Top ervaring

Verkoper William heeft mij top geholpen. Vanaf het begin meedenkend, wat past het beste bij mij, wat zoek ik etc. Vriendelijke aardige jongen, verstand van auto’s! Snelle levering aan huis.

Fijn bedrijf met professionele medewerkers

Net en professioneel bedrijf. Een demo auto gekocht bij Twan waarbij er ruim de tijd was voor een proefrit, duidelijke uitleg over de auto, meedenkend in de wensen en bij aflevering de auto keurig gepoetst. Zou Huiskes-Kokkeler zeker aanbevelen voor het kopen van een nieuwe auto en/of gebruikte occasion.

Auto snel klaar voor ophalen. Goed bereikbaar!

Super geholpen

We hadden al eerdere ervaringen met wouter. Altijd goed een man van zijn woord

Afspraak is afspraak

Auto niet gezien, op basis van vertrouwen gekocht. Marcel Poelman gaf zijn woord voor een 100% geweldige A5 cabrio, met 90000km op de teller van 2018. Deze is thuis bij me afgeleverd en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

TOP

Bij Huiskes-Kokkeler onze Audi A5 gekocht die in maart 2024 is geleverd. Onze ervaring bij dit bedrijf is super, bij de aankoop en samenstelling van onze auto zijn wij geholpen door Tim Heinst. Ons advies aan jullie, blijf vooral zo doorgaan.

Uitstekende service zowel voor als na de aankoop

Eigenlijk had ik niet zoveel zin meer om na een paar proefritten op verschillend plaatsen in het land ook nog een keer naar Hengelo te rijden wist de verkoper mij toch daar naartoe te 'lokken' :-). Achteraf heb ik daar zeker geen spijt want ik heb daar een prima auto gevonden en de service bereidheid bleef ook na de aankoop prima in orde! Ik was zo tevreden dat we zelfs een week later nogmaals naar Hengelo reden om ook voor mijn vrouw daar een auto te kopen :-)

Top geregeld!

Afgelopen zaterdag een prachtige Audi e-tron GT mogen ophalen. Alhoewel het om een 2e hands exemplaar ging was hij in een perfecte staat. Mooi opgepoetst en kreeg er nog een paar lekkere flesjes wijn bij van Marcel. Door Marcel van begin tot het eind perfect geinformeerd. Leuke gesprekken en een top service. Wat mij betreft zeker een aanrader.

Super service!

We kwamen helemaal uit Beverwijk omdat Huiskes-Kokkeler de Q3 had staan die we graag wilden. Bij het bellen over de beschikbaarheid werden we keurig geïnformeerd dat er al een offerte was afgegeven en dat als deze werd geaccepteerd we achter het net zouden vissen. De openheid hierin konden we zeer waarderen. Toch in de auto gestapt en na een vriendelijke ontvangst de testrit gemaakt in Hengelo. Daarna direct met Wouter om de tafel om het rond te maken en ons ook direct van financierings en verzekeringsopties te voorzien. Vervolgens moesten we vier weken wachten op het kenteken, maar dat lag aan de RDW en Wouter heeft ons keurig op de hoogte gehouden. Toen het kenteken daar was werd de Q3 kosteloos thuisbezorgd. Ook een topservice wat we zeer konden waarderen. Tevens kregen we nog een lekkere fles wijn en een rituals pakket. Ook zeer attent! Al met al dus zeer tevreden met een speciaal woord van dank aan Wouter Stegink. De showroom staat overigens vol mooie occasions dus als je op zoek bent naar een Audi occasion raden wij je aan om in de auto naar Hengelo stappen!

Hele prettige en persoonlijke service

We hebben onze auto bij Lars Helthuis gekocht in Oldenzaal en zijn erg tevreden. Blij met zijn geboden service en kennis: Proefrijden werd zonder problemen geregeld, vanalles was mogelijk, konden heel makkelijk afspraken met hem maken en hij dacht goed mee. Bij aanschaf van onze auto een mooi cadeaupakket erbij gekregen. Erg tevreden over de dienstverlening van huiskes-kokkeler en over de auto!

Snelle service!

Vriendelijk personeel, hebben mij duidelijk uitgelegd wat er aan onderhoud is gedaan. Vooraf ook mijn wensen aangehoord en er wat mee gedaan bedankt!

Zeer vriendelijk en gezellig geholpen door Marcel.

Zeer goed en niet opdringerig geholpen bij de aanschaf van een Audi A4

Betrokken en aandacht

Gisteren de nieuwe Audi Q3 Sportback opgehaald bij Marcel Poelman. Leuke ervaring! Waarvoor nogmaals mijn dank! Leuk contact, fijne communicatie en altijd benaderbaar als er vragen zijn.

Goed idee loopt stuk

Email ontvangen. Mijn APK verloopt 15 juni. Maak een afspraak want het is druk. Goede attente service van HK, deze email. Geprobeerd om afspraak te maken, maar dat lukt niet op tijd. In vestiging Doetinchem ben ik in augustus welkom. Geen enkele andere vestiging kan mij helpen voordat mijn APK verloopt. De Bosch Service Partner om de hoek gelukkig wel.

Beste Jef, Bedankt voor het schrijven van je review. Helaas is de eerste APK mail inderdaad niet bij je terecht gekomen, deze had je wel moeten krijgen. Onze excuses voor de miscommunicatie... Verder ben ik even benieuwd of je hebt gebeld of alleen online de afspraak hebt geprobeerd te maken? In uitzonderlijke gevallen hebben we wellicht wat ruimte in de planning of kunnen we ruimte maken zodat de APK wel op tijd uitgevoerd kan worden. Ik hoop van je te horen en zou het fijn vinden als we je de volgende keer weer mogen verwelkomen bij één van onze vestigingen. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer

Heel tevreden met de aankoop

Vriendelijk ontvangen. Duidelijke uitleg over de auto. Contact verliep snel en netjes.

Zeer klantvriendelijk en een uitstekende service

Wij zijn blij en zeer tevreden met de professionele service van Marcel Poelman bij de aankoop van een mooie sportieve Audi A5 Sportback. Hij regelde dat alle wensen en afspraken snel geregeld werden en was altijd bereikbaar als we nog vragen en dergelijke hadden. Door de goede service en klantvriendelijkheid zijn wij voor de tweede maal helemaal naar Hengelo gereden om wederom een Audi bij Huiskes-Kokkeler aan te schaffen, waarbij Marcel weer behulpzaam was in de keuze en de aftercare. Wij kunnen Huiskes-Kokkeler dan ook iedereen ten zeerste aanbevelen!

Wat een fantastische ervaring, zo hoort een auto kopen te zijn!

Nestjes alles geregeld, maar dat zou ik ook verwachten, maar er was veel meer. Tot in de kleinste details: zelfs na de aanschaf een bedank kaartje thuis. Alles voor elkaar; een goed geolied proces met veel aandacht voor de klant en de klantervaring! Ook Wouter verdient alle lof, open, eerlijk en zeer vriendelijk. Zeker aan te raden

Uitstekende service en hulp!

Fijn en snel contact met Marcel Poelman! Goed geholpen met de aankoop en begeleiding van onze Q8 Etron. Absolute aanrader, top team!

Zeer klantvriendelijk!

Zeer klantvriendelijk bedrijf, prettige medewerkers en vakkundig advies gekregen!

Aandacht en betrokken.

Duidelijke uitleg en afspraken voor het inruilen van een oude auto voor een nieuwe auto.

Helaas, geen goede ervaring met overdracht van Tiguan Allspace uit 2022.

Bij overdracht van auto vlekken in bekleding en plafond, met stickers en dubloblokken van vorige eigenaar nog in kofferruimte. Tijdens eerste rit naar Deventer beginnen 5 controle-lampjes te branden, die aangeven dat er ergens iets niet goed zit. Ook zijn de banden niet “uitgelijnd”. Navigatie geeft bepaalde adressen niet, die in 9 jaar oude Passat wel aanwezig zijn. De verkoper heeft de problemen zeer adequaat opgepakt. Na controle blijkt dat bepaalde afdichtingsring bij bougie niet goed zit. Ook wordt de auto (opnieuw) gereinigd en uitgelijnd. Na 4 dagen meeste punten opgelost, echter navigatie blijft probleem. Wij zijn reeds meer dan 30 jaar een zeer tevreden klant bij Huiskes-Kokkeler, maar vinden deze ervaring tegenvallen. Wel adequate aanpak van problemen.

Beste Paul, Bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Terechte punten die u aangeeft; helaas zijn er inderdaad een aantal zaken misgegaan door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Onze oprechte excuses daarvoor! Zoals u zelf aangeeft heeft mijn collega Wesley de meeste punten opgelost en op een adequate wijze. Met betrekking tot het laatste punt - de navigatie - heeft Wesley u nog informatie toegestuurd voor een alternatieve oplossing. Mocht u daarbij nog extra hulp nodig hebben, neem gerust opnieuw contact met hem op. Zoals u van ons gewend bent, hopen we natuurlijk dat u een tevreden klant blijft van Huiskes-Kokkeler! Met vriendelijke groet, Evan Huiskes-Kokkeler Marketing

Top !

We zijn uitstekend geholpen bij het filiaal in Oldenzaal. De verkoper (Lars) was vriendelijk, correct, niet opdringerig, nam de tijd. Na het maken van een proefrit met de auto waarvoor wij afgereisd waren, gaf hij een uitstekend inruilvoorstel en maakte goede en duidelijke afspraken omtrent levering en nazorg. De auto is netjes op ons huisadres afgeleverd. Wij zijn heel tevreden over hoe de inruil en aankoop van de auto’s gegaan is. Redenen om eventueel een volgende auto hier ook te kopen.

waar voor mijn geld

Prima geholpen en advies gekregen.

Super vriendelijk

Ging super vlot. Fijne verkoper en paste ook bij ons. Probeert je niet als verkoper wat aan te smeren

Zeer klantvriendelijk

Na telefonisch contact, snel tot afronding gekomen. Elke vraag nadien werd snel en vriendelijk beantwoord. Omdat ik uit Zandvoort kom de avond vantevoren naar Aalten gekomen. De volgende dag netjes opgehaald door de verkoper om de auto in ontvangst te nemen. Ben tot nog toe erg blij met mijn Troc Cabrio

Goudstraat 65 7554NG Hengelo

Over Huiskes-Kokkeler

Huiskes-Kokkeler is dé Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA Service en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente en de Achterhoek. Met de 6 merken, een eigen leasemaatschappij (Huiskes-Kokkeler Lease), verhuurbedrijf (Huiskes-Kokkeler Verhuur), de schadebedrijven Hanterink, Siebelink Autoschade, Albert Kip, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: