Groot bedrijf, maar toch prettig en persoonlijk contact

Als nieuwe klant voelde ik me snel op mijn gemak. Mede daardoor heb ik in korte tijd de knoop doorgehakt en een auto gekocht.

Professionele en klantvriendelijke behandeling.

Zie boven. Verder erg tevreden !

Wij zijn heel klantvriendelijk geholpen!

Via internet een Volkswagen Golf gevonden. Na telefonische afspraak voor proefrit, proefrit gemaakt en auto gekocht. Auto werd keurig netjes bij mij thuis in Rosmalen afgeleverd.

Wederom goed geholpen

Ik heb mijn 3e auto gekocht en wederom goed geholpen door verkoper Tako.

Goede service als alles goed gaat is niet zo moeilijk , maar goede service als er problemen zijn daar wordt je op afgerekend. in ons geval zijn wij vol lof !!

Correcte en meelevende medewerkers.

Matig tot uitstekend

Naar eerst een probleem te hebben gehad zijn deze goed opgelost.

Prettige medewerker die juiste info geeft

Prima contact gehad. Goede prijs, kwaliteit verhouding. Prettige realistische medewerker. Wekt vertrouwen.

Wederom prettig zaken doen

Deze week mijn tweede Audi A3 opgehaald bij Huiskes-Kokkeler. Prettig advies en contact met Marcel. No-nonsense, samen zoeken naar de beste match.

Super geholpen door Mirko met een Q5

Denkt met je mee en zeer behulpzaam en komt erg betrouwbaar over

Prima bedrijf

Deskundige medewerkers

Zeer goed!

Fijne ervaring tot nu toe.

derde auto gekocht bij huiskes kan maar zo de laatste zijn.

auto gezien , proefrit gemaak voorstel van jullie kant mee gekregen,week later nogmaals geweest voor en gesprek,ivm offerte andere dealer.zaterdag daar op naar de showroom om auto te kopen eerste wat de verkoper zegt: gaat u zitten, dan kijk ik wat u auto nu waard is ?????eind datum op de offerte is nog niet geweest ,we kopen natuurlijk geen pakje boter is mijn antwoord, ik stond op het punt om weg te gaan. aflevering was prima ,alleen jammer dat er een deuk in de deur zat ( prima opgelost door de werkplaats) bij thuiskomst viel de benzine klep er spontaan af (maandag weer naar de garage, opgelost door de werkplaats), onderdeel wel beschadigd .

mijnervaring is goed, wij hebben de auto ongezien gekocht, dus het vertrouwen was groot. enige min puntje, auto had van binnen beter gepoetst kunnen worden, daarnaast zit er bij de dak rail een klein deukje.

Ik ben prima geholpen

Mirko heeft mij heel vakkundig ingelicht over het verlengen van een nieuwlease contract van een Audi A1. Super tevreden , bedankt voor je hulp

Alsof je een broodje koopt, onpersoonlijk

Aardige verkoper maar alles gaat om een snelle verkoop ondanks dat de auto 40000 euro kost. De aflevering duurde een kwartier en een bos bloemen of fles wijn kon er blijkbaar niet meer af. Wellicht het beleid omdat het om een tweedehands auto gaat maar dan nog....

Aandacht voor de klant en zijn wensen

Mijn vragen werden vlot en zonder omhaal beantwoord. Mede daardoor kon ik snel tot een beslissing komen. Ook de afwikkeling van de overeenkomst ging voortvarend. Bij de levering werd de tijd genomen nieuwe technische details aan mij uit te leggen. Een accessoire waarvan ik (ten onrechte) had verondersteld bij de uitvoering te horen, werd mij ongevraagd nageleverd.

uitstekend

zeer goed behandelt, goede uitleg, in alle vrijheid een keus kunnen maken, zeer goed ontvangen. bij levering keurige uitleg gekregen echt tevreden

Marcel Poelman begrijpt de klant en adviseert 100 % vakmatig competent.

na jaren zakendoen met Paul Kuster werd onze HK samenwerking voortgezet met Marcel Poelman: prikkelend advies na zijn onderzoek van onze, soms verborgen wensen: na een brave Q3 wilde mijn echtgenote wel een herinnering aan haar eerste A4 Avant die toentertijd stuurde als op rails, een skelter. het zijn waarschijnlijk onze laatste jaren als 70 jarige petrolheads voordat we moeten kiezen voor een "hoge instap" of het hoofd moeten buigen voor de Haagsche elektriciteitsverlangens. het werd een schitterende jonge werkswagen A4 quattro Avant met een bommetje in het vooronder, complex in alle mogelijkheden maar we kunnen terug bij Marcel als we de gebruiksaanwijzing niet begrijpen. prettige persoonlijk adviseur met vakkennis en waar ik bovendien van houdt: hij spreekt je tegen in vakmanschap en emotie, nu nog kijken of we onze rechter voet in bedwang kunnen houden..

Aankoop en aflevering Golf was prima geregeld!

Prettig onderhandelen over inruil auto en aanschaf van een bijna nieuwe Golf. Aflevering was prima.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Zie boven

Prettig en prima geholpen.

Goede uitleg en duidelijk wat betreft de verkoop van een nieuwe auto,dit was zeer prettig want het is geen pakje boter waar je over praat.We zijn op een heel fijne manier te woord gestaan en lekker gekletst en tot een mooie aankoop gekomen.

Geweldig!

Was daar tijdens een zeer drukke dag maar werd toch zo optimaal mogelijk geholpen en dat geeft vertrouwen telkens weer! Zeer klantvriendelijke en deskundige verkoopadviseurs!

correct klantgericht en oplossingsgericht

goede service communicatief en goed oplossingsgericht meedenken voor de klant.

Zeer klantvriendelijk en service gericht.

Klantvriendelijk en zeer service gericht.

Over Huiskes-Kokkeler Autogroep

Huiskes-Kokkeler Autogroep is dé Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente. Met de 5 merken, een eigen leasemaatschappij (HK Autolease), verhuurbedrijf (HK Autoverhuur), de schadebedrijven Hanterink, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: