Wat een fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Op zoek naar een andere auto kwamen we bij Huiskes-Kokkeler terecht. Op internet een Skoda Karoq gezien die we wilden bekijken. We werden ontvangen door Daan Moester, die ons vakkundig te woord stond. Tijdens het prettige gesprek werd de koop binnen een half uur beklonken. Bij de aflevering van de auto gaf Daan ons een duidelijke uitleg over de auto en zijn technische snufjes. Al met al een bijzonder prettige ervaring met Huiskes-Kokkeler en Daan Moester.

Prettige aankoop van de auto

We zijn heel prettig en goed geholpen door Daan Moester bij de aankoop van de auto

Koop in prettige sfeer verlopen

Verkoper Daan Moester is prettig in de omgang. Geen onzin verhalen. Auto keurig volgens afspraak opgehaald

Niet Volkswagen, wel een goede service

Heb onlangs een Polo Higline r-line gekocht. Bij aankoop de optie gekozen van een afneembare trekhaak, deze is wel duurder maar fraaier. Op de dag wanneer de auto geleverd zou worden werd ik geconfronteerd met een uitsparing van ongeveer 30 bij 20 cm gezaagd in de onderbumper, via deze uitsparing keek je wanneer je achter de auto staat zo op de kokerbalk. Dit was echt niet Volkswagen waardig welke ik altijd sterk vind in de afwerking. Daar ik al jaren klant ben van Huiskes Kokkeler heb ik dit niet geaccepteerd, ook de verkoop vond deze oplossing geen schoonheidsprijs waardig. De (enige) oplossing wat men kon bieden was om de onderbumper te vervangen voor een onderbumper van een Comfortline uitvoering waarin een niet zichtbare uitsparing af fabriek zit voor een afneembare trekhaak. Wel jammer dat ik nu de twee chroom inleg moet missen wat de R-line uitvoering zo mooi maakt in de onderbumper, maar een groot gat vond ik ook geen optie, en een trekhaak heb ik nodig voor mijn fietssport. Conclusie, Vreemd dat Volkswagen hiet niet over heeft nagedacht bij de ontwikkeling van de r-line uitvoering, in een forum las ik dat niet de eerste ven die hier mee werd geconfronteerd. Positief: over de verkoper Daan, een klantgerichte eerlijke verkoper die er alles aan deed in zijn macht om de klant tevreden te stellen. Wanneer hij zou hebben geweten dat een afneembare trekhaak zo’n montage zou zijn geweest, dan had hij het mij zeker afgeraden.

Wederom keurig geholpen , ga zo door

Voor de derde keer prima geholpen Alles duidelijk en overzichtelijk Werd keurig op de hoogte gehouden Dikke duim voor Twan en z’n collega’s

Prettig…open communicatie….snelheid…spontaan….eerlijk

Na een mindere ervaring in filiaal Almelo terechtgekomen bij filiaal Hengelo. De verkoper Daan Moester handelt snel , “ Lost het probleem op wat was ontstaan (intern misverstand binnen zijn bedrijf) zonder de klant ermee lastig te vallen . De gehele transactie bij de koop van mijn auto is op een geweldige manier door Daan begeleid. Ik heb de koop van mijn auto alsnog op een prettige manier ervaren en zal zeker de volgende keer Daan weer benaderen als ik op zoek ben naar een andere auto

Uitstekende en snelle service

Ik heb een Audi Q2 gekocht bij een andere dealer en achteraf een trekhaak laten plaatsen. Na enige tijd kreeg ik storingsmeldingen. Zonder afspraak bij Audi Centrum Hengelo binnengestapt. Zij namen de klacht serieus en zijn meer dan een uur aan het zoeken geweest. Oorzaak gevonden en direct opgelost. Ze hebben geen kosten in rekening gebracht. Echte service!

Geweldig !!

De koop van een prachtige 8 maanden oude Q5 2.0 Tfsi e hebben mijn vrouw en ik als geweldig ervaren. Ik heb met 3 zeer prettige verkopers te maken gehad, Mirko, Davy en Martijn. Normaal gebeurd dat niet maar vakantie’s vroegen om enige flexibiliteit. Geen enkel probleem. De prijs van de Audi was zeer netjes en wij kregen een mooie inruilprijs voor onze 4 jaar oude Mercedes. Nu zijn er rondom Hoofddorp genoeg Audi dealers maar de aandacht, de rust, prijsvorming en het gevoel van een zeer persoonlijke benadering bij Huiskes en Kokkeler in Hengelo gaf de doorslag. De volgende auto gaat daar zeker ook weer gekocht worden. Dank jullie wel ! Hartelijke groet, Cari en Onno

Prima geholpen.

In verband met onze vakantie hadden wij een heel snelle afhandeling en konden wij na +/- 2 uur de VW Golf K204RT mee naar huis nemen. Dit dankzij Martijn Vrijs. Wij hadden reeds goede ervaringen met Huiskes-Kokkeler en dit sluit hierbij aan.

Erg vriendelijk en leuk geholpen

op een zeer transparante en leuke manier heeft Martijn Vrijs ons de auto verkocht. Met alle geduld en uitgebreide uitleg heeft Mirko Brus de auto opgeleverd. Onze complimenten aan beide

Vriendelijke en zeer kundige medewerkers.

Na ons eerste bezoek voor een oriënterend gesprek betreffende een Cupra kregen we al een duidelijke en kundig uitleg. In een zeer vriendelijk gesprek zijn we al tot een eerste prijsopgave en eventuele inruil gekomen. Op de maandag erna hebben we een proefrit gemaakt met een Formentor en daarna het koopcontract opgemaakt. Ook dit gebeurde in een zeer ontspannen en duidelijk geheel. Toen we de auto ophaalden zijn we wederom vriendelijk ontvangen en kregen daarna een heel duidelijk en kundige uitleg van de auto. Wij zijn zeer tevreden over het verloop van de aanschaf van de Formentor en volgens ons mogen jullie ook zeer tevreden zijn met de verkopers die ons geholpen hebben.

Verkoper met kennis van zaken en no nonsense...

Ik heb een Audi A6 gekocht aantal weken terug en ben zeer goed geholpen verkoper had kennis vsb zaken en no nonsense gewoon open eerlijk en transparant dat gaf mij een erg goed gevoel de auto rijdt overigens fantastisch occasion met lage kilometerstand.. top service Mirko!

Waardeloos

Net gebeld. Mijn alarm gaat al 4 nachten achter elkaar zo af. Elke nacht wakker hierdoor. Belde afgelopen zaterdag middag. Ze zeiden de werk lui zijn net weg bel as maandag maar weer. Dus vanochtend belde ik terug om Het verhaal uit te leggen. Ik zei ook we gaan er zo mee op vakantie. We zitten helemaal vol. Ik zei heb je hier geen spoed voor geregeld. Zit ook helemaal vol. De auto is helemaal Nieuw. Maar ze laten je er gewoon mee zitten dus. Ik zei moet ik er anders een kabeltje uit halen? Helemaal Goed zei de mevrouw

Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van je review, ik kan me voorstellen dat het zeer ergerlijk is dat je alarm elke nacht af gaat... wat een rot situatie! We hebben je aangeboden hier langs te rijden zonder afspraak maar we kunnen niet van tevoren aangeven hoe lang het duurt voordat het klaar is... Als we weten wat het probleem is kan het opgelost worden. We helpen je graag, maar er zal eerst een monteur naar moeten kijken voordat we iets zinnigs kunnen zeggen. Kortom, we ontvangen je hier graag en we doen wat binnen onze macht ligt om het z.s.m. op te lossen zodat je met een gerust gevoel op vakantie kunt. Met vriendelijke groet, Ilker Esmer

Netjes ontvangen

Wacht nog steeds op witte kenteken plaat Verder goed vriendelijk geholpen

Prima bedrijf

Heb goede ervaring met dit bedrijf. Alleen soms afspraken beter op elkaar afstemmen zodat de klant niet in verwarring komt over bijvoorbeeld een datum die gepland is en later de datum naar later is gepland, en dan een sms naar de klant over de eerste datum dat de auto naar huiskes moet

Op een fijne en vriendelijke manier ontvangen en behandeld

Wanneer nodig ga ik weer terug.

Het kan ook gewoon in 1 keer goed!

Na jaren afscheid genomen van mijn Audi A6. Terecht gekomen bij Huiskes en Kokkeler in Hengelo. Verkoper; Michel Tijink, wat een topgozer. Geen verkooppraatjes, recht toe recht aan. Alle geconstateerde puntjes perfect verholpen! Aflevering ook top! Ik weet dat zij er ook aan moeten verdienen, maar heb er een zeer goed gevoel aan over gehouden. Blijf voorlopig zeker klant daar.

vriendelijkheid

dit was de 1e keer dat ik daar een auto heb gekocht, verkoper Daan was zeer vriendelijk en heeft mij fantastisch geholpen met de aankoop van de auto,

Alles perfect !!

alles klopt komen hun afspraken na top dealer alleen beetje ver weg

ja wat moet ik zeggen die mirco is gewoon een hele goede verkoper wees er zuinig op hij weet en begrijpt wat je bedoelt top verkoper kan niet anders zeggen.

Super ervaring samen met verkoper (verkopers)

De aankoop van een bijna nieuwe auto. De verkoper voelde de klant goed aan. Dus DAAN ga zo door dan blijf je een topper!

Opnieuw erg tevreden

Vier jaar geleden per toeval terecht gekomen bij Huiskes-Kokkeler en destijds erg fijn fijn geholpen door Dick de Groot. Onlangs weer op zoek gegaan naar een zelfde type auto met weinig kilometers op de teller. Na in eerste instantie wat moeizame onderhandelingen via vervolgens telefonisch overleg tot een deal gekomen waar beide partijen tevreden mee waren. En deze keer een fijn contact en prettig onderhandelen met Daan Moester. Kortom, een erg fijn autobedrijf met een goed verkoopteam en wat onderhand een vertrouwd adres begint te worden waar je graag (terug) komt!!

Prettig…open communicatie….snelheid…spontaan….eerlijk

Ik heb de koop van mijn auto op een prettige manier ervaren. De verkoper DM handelt snel , “ zegt wat hij doet en doet wat hij zegt” erg prettig …. schept vertrouwen. Hij heeft een probleem opgelost, wat was ontstaan (intern misverstand binnen zijn bedrijf) zonder de klant ermee lastig te vallen . Professioneel ! De gehele transactie bij de koop van mijn auto is op een geweldige manier door DM gemonitord . Ik heb er vertrouwen in dat mochten er problemen met mijn auto zijn, DM dit op een snelle en adequate manier oplost.

Aanrader!!

Hier staan service en vriendelijkheid hoog in het vaandel! Absoluut tevreden, over het eerste telefoongesprek tot het leveren van de auto. Niks is teveel. Wij komen zeker terug voor de volgende Skoda, helemaal vanuit het Zuiden!

Heel prettig verloop van gehele aankoopproces met een superauto als eindresultaat.

De medewerkers van Huiskes-Kokkeler zijn zeer vriendelijk, communiceren duidelijk en volledig. We zijn snel tot overeenstemming gekomen over een supermooie auto voor mijn vrouw. De auto werd ook nog thuis gebracht. Komend jaar zal ik dan ook zeker weer bij hen aankloppen voor een auto voor mij zelf en zou deze zelfs ongezien durven kopen. Gegarandeerde kwaliteit.

Over Huiskes-Kokkeler Autogroep

Huiskes-Kokkeler Autogroep is dé Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente. Met de 5 merken, een eigen leasemaatschappij (HK Autolease), verhuurbedrijf (HK Autoverhuur), de schadebedrijven Hanterink, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: