Goede informatie, eerlijke prijs, vriendelijk en prima service.

Uitstekende ervaring

Ondanks de beperkende maatregelen door Corona verliep de communicatie met Daan Moester uitstekend. Steeds een snelle reactie, foto's via Whatsapp, toch het gevoel van "een auto kopen uit de showroom" maar dan vanuit de luie stoel. De aflevering aan huis verliep zonder problemen. Nog wat kleine opmerkingen, maar die werden meteen naar wens opgelost.

uitstekend

Goed geholpen door Daan Moester. Hij was flexibel en voelde in deze Corona periode goed aan wat onze behoefte is.

Prima service door zeer klantvriendelijk personeel.

Keurig geholpen en alle voorlichting. Er werd alle tijd genomen.

Klant is koning

Alleen maar positief zijn wij, in alle aspecten. Van koop en service na die tijd. Een bedrijf waarin de klant echt koning is.

Voor niets

In december een valse start gemaakt met deze garage , er was een band niet goed maar eerlijk is eerlijk.., het is prima opgelost! En rijd nu heerlijk in mijn upje Bedankt Huiskes -Kokkeler Ben nu zeer tevreden!!!

Beste Pascal, Allereerst bedankt dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven. Er is inderdaad niet goed gecommuniceerd waardoor e.e.a. langs elkaar is gelopen... Excuses daarvoor, dat hadden we beter moeten doen. We hopen dat je naar volle tevredenheid rijdt in je nieuwe auto en wensen je veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer

Telefonisch gesprek was goed

Door corona was het tog netjes afgerond alles op afsproken dag en tijd bij levering van het auto helemaal naar mijn adres gebracht top!

Een klasse bedrijf en perfecte service!

Een zeer prettige en betrouwbare verkoopbenadering door Marcel Poelman. Een goede service en alles tip top geregeld door deze Audi-dealer.

Duidelijk en goed geregeld.

Mijn eerste online aankoop . Spannend natuurlijk maar alles perfect geregeld. Auto werd voor de deur afgeleverd. Alles wat er beloofd was klopte. Verkoper Daan was erg prettig om contact mee te hebben. Eerste keer online kopen. Twijfel niet gewoon doen .

Uitstekende aankoopervaring

We hebben bij Huiskes-Kokkeler een jonge gebruikte Golf gekocht via internet. Dat verliep uitstekend. Verkoper Steven Davidse heeft ons via de mail en telefoon uitstekend te woord gestaan. De auto is keurig volgens afspraak thuis afgeleverd. Geen onverwachte verrassingen. Fijn dat er 14 dagen omruilgarantie is, maar daar hebben we geen gebruik van hoeven maken. De auto bevalt uitstekend.

Zeer netjes en akkoord geholpen en geadviseerd bij aanschaf van mijn auto.

Waar het gesprek in de showroom in de eerste instantie wat moeizaam op gang kwam in de loop van het contact uitstekend geholpen door de heer Poelman, werkzaam bij Huiskes- Kokkeler. Voortreffelijk advies en een zeer uitgebreide en nette service. Enthousiasme bij de verkoop is aanstekelijk. Bij aflevering van de auto was er sprake van beperkingen door de maatregelen rondom het coronavirus. Hierin heeft Huiskes- Kokkeler mij zeer netjes en uitgebreid op de hoogte gesteld van de mogelijkheden. Binnen de mogelijkheden was de aflevering goed. Daarbij getuigt de belangstelling in mijn (rij) ervaringen na aankoop van mijn auto van een uitstekende service.

Uitstekende service. Goed werk.

Zoals gezegd uitstekende service en erg betrouwbaar. Prima auto.

Zeer vriendelijk en goed geholpen

Zeer snelle reacties op mail verkeer. Zeer snelle afhandeling van de koop. Afspraken goed nagekomen. Snelle levering. Had alleen iets meer uitleg over de auto verwacht. Veel zelf moeten uitzoeken/ontdekken.

Heb prettig zaken gedaan en er een positief gevoel aan over gehouden.

Een prettig bedrijf waarbij vanaf het begin tot eind alles tot in de puntjes is geregeld.

geweldig geholpen door marcel poelman een 10 ,

alleen een storing bij het ophalen ,maar keurig door marcel poelman en niels besselink opgelost. ik ga er vanuit dat het leer inbouwen en de laaste plekjes bijwerken net zo goed verlopen.

Super goed ervaring

Daan heeft ons super top geholpen

Top bedrijf!

Daan Moester, top verkoper vriendelijk, sociaal en komt afspraken na.

Alle afspraken m.b.t. levering auto zijn nagekomen

Prettige ervaring met Marcel Poelman m.b.t. aanschaf Audi Q3. Uiterst correct en plezierig onderhoud gehad. De juiste man op de juiste plaats.

zeer goede afhandeling

een zeer nette en professionele afhandeling van de koop van de nieuwe auto

prima !!!!

Wij zijn op een prettige manier goed geholpen door Daan Moester . Wij hopen dat dit , mocht er in de toekomst wat zijn, ook zo is. Maar daar vertrouwen we op . m.vr.gr. henk en willie hanekamp.

Over het algemeen heel goed.... met 2 minpuntjes

Ik ben goed en prettig geholpen door de verkoper en de balie. De af levering van de auto was minder! De banden waren ongelijk opge pomp en veel te zacht! Minpunt 2: Ik ben mijn zonnebril vergeten in de Suzuki die ik heb ingeleverd en deze heb ik nog steeds niet terug!

Super fijn. Snel en altijd adequate reageren

Marcel Poelman heeft zijn uiterste best gedaan. Ik baal dat het me niet lukt maar ik heb daardoor wel een fijn gevoel van wat jullie als dealers zijn. Klantgericht en zoeken altijd naar mogelijkheden. Marcel je bent een topper ..

prima voorlichting, eerlijke verkoop en goede service

Eigenlijk weinig aan bovenstaande toe te voegen. Kocht een occasion (bijna nieuwe) Audi Q2 en zeer tevreden over de gehele gang van zaken.

Prima uitleg en overdracht

Zeer gemotiveerde medewerker , heeft echt de tijd genomen en onze vragen beantwoord en afgehandeld. Levering ging netjes.

zeer plezierig.

Eerst tel. contact gehad met Marcel Poelman over een jong aangeboden A3. Daarna bezoek gebracht aan de showroom te Hengelo. Al met al een zeer plezierige benadering door Marcel Poelman.

Over Huiskes-Kokkeler Autogroep

Huiskes-Kokkeler Autogroep is dé Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente. Met de 5 merken, een eigen leasemaatschappij (HK Autolease), verhuurbedrijf (HK Autoverhuur), de schadebedrijven Hanterink, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: