Professioneel en klantvriendelijk personeel

Goed advies en op alle vragen een goed antwoord. Nuchter en direct en zeker aan te bevelen bij vrienden en kennissen. Mooie Golf GTI gekocht voor een nette prijs. Kortom, op alle punten hebben we er een goed en vertrouwd gevoel bij.

Prima geholpen door Mirko bij onze zoektocht naar een nieuwe auto

Bij onze zoek tocht naar een nieuwe auto ,bij Huiskes- Kokkeler een goede deal gekregen ,en een prachtige auto geleverd gekregen die geheel aan onze verwachtingen voldoet.

Uitstekend!

Ik ben goed geholpen met het uitzoeken van mijn auto, er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Super fijn ! Aardige medewerkers die altijd voor je klaar staan. Als je een auto zoekt zal ik zeker hierheen gaan !

Prima geholpen en heel laagdrempelig.ons kent ons.

Prettig zaken gedaan met Rick. Hij heeft er tijd en moeite ingestoken.

Zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf

Ik ben zeer goed geadviseerd in mijn keuze in het vervangen van mijn auto. Het hele proces van advies tot en met aankoop ging in een ongedwongen sfeer. Bij aflevering heeft de verkoper nogmaals alle gemaakte afspraken doorlopen. Dit konden wij zeer waarderen. Dit bedrijf is een aanrader!

Prima uitstekend geholpen en alles goed afgehandeld.

Alles goed afgehandeld. Een tevreden klant.

Beste hulp bij aankoop

Ik zocht online een nieuwe auto. De adviseur van Huiskes-Kokkeler, Dick, belde meteen op en hielp me goed. Hij was heel transparant over de prijs en andere voorwaarden. Uiteindelijk het gevoel dat ik een prima deal heb. Mooie auto voor een goede prijs en goede service.

Top zaak en dito personeel

Niets aan toe te voegen zie boven! Veel keus in bijzondere auto's.

Uitstekend!

Na meerdere goede ervaringen, opnieuw geslaagd. Voor de volgende auto, opnieuw naar Hengelo.

Zeer tevreden!

Uitstekend advies en prima service

ondanks coronatijd: prima, prettig en vlot geholpen

Marcel Poelman was/is mijn contactpersoon. herkenning, openheid en vriendelijk zijn de kernwoorden.

Goed geholpen met de zoektocht naar de juiste auto.

Goed contact met korte lijnen dat is altijd prettig.

Mijn verwachtingen zijn overtroffen

Online onze huidige auto ingeruild en nieuwe auto “gekocht”. Door de duidelijke en heldere communicatie waren we de (scherpe) prijs overeengekomen. Alleen blijft het spannend wat we “online” hadden gekocht! Onze nieuwe auto zag er “beter” uit dan de foto’s en is keurig afgeleverd. Alles is volgens afspraak afgerond. Tako, dank je wel!

Uiterst tevreden

Erg goed geholpen en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooral de verkoper Steven Davidse die erg goed mee dacht

Super netjes geholpen en goede deal kunnen treffen

Mijn ervaring met Huiskes Kokkeler Almelo is uitstekend. Heb contact gehad met William Krien voor een testrit van de VW Tiguan uit 2017. In eerste instantie was de testrit bedoeld of ik het rijden in een SUV fijn zou vinden en of de tiguan iets voor mij was. Tot mijn verbazing had deze auto zelfs de opties die ik zocht (en niet bij de adv stond). Na de testrit was ik al bijna verkocht en Verliefd op de auto, heb vervolgens een mooie deal kunnen sluiten incl garantie van een jaar. Helemaal top! Inmiddels de auto een aantal wkn in gebruik en ben zeer tevreden.

Top service met een goede aftersale.

Goed geholpen door Rick bij de aanschaf van onze transporter. Er bleek iets niet helemaal goed te zijn met de auto, dit konden we kosteloos laten herstellen bij de lokale VW dealer. Scheelde ons weer 2x200km rijden. Super aftersales, snelle reactie op vragen. Erg nette afhandeling.

prima geholpen

Ben plezierig en vlot geholpen met de keuze van een andere auto. Dit na 15 jaar een tevreden Volkswagen golf plus rijder te zijn geweest!

Uitstekende service.

Na aangeven wat onze wensen zijn voor een Audi A1 occasion heeft Marcel van HK precies gevonden wat wij wilden waar andere dealers dit niet lukte. Na 5 weken werd de uit Duitsland afkomstige A1 afgeleverd. Vanaf t treinstation in Hengelo werden wij opgehaald zodat wij samen terug nr huis konden rijden in de nieuwe aanwinst. De afgelevering was een feestje.

De overzichtelijke positieve eerste indruk werd door het contact met Dhr. Moester bevestigt.

Communicatie, helderheid en klantgerichtheid scoren bij Huiskes-Kokkeler hoog. Specifiek was het contact met Dhr. Moester van a tot z compleet en helder. Wij hebben prettig met uw bedrijf en Dhr. Moester zaken gedaan en zullen deze zeker aanbevelen. Bovendien was de auto-wissel thuis op ruim 2 uur rijden een extra stimulans voor ons om zaken te doen, dus een pluspunt.

Uitstekend geadviseerd. Heel erg blij met mijn nieuwe auto!

Fantastische service!

Wij hadden met spoed een auto nodig voor mijn werk. Als taxateur rijd ik het hele land door voor bezichtigingen van vastgoed. We zijn erg goed geadviseerd door Steven en zijn collega's op de vestiging in Hengelo. Uiteindelijk was de keuze gevallen op een occasion, maar totdat deze klaar was, kon ik gelukkig gebruik maken van een huurauto. Wat fijn dat deze verschillende bedrijfsdelen van Huiskes-Kokkeler zo prettig samenwerken. Wij raden iedereen aan zich te adviseren door Huiskes-Kokkeler, niet alleen voor het kopen van een auto, maar ook voor lease of tijdelijk huren zijn zij de partij die je zoekt!

Top service

Perfect geholpen

Full service van zowel het bedrijf als de verkoper, dhr. Davidse

Vriendelijk en adequaat geholpen en men heeft naar mij veel flexibiliteit getoond, mooi bedrijf waar ik ook in de toekomst graag zaken mee blijf doen.

Efficient en vriendelijk!!

Efficient en vriendelijk!!

Nette bedrijf,vriendelijke en behulpzame verkoper(s).

Helaas, auto niet gekocht. Konden we deal niet sluiten wegens prijs.Moest nog geld bijlagen om auto in goede staat te krijgen en ze wilden niet daarvoor prijs verminderen. Jammer..Heb nog steeds belangstelling voor die auto,maar voor betere prijs..

Over Huiskes-Kokkeler Autogroep

Huiskes-Kokkeler Autogroep is dé Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente. Met de 5 merken, een eigen leasemaatschappij (HK Autolease), verhuurbedrijf (HK Autoverhuur), de schadebedrijven Hanterink, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: