Klantvriendelijk en meedenkend

Eerste indruk was positief. Gastvrij ontvangen.

Aankoop occasion

Goed en professioneel advies. Snelle communicatie en erg vriendelijk.

Opnieuw een positieve ervaring met Huiskes-Kokkeler Hengelo

In februari 2024 de auto ingeruild bij Huiskes-Kokkeler in Hengelo. Geholpen door een vriendelijke verkoper (Herald) met kennis van zaken.

Met geduld Correct behandeld

Gerammel in de achterbank is na mijn ontdekking opgelost. Ik had ondermotorkap een schone motorblok verwacht. Maar helaas.

Ouderwetse service

In onze huidige maatschappij blijkt het moeilijk om goed contact te houden met je klanten. Software die de mens vervangt, wachtrijen en allerlei uitleg waarom er lang gewacht moet worden. Nou, die ervaring heb ik zeker niet bij de medewerkers van Huiskes-Kokkeler. Blij in het kwadraat!

Aflevering auto, zeer matig

Afhandeling hebben ze weinig interesse meer. Ruitensproeier leeg, dode kraai uitgedroogd onder de motorkap. Zo lever je geen auto af !! 2 matten voor in de auto 68 euro en nog een aanmaning ook. Wel echte service en klantenbinding !!

Beste Ria, Bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Dit absoluut is niet waar we voor staan, terechte opmerking over de aflevering. Ik heb het doorgestuurd naar de betreffende collega en hij neemt contact met je op. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer

Zeer slechte ervaring Huiskes Kokkeler Aalten

Begin November 2023 onze VW Up met een probleem a/d automaat gebracht bij Huiskes Kokkeler. Pas na 3 weken is er een reparatie uitgevoerd, welke geen resultaat had, maar wel aanzienlijke kosten waarvan we de factuur al hadden ontvangen alvorens geïnformeerd te zijn dat we de Up konden ophalen omdat deze gereed was, tevens diende de factuur te zijn voldaan binnen 8 dagen, terwijl de storing nog actueel was. Uiteindelijk de service manager gevraagd voor een definitieve oplossing, dit resulteerde in een offerte welke de (dag)waarde van De Up overtrof. Dit hebben we uiteraard niet laten uitvoeren. Resume: de Up 2 maand "kwijt" geweest, en geen passend resultaat/oplossing in deze periode. Radeloos omtrent de gang van zaken de Up maar opgehaald op 5-1-24, en naar een garage (geen Volkswagen dealer) gebracht die wel de moeite nam om het "probleem" echt op te lossen tegen een fractie v/d kosten welke Huiskes Kokkeler in rekening wilde brengen. De storing had een compleet andere oorzaak. Dit scheelde ons duizenden euro`s. Terugkijkend op de situatie waarop we zijn behandeld getuigt dit niet bepaald van; 1) interesse en vermogen om het probleem/storing daadwerkelijk op te willen lossen, 2) slechte communicatie/ de situatie alleen maar beoordelen vanuit de positie van Huiskes Kokkeler. Ons gevoel overheerste, indien je geen "vaste klant" bent bij Huiskes Kokkeler je spreekwoordelijk direct al met 10-0 achterstaat. U kunt zich voorstellen dat wij nooit geen gebruik meer willen maken van deze garage.

Beste Wiebe, Allereerst vervelend om te lezen dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Het is hoe dan ook een vervelende klacht en situatie met je auto. We hebben naar eer en geweten een oplossing gezocht waarbij we onze protocollen hebben gevolgd, hier hebben we ook meerdere malen contact over gehad. Er is daarna contact geweest via de Bovag voor bemiddeling, deze uitkomst is met zowel jou als ons gedeeld. Mocht je hier nog een keer over willen spreken, dan nodigen we je graag uit bij onze vestiging in Aalten. Graag hoor ik of je hiervoor open staat, dan nemen we contact op voor het maken van een afspraak. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer

Zeer positief

Ik ging daar even rondkijken. Na een fijne gesprek kon ik een proefrit maken Er werd met me meegedacht en ben ik goed geholpen. Snelle en goede communicatie en blij met mijn nieuwe auto. Ik raad U aan bij Huiskes Kokkeler auto te kopen.

Hebben met Richard vestiging Aalten goed kunnen onderhandelen heeft ons prima geholpen

goede service

goede service koop me volgende auto ook daar

Goeie voorlichting , aardige verkoper ,wij zijn heel blij met de aanschaf van de automaat Volkswagen Polo .

aangenaam door persoonlijke en hartelijke aanpak.

opgevangen door collega omdat verkoper waarmee de afspraak was nog bezig was met een andere klant. collega kende de auto goed omdat hij deze als niet verkocht had en ook weer had ingekocht. Dus inhoudelijk veel te weten gekomen waarom de auto maar 12.000 km op teller had en na 2 jaar ingeruild was. Verhaal klonk geloofwaardig. Collega heeft mogelijk gemaakt dat ik proefrit kon doen. Na proefrit verder met de verkoper van de afspraak. Prettig gesprek met duidelijkheden wat wel en niet kon. Goed gevoel aan overgehouden. Auto bevalt goed en mijn vrouw rijdt er elke dag in en is erg blij dat de auto zo klein en wendbaar is. geen 10 omdat ik graag minder had willen betalen. maar een 9.5 zeker verdiend.

Uitstekend geholpen & prima geleverd

Inmiddels hebben we onze 3e auto mogen aanschaffen via Huiskes-Kokkeler. Zeer professionele en meedenkende adviseur Marcel Poelman. Aanbevelingswaardig om een bezoek te brengen. Nogmaals dank voor deze begeleiding van onze inruil en nieuwe Audi.

Niet echt positief

Om een afspraak te maken voor de garage ben je zo 3 weken verder, zo ben ik dat niet gewend toen het nog Dago was. Zelfs winterbanden wisselen moet eigenlijk al in maart afgesproken worden wil ik ze voor het voorjaar verwijderd hebben. Nu na grote reparatie die 2 dagen zou duren auto op dag 1 al om 09:00 uur afgegeven in de garage Dag erna was hij misschien 17:00 uur klaar maar er moest ook nog een proefrit gemaakt worden en ten einde raad maar afgesproken dat ik het op dag 3 dan maar op zou komen halen. Omdat ik de auto althans nergens in de garage in het zicht zag staan kreeg ik het idee dat de auto elders gebracht is voor de reparatie en dat de auto daar nog opgehaald moest worden. Dat verklaard wel dat tijdstip waardoor niet met zekerheid gezegd kom worden dat het 17:00 uur zou worden. Ik voel mij niet echt serieus genomen en helaas zit ik met de mobiliteitsgarantie en de garantie na deze reparatie. Bij Dago gebeurde zoiets nooit. En was ik al meer dan 10 jaar altijd een tevreden klant. Ik merk echt het verschil en dat vind ik erg jammer. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken sinds dit bedrijf geen Dago meer heet . Misschien te groot??

Hele fijne en goede service!

Het hele process van het inruilen van mijn auto voor een mooie nieuwe occassion ging vrij soepel. Het was een hele rit vanuit Eindhoven, maar met de inbegrepen afleverservice was dit maar eenmalig nodig. Erg fijn! De hele afhandeling, inclusief de trekhaak en alarm installatie, zijn erg goed verlopen. Een tevreden klant!

Erg blij met mijn nieuwe auto!

Ik kan Huiskes-Kokkeler iedereen aanraden. Betrouwbaar, vriendelijk en snelle service. Erg blij met mijn nieuwe auto. THANKS!

Absolute sales performance volgens het boekje

Beste Allen, De aanwezigheid, vakkundigheid en en het enthousiasme van Marcel Poelman bij Huiskes Kokkeler is een aanwinst voor een organisatie van dit niveau. Ook de aanschaf van mijn tweede auto, wederom bij Marcel gekocht was vanaf het eerste moment tot het laatste moment tot in de puntjes verzorgd. Voor de toekomst is mijn garage en de verkoper gegarandeerd. Marcel, wij willen je bedanken voor het leveren van een fantastische auto. Gr Marco en Daan

Was weer goed bij Huiskes Kokkeler.

Goed geholpen door de verkoper .

Zeer goede ervaring nog nooit ergens zo goed ontvangen.

Na een lange tijd zoeken naar een Audi A3 limousine s line. Heeft Marcel Poelman toch een auto voor ons kunnen vinden. Deze was precies naar onze wens. Hij heeft echt verstand van zaken en neemt alle tijd voor je om echt de auto te vinden die je wil. Zelfs bij aflevering van de auto wordt alle tijd genomen en wordt er een perfecte uitleg gegeven van je auto. Onze eerste ervaring bij dit bedrijf en verkoper voelt zeer goed. Nogmaals dank voor alles.

Fijn ontvangst, met een goede uitleg betreft de aankoop.

Een fijne ontvangst door dhr Haafkes, er werd gelijk een kop koffie aangeboden wat al een heerlijk gevoel geeft bij binnen komst Onze voorkeur ging uit naar een VWTiguan E Hybrid. Wij kregen een perfecte uitleg van dhr Haafkes wat ons heeft doen besluiten om een nieuwe voorraad VW Tiguan te gaan kopen, Deze stond in uw filiaal in Doetinchem. Dank aan dhr Haafkes die op 12 dec 2023 deze auto met alle uitleg aan ons heeft afgeleverd.

Prima heel correct

Ik ben zeer tevreden over Dani Barts Goede verkoper bekwaam verkoper Heeft goede adviezen en is eerlijk omtrent de inruil van mijn auto Deskundig en kraakt niets af ! Aflevering volgens afspraak prima verlopen Alle lof voor deze VW verkoper Chapo !!!!!

Klant vriendelijk

Tot mijn verassing kreeg ik een zeer goede reactie op mijn klacht, men kon er in meeleven en wilde daarvoor ook iets doen om de klant tevreden te houden. Mij werd toegezegd dat ik 200 euro zou ontvangen. Ik had deze zeer coulante behandeling niet verwacht. Helaas heb ik tot nu toe niets ontvangen. Ik had even gewacht met mijn reactie om wat meer gelegenheid te geven om de toezegging uit te voeren.

Nette aflevering van onze Enyaq

Na een langdurig proces van overdenken qua uitvoering en kleur waarbij we meerdere bezoeken hebben afgelegd aan de showroom in Hengelo werd de keus bepaald op een jonge gebruikte Enyaq 60. Tijdens deze bezoek steeds enthousiast door Bert geholpen die hier echt de nodige uren in gestoken heeft zonder een moment van nu beslissen want het is zo wel goed. Wij willen ook de medewerkers van de werkplaats en de car cleaning bedanken voor hun inzet gezien de fraaie staat van onze Enyaq zowel technisch als esthetisch.

Zeer goede ervaring

Op zoek naar een jong gebruikte Audi Q5 ging de trip vanuit Spijkenisse iets verder als verwacht naar Huiskes-Kokkeler in Hengelo. Het gesprek met Marcel Poelman mbt de aankoop van de Q5, de inruil van onze VW Arteon en het gestelde vertrouwen werd door ons als zeer positief ervaren waardoor de aanschaf snel rond was. Een week later werd de auto volgens afspraak keurig netjes opgeleverd. De eerste ervaringen zijn zeer goed.

Over Huiskes-Kokkeler

Huiskes-Kokkeler is dé Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA Service en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente en de Achterhoek. Met de 6 merken, een eigen leasemaatschappij (Huiskes-Kokkeler Lease), verhuurbedrijf (Huiskes-Kokkeler Verhuur), de schadebedrijven Hanterink, Siebelink Autoschade, Albert Kip, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: