Prima geregeld allemaal.

Na opvragen van offerte wordt men bijna dagelijks gebeld door verkopers of je al uit de keuze bent, soms wordt dit zeer irritant. Bij Huiskes is dit nooit het geval, indien u er uit bent horen wij het graag! Prima geregeld.

Fijn bedrijf en goed geholpen

Een alleraardigste verkoper ( Daan Moesler ) heeft mij goed geholpen met de aanschaf van een Volkswagen Up via private lease concept.

Goed geholpen en direct overal antwoord op!

Afgelopen zaterdag 25-4 onze VW UP GTI opgehaald. Deze via mail en telefonisch gekocht dit omdat wij in het zuiden wonen. Voor ons en de verkoper de 1e keer. Ondanks de coronatijd alles keurig en adequaat afgehandeld. 1 dingetje waren ze vergeten maar kunnen we bij de lokale VW dealer op laten lossen. Voor ons de 2e fijne ervaring met Huiskes-Kokkeler.

Top sevice tot nu toe

top service tot nu toe en een super nette auto

Open en transparant zaken doen !

Vandaag precies 2 weken geleden mijn A3 limousine op mogen halen ( private lease ). Voor mij mijn eerste Audi en ook eerste ervaring met huiskes-Kokkeler. Ik ben geholpen door Marcel Poelman, De open, transparante en flexibele benadering was een zeer prettige ervaring. Dingen worden snel opgepakt en afgewikkeld . Ben super blij met de Auto die overigens heeeerllijk rijd .. maar ook zeker met de service tot nu toe zoals die is gegaan. Marcel nogmaals bedankt voor alles !!!

Super geholpen

Wij zijn super geholpen door Daan met het kijken naar onze “nieuwe auto “ Wij zijn er erg blij mee, nogmaals bedankt Daan

Hier wordt betrouwbare en zeer goede service verleend.

Bij het eerste telefoongesprek met Marcel Poelman over de gebruikte Audi A1 kreeg ik al het volste vertrouwen dat het wel goed zat. Als de auto er niet netjes (kras en deukvrij) uitzag, zou ik een volle tank benzine krijgen voor de terugreis (ruim 150 km). Na een korte onderhandeling over eventuele inruil van mijn oude auto een proefrit gemaakt, en met een goed gevoel de deal gesloten. Verdere afhandeling en het ophalen van de auto verliep probleemloos. Super service, we werden zelfs opgehaald van het treinstation, kregen nog een paar goede tips en flesjes water mee voor de terugreis. Zeer tevreden.

Prettig en positief

Verkoper Daan Moester. Prettige omgang met de klant.

Vriendelijk, open, hartelijk

Precies zoals je het wilt

Vandaag mijn nieuwe Q2 opgehaald Bij Marcel Poelman. Alles perfect voor elkaar en lekker ongedwongen contact. Ik heb aardig wat voetstappen binnen de autobranche staan maar wat mij betreft steekt Huiskes Kokkeler en met name Marcel Poelman er met kop en schouders bovenuit.

Hoge servicegraad!

Het team van Huiskes-Kokkeler heeft een hoge servicegraad en is erg klantvriendelijk. Professioneel ingericht. Prettige communicatie.

Heldere communicatie en uitstekende service

Onlangs een nieuwe Audi Etron aangeschaft via Huiskes-Kokkeler, gezien zij als een van de weinigen er nog met 4% bijtelling op voorraad hebben. Ik had me geen fijne en betere communicatie voor kunnen stellen. Daar kwam nog eens bovenop dat er een gratis afleverservice werd gehanteerd (<200 km enkele reis). De flesjes wijn die meekwamen met de wagen liggen inmiddels heerlijk gekoeld te wachten op de 'aftersales' ;-) Hartelijk dank Marcel en collega's van Huiskes-Kokkeler!

Op afstand de beste service

Letterlijk op afstand hebben wij voor de tweede keer telefonisch een Audi besteld. Marcel is in staat om dat te bieden wat wij wensen, met gevraagd en ongevraagd advies. Met korte communicatielijnen, via email en bellen, hadden wij kort en intensief contact met elkaar. Na bestelling werd de auto vijf weken later geleverd. Voor de aflevering werd alle tijd genomen. We werden vanaf het NS station opgehaald en met rust werd de auto onthuld. We zijn zeer tevreden over Huisker-Kokkeler en zullen met zekerheid de volgende aankoop weer bij hier doen.

Goed geholpen en zeker een aanrader de medewerkers staan altijd voor je klaar met een lekker bakje koffie !!

Zeer vriendelijk en transparant!

Wij kwamen voor een jong gebruikte T6 en werden snel en deskundig te woord gestaan. Het aanbod was uitstekend en de uitleg over de auto was eerlijk en transparant. Na een proefrit waren we het snel eens. De auto werd keurig volgens afspraak afgeleverd en stond er als nieuw bij mét volle tank(s). Zeer tevreden dus!

Goed geholoen

Geholpen door Daan opzoek naar een auto. Het is allemaal makkelijk en snel verlopen.

Uitstekende service! Een dikke aanrader.

Goed en snel geholpen door de verkopers. Klant vriendelijkeheid en duidelijk communicatie hebben ze hoog in het vaandel. Thanks voor de service. !!

Al ruim 40 jaar een AUDI rijder.

Heb een goede indruk aan Tako overgehouden, alleen de inruilwaarde van mijn AUDI A4 Turbo Quattro was helaas ver onder de maat. Had ik bij de garage in Enschede nog niet eerder meegemaakt.

Twentse degelijkheid - betrouwbaar

Twentse degelijkheid - betrouwbaar

uitstekend

Prima, professionele en klantgerichte dienstverlening

No-nonsense bedrijf en dito medewerkers!

Precies de juiste toon en goed advies bij de aankoop van mijn auto. Alles in éen hand. Van advies tot aan de verzekering en juiste garanties (op papier). Alle communicatie efficient en zeer helder. Geen overbodig autoverkoper geklets. Een verademing dus. Tijdens de aflevering zeer uitgebreid uitleg gekregen over alle functies en mogelijkheden. Ik heb inmiddels al twee mensen naar dit bedrijf doorgestuurd voor de aankoop van een andere auto. Top!

Waardeloos

Wat een waardeloze firma, wou inruilen op een nieuwe, ze hadden me ongezien een prijs genoemd voor mijn auto van 15 maand oud helaas kwam deze niet in de richting dus maar even langs geweest met de auto. Ze hebben foto’s gemaakt en na twee dagen komt er een mail dat ze er niet meer in zien pff 14.000 laten vallen (Koste bijna 36.000). En met de mededeling dat ze het dus waarschijnlijk niet eens worden met mij, hebben ze de prijs van de nieuwe auto ook maar niet uitgerekend. Blijkt maar weer als je met werkkledij binnenkomt wordt je niet serieus genomen bij bedrijfswagens en schepen ze je met een mailtje af. Heren bedankt voor de samenwerking hij was top👍 Mvgr Renzo Kolner

Beste Renzo, Bedankt dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven. Vervelend voor je dat de prijs is tegengevallen.. De inruilprijs is op basis van de marktwaarde vastgesteld en we hebben je bij het eerste voorstel ook direct de aanschafprijs gecommuniceerd van de auto waar je in geïnteresseerd was. Wellicht dat je meer had verwacht voor je eigen auto, maar zoals gezegd zijn alle calculaties gedaan op basis van de marktwaarde. Ik hoop op je begrip in deze en wens je veel succes in de zoektocht naar je nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer Manager Marketing & Communicatie

Fijn autobedrijf

Bij aankoop Audi Q2 op een fijne en vakkundige manier geholpen door Marcel. Rustige manier van onderhandelen zonder opdringerigheid. Nette aflevering van de auto met duidelijke uitleg. Een aanrader.

top

Vandaag mijn auto golf(gti)opgehaald.Na eerst gezellig samen met verkoper Marcel Poelman het e.e.a uitgelegd over de auto onder het genot van een kopje koffie Wat mij opvalt is de benadering van het personeel alles rustig zonder opdringergheid.De showroom ziet er keurig en overzichtelijk uit .Zo hoort het kom je alleen kijken ook goed. wij mijn vrouw en ik komen zeker terug. Fam.Huizinga Rhenen

Top bedrijf!

Via de Audi website kwam ik op een mooie A3 S-line 40 TFSI in Hengelo terecht. Inruilvoorstel besproken en zeer attent geholpen door Marcel Poelman. De service en de auto waren de twee ritjes vanuit Breda meer dan waard!

Over Huiskes-Kokkeler Autogroep

Huiskes-Kokkeler Autogroep is dé Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente. Met de 5 merken, een eigen leasemaatschappij (HK Autolease), verhuurbedrijf (HK Autoverhuur), de schadebedrijven Hanterink, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: