Gewoon goede service met een glimlach.

Pas 2 autos gekocht, 1 bij bedrijfswagen en 1 bij de audi afdeling. one stop shop om het maar zo te zeggen. Alles onder 1 dak en een team wat elkaar wat gunt en respecteert houd ik van. Ga zo door. Emiel en Mirco nog bedankt voor de goede service.

Topservice!

Goede en snelle service! Perfect geholpen door Daan Moester!

vriendelijk en kwalitatief heel goed personeel, gemaakte afspraken worden perfect nagekomen en de service is zeer goed

Goed ontvangen, prettig geholpen

Kwam vanuit brabant om volkswagen golf sportsvan te bekjiken. Stonden er meerdere in een rij, allemaal mooie grijze kleur. Bij een ervan ging mijn hart sneller kloppen, ik dacht die zou ik wel willen.Bouwjaar 2019 en een automaat. Eigen auto getaxeerd en daarna goede onderhandeling en gekocht. Goed geholpen met verzekering en overschrijving en extra thuiskomer geplaatst, ben ik blij mee. Auto is keurig naar brabant gereden en staat hier nu voor de deur te pronken. We hebben weinig gesproken over wat de auto allemaal kan, maar is ook wel leuk om daar zelf mee aan de slag te gaan. Bij vragen kan ik wel altijd nog bij verkoper terecht. Heb nog wel gemeld dat er een (niet diepe kras) op portier chauffeur zit die ik zelf of een poetsbedrijf kan polijsten zodat hij minder zichtbaar wordt, zag dat helaas pas toen auto hier in de zon stond. Het info boekje van infotainmentsysteem zat er niet bij maar is inmiddels na gestuurd. Ben blij met onze nieuwe volkswagen en de eerste rij impressie is zeer positief. Bedankt voor de prettige ervaring.

Top geregeld

Duidelijke afspraken, alle afspraken nagekomen en aflevering met prima uitleg.

Mijn ervaring was top

Wij hebben weer gekozen voor een Seat bij Huiskes- Kokkeler. De vriendelijke en deskundige afhandeling van Daan Moester was een ervaring op zich.

Prettige bejegening en attente service,

Heel positieve ervaring met dit bedrijf zaken te doen. Zeer klantvriendelijke benadering en heel correcte afwikkeling. Vooral het telefoontje op de dag na de aflevering van de aangekochte auto, ter controle of alles naar wens was gegaan, komt heel prettig over. ( de kaart via de post nog een dag later had wat ons betreft achterwege kunnen blijven).

Er is de uiterste best gedaan om mijn auto goed af te leveren

Alles duidelijk qua procedure en uitleg. Afhalen geschiedde ook uitstekend. Auto is keurig schoon afgeleverd. Enkel de handrem werkt mi niet naar behoren en de terugroepactie die uitstond staat nog steeds voor behandeling open

prettig, duidelijk en meedenkend

Er werd (telefonisch) de tijd genomen om al mijn vragen over o.a. import en garantie van de Audi goed te beantwoorden zodat ik vertrouwen kreeg in mijn aankoop.

profesioneel en betrouwbaar adres

goede ervaring alleen jammer dat er niet gesproken onderhandeld kan worden over opties (velgen) dit moet je elders kopen. En dan weet je het wel,.... van uitstel komt afstel, dus tot op heden nog geen andere velgen onder de auto

Snelle, transparante en complete afhandeling

Goed geholpen, volledig geïnformeerd en de afhandeling van mijn private lease verliep vlot. Erg tevreden met mijn Polo en het zorgeloze rijden!

Geweldig geholpen met het vinden en kiezen van onze nieuwe auto.

We zijn door Daan Moester op een prettige ongedwongen manier geholpen met het kiezen van onze nieuwe auto. Hij nam alle tijd voor ons en dit hadden we ook nodig. We kopen niet iedere jaar een nieuwe auto. Ook heeft hij goede uitleg gegeven over de technische bedieningen van allerlei voor ons nieuwe snufjes in de auto.

Positief

Ik ervaar mijn contact met Huiskes-Kokkeler als positief. Medewerkers zijn vriendelijk en deskundig en bereid mee te denken. Mijn enige minpuntje was het ontbreken van een banden reparatiesetje en de sleutel voor de slotbouten. Dit wordt als het goed is komende zaterdag opgelost door collega Dick die ook uitstekend heeft geholpen bij het regelen van de proefrit en de afgifte van de auto zelf.

Top verkoper..

Aardige kerel... Mooie deal

Uiterst vriendelijk en uitstekende service

Uiterst vriendelijk en uitstekende service

Meewerkend, netjes en afspraken nakomen

Van begin tot eind alles geheel top verlopen

Zeer snel en netjes geholpen.

De levering van de auto was erg snel en ik ben netjes geholpen. Het contact was netjes en persoonlijk.

Personeel is zeer klantvriendelijk

Wij zijn goed geholpen. En hebben een mooie Seat mii gekocht

Wij zijn goed behandeld door Daan Moester,alleen moet ik nog de Nederlandse boekjes ontvangen di e hij allang besteld had

Prima!

Prima service.

Top service

Gemoedelijk maar professioneel

hele goede ervaring en zeer tevreden

snel opgepakt en alles geregeld binnen een paar dagen.

uitstekend, aankoop keurig afgehandeld

De verkoper gaf erg goede informatie en ondersteunde het keuzeproces bijzonder goed,

Professioneel, klantvriendelijk en goede deals

Zie boven

Wederom zeer tevreden!

Onze derde occasion op rij gekocht bij huiskes-kokkeler. Wij komen uit Groningen maar hebben 3 uur rijden er graag voor over.

Over Huiskes-Kokkeler Autogroep

Huiskes-Kokkeler Autogroep is dé Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente. Met de 5 merken, een eigen leasemaatschappij (HK Autolease), verhuurbedrijf (HK Autoverhuur), de schadebedrijven Hanterink, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: