Filters

8

Eerste auto via internet gekocht met een positieve ervaring

Door de schaarste in de markt en de reisafstand heb ik mijn eerste auto via internet en e-mail gekocht, zonder een proefrit te maken en de auto te zien in de showroom. Het contact met de dealer verliep soepel, er werd ruimschoots mee gedacht in de extra opties welke ik op de wagen wilde, de auto is voor de deur geleverd en voldoet aan alle verwachtingen. Er bleken een tweetal zaken niet in orde te zijn na de afleveringen, ook deze zijn snel en met goede service afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fantastisch bedrijf!!

Ik kom en ga met een glimlach! Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen. De service bij Audi is fantastisch nemen alle tijd en niks is teveel!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtauto gekocht en een top advies gehad.

Bij toeval een Audi gezien die mij paste. In gesprek met de verkoper, een erg enthousiast persoon, werd mij een goed en duidelijk plaatje geschilderd die me tot koop deed besluiten. Kan deze verkoper, Rick Tabois, aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief.

Ik heb mijn auto ingeruild bij HKA. Nieuwe auto gekocht, eerst proefgereden. Verkoper Martijn Vrijns. Allemaal netjes geregeld. Auto door HKA netjes thuis afgeleverd, inruilauto meegenomen. Mistte alleen het flesje wijn/bloemetje bij aankoop nieuwe auto. Voor de rest prima, aardige verkoper!

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes geholpen door Remko Harbers

Het was voor ons de eerste keer dat wij de T Roc hebben gekocht bij Huiskes -Kokkeler. Alle lof voor verkoopadviseur Remko Harbers Vriendelijk attent en gemoedelijk,komt afspraken na . De auto is afgeleverd met een mooie set winterbanden,en een leuk cadeau.Door de goede en vriendelijke uitleg hebben we de showroom met een goed gevoel verlaten. Joop de Munnik Klazienaveen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf

Martijn Vrijs is een geweldige, begripvolle verkoper. Hij krijgt van mij een warme douche.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer zeker een super service

Voor ons de 1e keer dat we bij Huiskes Kokkeler kopen. Al aan de telefoon veraste Daan Moester ons met zijn vriendelijkheid. Heel gemoedelijk allemaal. Alles is volgens afspraak gegaan. En zelfs nog meer dan verwacht. Ze hebben zelfs de dubbele bediening uit onze oude lesauto gehaald zodat we de nieuwe auto meteen konden meenemen. Dit omdat het voor ons een rit is van ruim 500 km totaal. We zullen zeer zeker iedereen adviseren om de moeite te nemen naar deze firma te gaan. Hele vriendelijke mensen, super service en een heel mooi bedrijf. Top. En Daan, jij heel erg bedankt voor alles. Grtjes uit zuid -Limburg

  • Aanbevelen? Ja
1

Moest 3x terug komen voor de grote beurt aan mijn voertuig

Had een afspraak gemaakt voor de grote onderhoudsbeurt aan mijn auto. Doordat de onderdelen er niet waren, voertuig te warm was is de onderhoudsbeurt in 3x uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor je bezoek en voor het schrijven van je review, jammer om te lezen dat de ervaring niet positief is geweest. We doen ons uiterste best om alles snel en naar tevredenheid op te lossen, ik wil graag achterhalen waarom dit zo is gelopen. Ik kan je niet vinden in ons klantenbestand, zou ik je kenteken mogen zodat ik dit intern kan oppakken? Alvast bedankt en excuses voor deze ervaring. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer

3

Teleurstelling

Vrijdag avond 17 december tref Ik op de site van Huiskes-Kokkeler Almelo een na later bleek die middag geplaatste advertentie van een mooie zwarte eGolf met slechts 27000 kilometer op de klok. Alles gewenste opties waren aanwezig. Ik stuur meteen een mail waarin ik mijn interesse toon en alle gegevens van mijn in te ruilen auto meestuur. De volgende ochtend werd ik gebeld door William. In een prettig gesprek kwamen wij een globale inruilprijs overeen. Later die ochtend een afspraak gemaakt en rond 15:45 betrad ik de showroom. William was gauw gevonden en de auto bleek gewoon te kloppen. Na een proefrit en korte onderhandeling kwamen wij mondeling tot overeenstemming. Ik prak met wiliam af dat wij maandagmorgen 20 december om 9 uur contact zouden hebben omdat ik even thuis wilde overleggen. Ik gaf aan dat ik de auto gewoon ging kopen. De showroom sloot immers binnen half uur na mijn vertrek . Thuis gekomen na overleg besloten de koop maandagochtend definitief te maken. Maandag ochtend werd ik al gebeld rond half 9 maar kon niet opnemen. Ik belde terug naar Wiliam en zei meteen “ we gaan het doen” . Waarop wiliam zei: de auto is verkocht! Ik zei dat klopt! Ik had bevestigd dat de auto heb gekocht…. Wiliam vertelde toen: nee een collega heeft de auto verkocht aan een klant die gelijk tekende… Ik was even overdonderd en gaf aan dat ik teleurgesteld was…einde gesprek. Na even de zaken op een rij gezet te hebben toch even terug gebeld einde van de dag. Wiliam was er niet, maar er werd een terugbel notitie gemaakt , maar Wiliam belde niet terug. Woensdag nog een poging gedaan waarop opnieuw een terugbel notitie werd gemaakt… wederom geen reactie. Wat is hier gebeurd? De auto zou dan tussen 16:30 en 17:00 uur verkocht zijn? Terwijl ik de rit naar huus van 45 minuten maken? Waarom dan niet even een belletje. Ik had een goede indruk vooraf en tijdens het verkoop gesprek met William maar het lief uit op een teleurstelling. De waarheid is hier niet verteld

  • Aanbevelen? Nee
5

Normaal topservice, vandaag vervelende ervaring

Ik ben al 10+ jaar vaste klant bij HK Almelo. Normaal altijd topservice voor mijn leaseauto, niets minder dan lof. Helaas vandaag een vervelende ervaring. Een van de vaste baliemedewerkers vond het nodig mij in het bijzijn van andere wachtende klanten te schofferen. Vooraf netjes met HK gebeld over vervangen batterij van sleutels, dit kon zo even geregeld worden aan de balie. Dus ik naar de balie. Na dit klusje van 2 minuten bedankte ik de baliemedewerker hartelijk en wenste hem fijne feestdagen en wilde vertrekken. Reactie van de baliemedewerker: of ik niet moest vragen wat dit wel niet zou kosten. Ik stond even perplex. Blijkbaar had ik totaal gemist dat hiervoor een rekening gemaakt en betaald moest worden. En zou het diefstal zijn als ik zomaar zou vertrekken zonder te betalen. De baliemedewerker vond het nodig om me dat in het bijzijn van andere wachtende klanten even in te peperen. Dus ik vraag: zijn er kosten verbonden aan het vervangen van de batterij? Antwoord: nee, service van de zaak. ​!!! Blijkbaar had ik toch de goede informatie aan de telefoon gekregen en goed ingeschat dat dit service zou zijn. Waarom vond je het dan nodig om mij als vaste klant te schofferen in het bijzijn van andere klanten? Een dikke min voor de klantvriendelijkheid vandaag en een vervelend gevoel helaas.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig geholpen, netjes allemaal volgens afspraak!

Fijn geholpen door Mirko. Nam ruim de tijd voor mij. Heeft bij het ophalen van de auto ook e.e.a. uitgelegd aan functies etc. Prima gegaan allemaal!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, goede verkopers.

Na eerst bij een andere dealer gekeken te hebben kwam ik bij Huiskes-Kokkeler terecht. Mijn in te ruilen auto werd via foto’s getaxeerd. Dit resulteerde in het bekijken van een drietal auto’s. De keus viel op een bijna nieuwe Volkswagen T-cross. Verkoper Lars uit Oldenzaal nam alle tijd. Geen vage verkooppraatjes, maar eerlijk en onbevangen. We rijden nu ruim een maand in onze nieuwe Volkswagen en zijn zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Fijn verloop van aankoop.

Positief: Goed geholpen door Marcel met duidelijke uitleg over de auto. Leuk cadeau gekregen bij aflevering van de auto! attent dat ze nog een kaartje hebben gestuurd waar ze mij nogmaals veel rijplezier toewensen. Wat beter kan: Licht kofferbak deed het niet. Dit hadden ze moeten zien bij de Audi service plus controle. Nu vraag ik mij af of ze deze wel volledig hebben uitgevoerd. Geen 10-cijferige voertuigcode ontvangen bij aankoop zodat ik de auto kan verbinden met de Audi app. Na wat onderzoek erachter gekomen dat je deze kunt aanvragen bij audi voor 50 euro en er een aantal dagen overheen gaan voordat je deze ontvangt. Zou mooi zijn geweest als de Audi dealer deze code zelf al had aangevraagd en deze had meegegeven als service bij verkoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en hartelijk!

Bijzonder hartelijk en goed ontvangen door Martijn! Met alle vragen konden we terecht en zijn professioneel geholpen. Een pluim!

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Martijn heeft mij zeer goed geholpen, financieel een gaatje gedicht, snel met de werkplaats geregeld dat in één dag de auto klaar was (ik woon in Hoorn), zeer vriendelijk geholpen met verzekering en overschrijven. Een vriendelijke topadviseur.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed meedenken, uitvragen en strak advies!

Met Mirko heeft Huiskes-Kokkeler een goede adviseur aan boord. Doet wat hij zegt / zegt wat hij doet, neemt de tijd voor je, luistert goed en vraagt goed door. Het advies wat je krijgt sluit daardoor bijzonder goed aan en hij creëert ook vertrouwen om bepaalde knopen door te hakken. Goede aftersales en betrokkenheid. Maar niet enkel één vent maakt de tent...Zonder twijfel is Huiskes-Kokkeler inmiddels al meer dan 15 jaren mijn betrouwbare partner in mobility, waarbij ik tot op heden altijd verzekerd ben geweest van goede dienstverlening. Dus ik rijd met veel plezier de komende jaren in de "zorgvuldig geselecteerde" nieuwe bolide. Bedankt team HK Hengelo!

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwd gevoel met verkoper.

Bij mijn aankopen speelt vertrouwen ofwel 'goed gevoel' een belangrijke rol. Krijg ik dat gevoel niet dan vind er waarschijnlijk geen aankoop plaats. Bij Huiskes-Kokkeler kreeg ik dat gevoel juist wel. Daarin speelt Daan Moesters een belangrijke rol. Geen overdreven 'verkoopverhalen'. Daar prik je toch wel doorheen door technische vragen te stellen. En die had ik natuurlijk. Je koopt per slot van rekening een mooie auto en daar wil je dan het nodige van weten. Allemaal keurig door Daan beantwoord. Chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrokken, goede service met heel veel vriendelijkheid

Alle teams, vanuit de verkoop tot aan het service team hebben tot perfectie ondersteunt. Goede en vriendelijke mensen hebben gezorgd dat ik met veel plezier mijn Audi rijd. Mijn volgende auto...over een paar jaar pas...zou ik zeker ook gaan zoeken bij Huiskes Kokkeler.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed contact, korte lijntjes, mooie auto

Mooie auto, tot dusver erg blij mee. Bedankt en fijne feestdagen

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service en prettig geholpen

de uitstraling van de showroom is erg mooi. een goede uitleg van de nieuwe auto. we zijn er erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
9

fantastisch geholpen door Marcel Poelman

Mijn lof gaat met name uit naar het professionele en klantvriendelijke advies van Marcel Poelman. Hij nam ruimschoots de tijd ons de auto uit te leggen, dacht mee en liet ons probleemloos een proefrit maken. Ook tijdens de verdere afwikkeling en het advies rondom een winterbanden-set was hij erg attent. Zijn persoonlijkheid heeft ervoor gezorgd dat ik met een goed gevoel de showroom heb verlaten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles was netjes en goed geregeld volgens afspraak

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed, vlot en vriendelijk.

Op advies van mijn schoonzoon naarHuiskes-Kokkeler gegaan en erg tevreden over de aankoop. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Goed geholpen, zeer vriendelijke verkoper!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top ervaring met huiskes kokkeler!

Zeer tevreden met mijn nieuwe aanschaf bedankt Dick De Groot!!

  • Aanbevelen? Ja

Over Huiskes-Kokkeler Autogroep

Huiskes-Kokkeler Autogroep is dé Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente. Met de 5 merken, een eigen leasemaatschappij (HK Autolease), verhuurbedrijf (HK Autoverhuur), de schadebedrijven Hanterink, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom:

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd