TOP een dikke 10

In januari met Marcel een orienterend gesprek gehad na een half uurtje zei hij ik weet precies wat jij zoekt. Een liefhebbers auto voor een liefhebber. Zijn vraag mag ik jullie bellen als er iets dergelijks voorbij komt. Ja graag, na ongeveer 6 weken een telefoontje van Marcel, ik heb ingeruild wat jullie zoeken. Hij heeft met de vorige eigenaar geregeld dat wij al vast de auto mochten bezichtigen. Inmiddels zijn wij de trotse eigenaren van een A4 limo S-Line Competition. Het is heel prettige en ontspannen zaken doen met Marcel. Marcel nogmaals bedankt.

Fijne Garage

Voorjaar 2024 mijn opel astra ingeruild op jonge VW T-Cross, meerdere proefritten gemaakt in meerdere auto's, goede inruilprijs, puike voorlichting over keuze van trekhaak. Auto is top afgeleverd met uitgebreide uitleg door jonge verkoper. Aanrader

Vlot aangenaam en duidelijke antwoorden op vraagstellingen

Er werden meerdere opties besproken en afgewogen op een rustige aangename manier.de proefritten met verschillende wagens werden onmiddellijk mogelijk gemaakt.Er was zeer snel een vertrouwensband.

Plezierig en no nonsens!

Vanuit Utrecht de auto die we precies in gedachten hadden op de site gevonden. Een inruil offerte gevraagd en vervolgens langs gegaan om de auto echt te zien en te proberen. Auto is vanmorgen keurig afgeleverd en dat was de voltooiing van een plezierig contact en dito begeleiding. Erg blij met deze auto!!

Perfecte en persoonlijke aflevering

Na wat onderhandelingen over de aankoop -en inruilprijs en levering van een trekhaak kwamen vertegenwoordiger Dick de Groot en ik tot overeenstemming. Ik had de indruk dat dit open en eerlijk is gebeurd. De aflevering ging ook perfect, de auto zag er goed uit, kreeg wat uitleg over het navigatie-systeem, prima. Enige kritische opmerking: de dag na de aflevering ben ik toch nog even terug gegaan omdat ik iets te vragen had over de navigatie. Ging naar de (werkplaatsreceptie) en vroeg of zij wisten hoe de navigatie werkte. Zij waren totaal niet vannplan lij te helpen en stuurden mij door naar Dick de Groot. Dick kon ik nergens vinden, ben weer terug gegaan naar receptie en daar zeiden ze mij dat hij er wel was en hebben mij weer terug gestuurd. Daar kwam ik bij toeval een ander vertegenwoordiger tegen die mij wel kon helpen. Enige kritiek op de werplaatsrrceptie vind ik dus op zijn plaats. Deze had wat klantvriendelijker kunnen reageren.

Vriendelijk, zakelijk en snel

Vriendelijke en snel hebben wij onze VW Up gekocht. Gelukkig zonder allerlei overbodige commerciële rituelen. Sven schatte dus heel goed in hoe hij ons moest benaderen.

disrespectful

I was interested in a vehicle that I had seen advertised online. This one was available, I drove 5 hours to come so that I could be informed 45 minutes before that this one was sold. 1 month later the ad is still online and zero response from employees to my last message. I sent an email with another identity and I was replied within the day that the car was available but no longer for export. This one was there at the start, why isn't it there anymore? and why not inform me and lie to us when we were there? Very disappointing service from a large garage.

Dear Chloé, I am sorry to hear about this situation. This is absolutely not the right way for things to be handled. I could not find any of your contact details in our database. Could you please send me your contact details so I can check this with our sales department? I hope to hear from you soon. Kind regards, Ilker Esmer

Correct, vriendelijk en netjes

Goed contact, komen afspraken na en denken mee.

recht toe recht aan autodealer

Vanuit het zuiden van het land naar deze autodealer gereden om daar direct een goede zaak te doen. Wel een eind uit de buurt voor ons. We werden vriendelijk en deskundig geholpen door Wouter en er werden goede afspraken gemaakt waarbij de gekochte auto keurig op ons huisadres werd afgeleverd en de oude auto werd meegenomen. Kortom een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Ik ben prima geholpen.

Ik ben keurig en vriendelijk geholpen.

Kwaliteit staat hoog in het vaandel

Er werd veel moeite gedaan om een passend plaatje voor ons te creëren Ze blinken uit in persoonlijke aandacht

Top ervaring

Verkoper William heeft mij top geholpen. Vanaf het begin meedenkend, wat past het beste bij mij, wat zoek ik etc. Vriendelijke aardige jongen, verstand van auto’s! Snelle levering aan huis.

Fijn bedrijf met professionele medewerkers

Net en professioneel bedrijf. Een demo auto gekocht bij Twan waarbij er ruim de tijd was voor een proefrit, duidelijke uitleg over de auto, meedenkend in de wensen en bij aflevering de auto keurig gepoetst. Zou Huiskes-Kokkeler zeker aanbevelen voor het kopen van een nieuwe auto en/of gebruikte occasion.

Auto snel klaar voor ophalen. Goed bereikbaar!

Super geholpen

We hadden al eerdere ervaringen met wouter. Altijd goed een man van zijn woord

Afspraak is afspraak

Auto niet gezien, op basis van vertrouwen gekocht. Marcel Poelman gaf zijn woord voor een 100% geweldige A5 cabrio, met 90000km op de teller van 2018. Deze is thuis bij me afgeleverd en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

TOP

Bij Huiskes-Kokkeler onze Audi A5 gekocht die in maart 2024 is geleverd. Onze ervaring bij dit bedrijf is super, bij de aankoop en samenstelling van onze auto zijn wij geholpen door Tim Heinst. Ons advies aan jullie, blijf vooral zo doorgaan.

Uitstekende service zowel voor als na de aankoop

Eigenlijk had ik niet zoveel zin meer om na een paar proefritten op verschillend plaatsen in het land ook nog een keer naar Hengelo te rijden wist de verkoper mij toch daar naartoe te 'lokken' :-). Achteraf heb ik daar zeker geen spijt want ik heb daar een prima auto gevonden en de service bereidheid bleef ook na de aankoop prima in orde! Ik was zo tevreden dat we zelfs een week later nogmaals naar Hengelo reden om ook voor mijn vrouw daar een auto te kopen :-)

Top geregeld!

Afgelopen zaterdag een prachtige Audi e-tron GT mogen ophalen. Alhoewel het om een 2e hands exemplaar ging was hij in een perfecte staat. Mooi opgepoetst en kreeg er nog een paar lekkere flesjes wijn bij van Marcel. Door Marcel van begin tot het eind perfect geinformeerd. Leuke gesprekken en een top service. Wat mij betreft zeker een aanrader.

Super service!

We kwamen helemaal uit Beverwijk omdat Huiskes-Kokkeler de Q3 had staan die we graag wilden. Bij het bellen over de beschikbaarheid werden we keurig geïnformeerd dat er al een offerte was afgegeven en dat als deze werd geaccepteerd we achter het net zouden vissen. De openheid hierin konden we zeer waarderen. Toch in de auto gestapt en na een vriendelijke ontvangst de testrit gemaakt in Hengelo. Daarna direct met Wouter om de tafel om het rond te maken en ons ook direct van financierings en verzekeringsopties te voorzien. Vervolgens moesten we vier weken wachten op het kenteken, maar dat lag aan de RDW en Wouter heeft ons keurig op de hoogte gehouden. Toen het kenteken daar was werd de Q3 kosteloos thuisbezorgd. Ook een topservice wat we zeer konden waarderen. Tevens kregen we nog een lekkere fles wijn en een rituals pakket. Ook zeer attent! Al met al dus zeer tevreden met een speciaal woord van dank aan Wouter Stegink. De showroom staat overigens vol mooie occasions dus als je op zoek bent naar een Audi occasion raden wij je aan om in de auto naar Hengelo stappen!

Hele prettige en persoonlijke service

We hebben onze auto bij Lars Helthuis gekocht in Oldenzaal en zijn erg tevreden. Blij met zijn geboden service en kennis: Proefrijden werd zonder problemen geregeld, vanalles was mogelijk, konden heel makkelijk afspraken met hem maken en hij dacht goed mee. Bij aanschaf van onze auto een mooi cadeaupakket erbij gekregen. Erg tevreden over de dienstverlening van huiskes-kokkeler en over de auto!

Snelle service!

Vriendelijk personeel, hebben mij duidelijk uitgelegd wat er aan onderhoud is gedaan. Vooraf ook mijn wensen aangehoord en er wat mee gedaan bedankt!

Zeer vriendelijk en gezellig geholpen door Marcel.

Zeer goed en niet opdringerig geholpen bij de aanschaf van een Audi A4

Betrokken en aandacht

Gisteren de nieuwe Audi Q3 Sportback opgehaald bij Marcel Poelman. Leuke ervaring! Waarvoor nogmaals mijn dank! Leuk contact, fijne communicatie en altijd benaderbaar als er vragen zijn.

Goed idee loopt stuk

Email ontvangen. Mijn APK verloopt 15 juni. Maak een afspraak want het is druk. Goede attente service van HK, deze email. Geprobeerd om afspraak te maken, maar dat lukt niet op tijd. In vestiging Doetinchem ben ik in augustus welkom. Geen enkele andere vestiging kan mij helpen voordat mijn APK verloopt. De Bosch Service Partner om de hoek gelukkig wel.

Beste Jef, Bedankt voor het schrijven van je review. Helaas is de eerste APK mail inderdaad niet bij je terecht gekomen, deze had je wel moeten krijgen. Onze excuses voor de miscommunicatie... Verder ben ik even benieuwd of je hebt gebeld of alleen online de afspraak hebt geprobeerd te maken? In uitzonderlijke gevallen hebben we wellicht wat ruimte in de planning of kunnen we ruimte maken zodat de APK wel op tijd uitgevoerd kan worden. Ik hoop van je te horen en zou het fijn vinden als we je de volgende keer weer mogen verwelkomen bij één van onze vestigingen. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer

Goudstraat 65

7554NG Hengelo

Over Huiskes-Kokkeler

Huiskes-Kokkeler is dé Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA Service en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente en de Achterhoek. Met de 6 merken, een eigen leasemaatschappij (Huiskes-Kokkeler Lease), verhuurbedrijf (Huiskes-Kokkeler Verhuur), de schadebedrijven Hanterink, Siebelink Autoschade, Albert Kip, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: