijd genomen en wordt er een perfecte uitleg gegeven van je auto. Onze eerste ervaring bij dit bedrijf en verkoper voelt zeer goed. Nogmaals dank voor alles.

Fijn ontvangst, met een goede uitleg betreft de aankoop.

Een fijne ontvangst door dhr Haafkes, er werd gelijk een kop koffie aangeboden wat al een heerlijk gevoel geeft bij binnen komst Onze voorkeur ging uit naar een VWTiguan E Hybrid. Wij kregen een perfecte uitleg van dhr Haafkes wat ons heeft doen besluiten om een nieuwe voorraad VW Tiguan te gaan kopen, Deze stond in uw filiaal in Doetinchem. Dank aan dhr Haafkes die op 12 dec 2023 deze auto met alle uitleg aan ons heeft afgeleverd.

Prima heel correct

Ik ben zeer tevreden over Dani Barts Goede verkoper bekwaam verkoper Heeft goede adviezen en is eerlijk omtrent de inruil van mijn auto Deskundig en kraakt niets af ! Aflevering volgens afspraak prima verlopen Alle lof voor deze VW verkoper Chapo !!!!!

Klant vriendelijk

Tot mijn verassing kreeg ik een zeer goede reactie op mijn klacht, men kon er in meeleven en wilde daarvoor ook iets doen om de klant tevreden te houden. Mij werd toegezegd dat ik 200 euro zou ontvangen. Ik had deze zeer coulante behandeling niet verwacht. Helaas heb ik tot nu toe niets ontvangen. Ik had even gewacht met mijn reactie om wat meer gelegenheid te geven om de toezegging uit te voeren.

Nette aflevering van onze Enyaq

Na een langdurig proces van overdenken qua uitvoering en kleur waarbij we meerdere bezoeken hebben afgelegd aan de showroom in Hengelo werd de keus bepaald op een jonge gebruikte Enyaq 60. Tijdens deze bezoek steeds enthousiast door Bert geholpen die hier echt de nodige uren in gestoken heeft zonder een moment van nu beslissen want het is zo wel goed. Wij willen ook de medewerkers van de werkplaats en de car cleaning bedanken voor hun inzet gezien de fraaie staat van onze Enyaq zowel technisch als esthetisch.

Zeer goede ervaring

Op zoek naar een jong gebruikte Audi Q5 ging de trip vanuit Spijkenisse iets verder als verwacht naar Huiskes-Kokkeler in Hengelo. Het gesprek met Marcel Poelman mbt de aankoop van de Q5, de inruil van onze VW Arteon en het gestelde vertrouwen werd door ons als zeer positief ervaren waardoor de aanschaf snel rond was. Een week later werd de auto volgens afspraak keurig netjes opgeleverd. De eerste ervaringen zijn zeer goed.

Uitmuntend

Emotioneel goed!

Goede service zowel bij de reparatie- als de verkoopafdeling

Op beide terreinen werd goede service geboden en dat geeft vertrouwen voor de toekomst

Uitstekende Service

Prima geholpen door een vriendelijke verkoper, attent en meedenkend met de klant. Zeker de moeite waard om af te reizen naar Almelo voor de aanschaf van zo'n dergelijke auto.

Vestiging Oldenzaal: een betrokken en enthousiaste verkoper die in mij geïnteresseerd is

Ik ben in de vestiging Hengelo geweest en dat was echt een teleurstellend bezoek. Geen aandacht voor mij als klant en een ongeinteresseerde verkoper die mij 'te woord' stond. Als je klanten graag wilt wegjagen dan was hij het goede voorbeeld en dat is hem ook gelukt. Dacht dat de stereo typering van autoverkopers achterhaald was, maar niet dus! Maar ja, ik wilde graag een Tiguan. Dan maar naar de vestiging in Oldenzaal gereden en wat een verademing. Een verkoper, Lars, die mij netjes en opgewekt te woord stond. Snapte dat de aanschaf een bijna nieuwe Tiguan R Line Business niet zomaar iets is en mij altijd uitstekend te woord stond zowel telefonisch als via de mail. Wat mij betreft kan iedereen hier binnen Huiskes Kokkeler een voorbeeld aan nemen hoe het ook kan, maar ook hoe het hoort. Uiteindelijk hem ook de verkoop gegund en de Tiguan opgehaald. Erg blij met deze auto, rijd perfect.

Altijd top!

Dit is de vierde aankoop bij HK. Alles is altijd top verzorgd. Goede inruil. Fijne en heldere communicatie. Soms kijken we ergens anders, maar komen altijd weer bij HK uit!

Een verkoopadviseur waar een bedrijf trots op mag zijn

We werden vriendelijk, maar zeker niet opdringerig ontvangen en alle vragen werden duidelijk beantwoord. De betreffende verkoopadviseur nam alle tijd voor ons en gaf ons ook alle tijd om na te denken over de offerte. We waren tevreden over de inruilprijs, maar zeker ook over de nieuwe auto met al zijn mogelijkheden. En dat we te allen tijde mogen bellen, appen of mailen hebben ze al waargemaakt, want we hebben al regelmatig contact gehad. Als we dan toch een puntje van kritiek mogen geven: koffie (met poedermelk;) in een bekertje past niet bij zo’n bedrijf als Huiskes-Kokkeler. O ja: het is wel handig als de auto is opgeladen als je hem op komt halen.

Onze 3e auto bij de vestiging in Aalten

Op zoek naar een hoger model ipv onze Polo kwamen we uit bij een T-Roc. Na een prima inruilvoorstel en uitleg van Richard een proefrit gemaakt en overstag gegaan. Na 2 weken konden we onze nieuwe auto al ophalen. Ook weer prima begeleid door Richard. Erg blij met onze nieuwe aanwinst.

Zeer klantvriendelijk

Correct en zeer vriendelijk goede uitleg. En zeer goede afspraken alles soepel verlopen

Top!!!

Benadering en toegangelijkheid van verkoper Marcel Poelman was top. Goed advies en oog voor detail, perfecte keuze voor een perfecte nieuwe audi Q3 sportback. Marcel weet waarover hij praat en handelt snel en communiceert helder. Zeer tevreden !!!! Mvg, Gert-Jan Analbers

Schadeafdeling is top

Mijn auto had een forse schade voor. Ik kon redelijk snel een afspraak maken, waarna de schade vakkundig hersteld is. Strak werk!

betrouwbaar en goede service

Goede begeleiding tijdens zoektocht naar een andere auto. al jaren klant en kan Huiskes zeker aanbevelen

Uitstekende services en zeer prettige communicatie

Prettige communicatie en zeer goed geholpen door Marcel Poelman. Geweldig dat de Etron aan huis is afgeleverd en het geschenk is zeer gewaardeerd. Zal goed van pas komen tijdens de feestdagen ;-). Veel dank.

zeer klant vriendelijk en niet opdringerig

Heel erg goed en zeer vakkundig geholpen met uiteindelijk een prachtig mooie nieuwe auto als resultaat. Een klein minpuntje; de bedankkaart die we enkele dagen na aflevering van de auto kregen was gericht aan mij en niet aan mijn vrouw. Terwijl we toch beiden de auto kochten.

Voor verbetering vatbaar

Op terugbelverzoeken vaak geen reactie. Gemaakte afspraken en verzoeken worden vaak vergeten. (winterbanden en alarmcertificaat) Ook in het aankooptraject niet adequaat en pro-actief reageren. Er moest veel reactie van mijn kant komen.

Beste Kees, Bedankt voor het schrijven van je review. Ik heb het bij de betreffende collega's nagevraagd en zij komen er op terug bij je. Ze zullen contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer

Zoals boven te zien is, ben ik zeer tevreden.

Hele goede service en vriendelijke en deskundige verkopers.

Goudstraat 65 7554NG Hengelo

Over Huiskes-Kokkeler

Huiskes-Kokkeler is dé Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA Service en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente en de Achterhoek. Met de 6 merken, een eigen leasemaatschappij (Huiskes-Kokkeler Lease), verhuurbedrijf (Huiskes-Kokkeler Verhuur), de schadebedrijven Hanterink, Siebelink Autoschade, Albert Kip, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: