Ongedwongen, transparant en professioneel!

Onlangs via Marcel Poelman een jong gebruikte Audi A6 Avant gekocht. Prachtige auto met veel opties. Alle contacten verliepen ongedwongen, transparant en professioneel. Het was prettig om zaken te doen. Ook na aflevering nog even een belletje van HK of alles bevallen was en hoe de eerste kilometers waren. Zeer correct.

Goede informatie, vriendelijk en prima service.

Fijn bedrijf goed geholpen en snel antwoord op de vragen.

mijn verwachtingen werden overtroffen super mooi bedrijf

Per toeval kwam ik bij dit mooie bedrijf terecht alles klopt hier en een geweldig aanbod de verkoper een serieuze aardige man ,we werden super geholpen en onze verwachtingen werd overtroffen .Auto werd super goed afgeleverd ik ben bij meerdere autobedrijven geweest maar dit bedrijf behoort tot de Top. Een dikke tien.

Uitermate correct en professioneel geholpen door Dick de Groot

Goed ontvangen een correct uitleg met de mogelijkheden correcte aflevering zonder bijkomende kosten zelfs met een volle tank. Auto bevalt heel goed we zijn heel tevreden.

Sublieme ervaring

Uitermate vriendelijke adviseurs. Deskundige medewerkers in een uitstekende ambiance. Kim zeker terug in de toekomst voor een nieuwe auto.

Nette service, meedenken, snel en adequaat handelen

Heel goed georganiseerd

Goede begeleiding,correcte informatie, vlotte aflevering.

geweldig

Oldenzaal is een perfecte vestiging

accuraat en goed geholpen

Goed geholpen staan helemaal voor ons klaar ,en een degelijk uitleg gekregen. Afhandeling correct en netjes geleverd.

Waanzinnig top

Perfecte service .

Goed, deskundig en plezierig

Na 12 jaar opnieuw een Audi via Marcel Poelman gekocht, bij H.K. Marcel neemt je serieus, hij geeft je goede uitleg en is enthousiast. Hij is deskundig en correct. Je merkt dat hij veel kennis heeft van Audi en hij helpt je vlot en vriendelijk. We genieten van het rijden in de Q3. Marcel bedankt!

Bijna niemand verdient een 10.....

TOP. Afspraak is afspraak, helder, duidelijk, vriendelijk, perfecte service om de auto te brengen en daarom een 10

Doen wat ze beloven, goede service en denken met je mee!

In mei 2020 een Audi A3 gekocht bij Huiskes-Kokkeler, een prachtige auto. De service, het persoonlijk contact en het meedenken overtreft al onze verwachtingen. Kwaliteit van dit alles is top! In verband met de (onverwachte) komst van een lease auto in december 2020, is de Audi A3 (helaas)overbodig. Huiskes-Kokkeler gebeld, zij denken meteen mee. Resultaat: Huiskes-Kokkeler heeft de Audi A3 terug gekocht voor een marktconforme inkoopprijs. Op vrijdag afgeleverd en op maandag geld op mijn rekening. Wij zijn een tevreden klant; komen graag weer terug. Bedankt Tako en Mirko

Alles is goed geregeld

Topper! Die Daan Moesters!

Fijn geholpen door Daan. Snel en correct. Komt zn afspraken na. Voor herhaling vatbaar!

Uitstekend geholpen door daan moester

wederom zijn we weer uitstekend geholpen, dit keer met een dikke golf 8 gti. Weer een prima inruil prijs gekregen. Komen zeker nog is terug

Helaas nog steeds niet goed....

Bij aankoop van mijn nieuwe Q3 zijn afspraken gemaakt over een aantal aanpassingen zoals trekhaak monteren, een aantal delen wrappen en ruiten tinten. Helaas zijn de werkzaamheden nog niet goed afgerond; - de trekhaak kwam later, daar moest ik voor terug. - de ruiten waren niet goed getint, is gecorrigeerd en weer niet goed, nu opnieuw gedaan en afwachten of het dit keer goed is. - het wrappen van de delen was slecht gedaan, gecorrigeerd en slechts deels goed, weer gecorrigeerd en nog niet goed, derde keer gecorrigeerd en weer blijken doen niet goed...... Dus het wrap werk kot mogelijk niet goed en doen zullen vervangen moeten worden door andere die meteen in de goede kleur zijn. Dat gebeurt hopelijk snel en in één keer goed. Deze beoordeling is alleen gebaseerd op bovenstaande werkzaamheden. Verder ben ik wel tevreden over Huiskes-Kokkeler.

Goed advies bij aanschaf auto

Men neemt hier de tijd om een goed koopovereenkomst samen te stellen. Nette inruil, gemaakte afspraken worden nagekomen. Vriendelijk personeel.

Een goed en vriendelijk verkoop team dat je in alle vrijheid deskundig adviseert.

Bij enkele bezoeken aam de showroom in Oldenzaal hebben wij in alle rust het aanbod van jullie kunnen zien. Ook de occasions in Hengelo hebben we bekeken. Uiteindelijk met twee auto's een ritje gemaakt en toen onze keuze gemaakt, Achteraf toch iets te vroeg beslist, want twee weken later waren wij toch voor wat minder bij jullie uit geweest. Maar toch bedankt voor de deskundige en vriendelijke hulp bij onze aankoop.

Professioneel en menselijk

Meedenken voor een relatie voor een langere termijn

Mijn oude auto hier ingeruild voor een jong gebruikte occasion. Kreeg meteen een scherp inruilvoorstel aan de telefoon. Bij de daadwerkelijke inruil geen onaangekondigde veranderingen, maar gewoon de afgesproken prijs. Kortom, vriendelijk en professioneel geholpen.

Fantastisch, netjes, eerlijk en oprecht

Ik zag mijn toekomstige auto op de website staan en ben gelijk gaan mailen en bellen met Huiskes Kokkeler. vanaf minuut 1 wordt je serieus genomen en heel erg goed en fijn geholpen. Een enorm pluspunt vond ik omdat wij wat verder weg wonen dat ze de auto ook even tijdelijk gereserveerd houden en we rustig kunnen komen om de auto te bekijken. Vervolgens erheen gereden bekeken, gereden en natuurlijk gekocht. Auto is klaargemaakt zoals afgesproken en het allermooiste gewoon bij mij afgeleverd. Goede service en een dealer waar we graag nog een keer terug komen om de volgende auto's te mogen kopen.

Positief ervaren

Afspraken snel en correct geregeld,

We hebben goede zaken kunnen doen

Woensdag 25 november is de nieuwe door ons gekochte auto bij de firma Huiskes-Kokkeler, bij ons afgeleverd. We hebben het "zaken doen" met Daan Moester van de firma Huiskes-Kokkeler als bijzonder prettig ervaren.

Over Huiskes-Kokkeler Autogroep

Huiskes-Kokkeler Autogroep is dé Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente. Met de 5 merken, een eigen leasemaatschappij (HK Autolease), verhuurbedrijf (HK Autoverhuur), de schadebedrijven Hanterink, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: