Erg goed geholpen en helemaal tevreden met de aankoop

We zijn erg tevreden met de manier waarop we zijn geholpen. Niets was teveel, we konden alles vragen en uiteindelijk heeft dit geresulteerd in de aankoop van een prachtige auto. We zijn de hele aankoop bijgestaan door Daan. Een vlotte verkoper die zijn afspraken allemaal is nagekomen. Nogmaals bedankt Daan en tot de volgende keer!

goed geholpen

Ik ben goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe auto. Prettige verkoper.

Fijne service

Professioneel bedrijf met veel keuze, goede service, en veel klantgerichtheid. Heel blij met mijn aankoop

Super geregeld

Super geregeld

Heel goed!

Klantvriendelijk en doen wat ze beloven

Prima en direct geholpen door Peter. De auto kon meteen nagekeken worden.

kopen van een auto

geholpen door daan moester. kreeg zeer goede prijs voor de in te ruilen volvo. aflevering was bij mij thuis, door hartklachten niet goed mogelijk de auto op te halen. daardoor was de informatie over de auto helaas summier, de chauffeur was blijkbaar niet goed op de hoogte. wel reden om de aanschaf van een caddy binnen korte termijn ook bij huiskes-kokkeler te doen.

goede service en probleem oplossend

Marcel Poelman heeft mij geholpen, wij zijn heel blij met de Audi, alles is heel goed geregeld en met heel veel begrip voor onze situatie, hartelijk dank voor de goede service, bij de volgende auto zal ik zeker weer bij hem aankloppen.

Super fijne en persoonlijke ervaring!

Daan had van de aankoop van onze nieuwe Seat echt een feestje gemaakt. Het was alsof we een splinternieuwe auto gingen kopen. Al het contact was fijn en we voelden ons speciaal. Dank!

Top service en komen toezeggingen na

Via internet hadden wij een auto gezien en kwamen uiteindelijk bij Huiskes-Kokkeler terecht. Maar omdat de afstand best ver was hebben we digitaal moeten afstemmen (telefonisch en per email). Uiteindelijk hebben wij de auto aangeschaft, zonder een keer langs geweest te zijn. Achteraf denk ik bij mezelf, hoe heb je nog een dergelijk grote investering kunnen doen zonder daar een keer geweest te zijn?! Kennelijk was het vertrouwen dermate hoog dat ik die beslissing heb durven nemen. Sterker nog, we zijn erg blij met de auto!

zoals gewoonlijk perfect

Ik had al een review of enquete destijds na de aankoop ingevuld

ik ben ontzettend goed geholpen

ben dik tevreden met mijn auto

Fantastisch geholpen door Marcel Poelman

Heel persoonlijke benadering, niet opdringend. Kortom fijn bedrijf!

Erg positief

Alleen maar vriendelijke en professionele mensen

Goede afspraken en goed contact

Zeer goede ervaring met het aankopen van onze VW Caravelle . Met verkoper Dominique zeer prettig zaken gedaan en geholpen in de definitieve keuze VW.

Altijd goede ervaringen mee gehad alleen de laatste keer een klein minpuntje

Ik heb goede ervaring met huiskes de kokkeler. Echter na aanschaf een een VW T-ROC bleek dat de navigatie alleen werkte via mijn telefoon. Na navraag bleek dat ik de orginele vw navigatie kon kopen voor 675 euro. Wel heeft men mij de helft van het bedrag terug betaald. Dit had ik liever van te voren geweten.

Een fijn bedrijf met goed personeel!

Van het uitzoeken van de juiste auto tot het wegrijden uit de showroom zijn vriendelijk en kundig geholpen. We zijn erg tevreden en weten dat we altijd terecht kunnen.

Super services en snel geholpen. Top!!

Perfecte informatie, snel en vakkundig. Alles afgestemd op mijn vraag. Keurig afgeleverd. Zoals het hoort, maar bijna niet meer voorkomt. Wel bij Huiskes-Kokkeler.!!!

Netjes en goed geholpen door Daan.

Heel erg fijn en duidelijk

Hele mooie Serat Mii gekocht. Daan Moester heeft in hierbij ontzettend goed geholpen. Met veel kennis en Vriendelijkheid kregen wij een goed gevoel bij deze auto en dit bedrijf! Heel erg bedankt Daan, en wie weet tot nog eens voor een andere auto!

Alles was TOP geregeld!!

Daan is een zeer betrouwbare en enthausiaste verkoper. Komt de afspraken na die je met hem maakt. Daan heeft een nieuwe (zeer) tevreden klant erbij!!

Top service en perfecte communicatie

Vanaf het eerste moment een vertrouwd en zeer prettig gevoel gehad. Het contact met verkoopadviseur Daan Moester als zeer prettig ervaren. Daan is zeer vriendelijk en klantgericht. Vanaf het eerste gesprek tot aan de aflevering van de auto alles tot in de puntjes geregeld!

Top Service

Vanmiddag had ik een lekke band en ben goed geholpen door Peter Keeler en Benedikt Birnstein. Ik hoefde er niets voor te betalen terwijl ik geen vaste klant ben. Dat noem ik nog goede service en klantgericht. Bedankt heren.

Perfecte communicatie en aflevering

Vanaf Het eerste moment top ontvangen. Marcel maakt absoluut geen onderscheid in klanten. Vanaf het eerste gesprek tot de aflevering van de auto alles tot in de puntjes geregeld en net dat beetje extra !

Fijn zaken doen

Recentelijk een auto gekocht bij HK. Alles is zeer prettig verlopen in de contacten met verkoper hr. Moester. Uiteraard had ik graag nog meer inruilwaarde voor mijn oude auto willen hebben en meer korting op de prijs, maar elke onderhandeling kent zijn limiet. Onderhoud zal waarschijnlijk niet via HK lopen, maar getuige de professionaliteit van de organisatie zal ook dat geen probleem zijn.

Over Huiskes-Kokkeler Autogroep

Huiskes-Kokkeler Autogroep is dé Volkswagen, Audi, SEAT, ŠKODA en Volkswagen Bedrijfswagens dealer in Twente. Met de 5 merken, een eigen leasemaatschappij (HK Autolease), verhuurbedrijf (HK Autoverhuur), de schadebedrijven Hanterink, HK Autoschade en een bedrijfswagencentrum (BWI Twente) is Huiskes-Kokkeler actief op bijna alle vormen van mobiliteit. Enthousiast over ons bedrijf en onze merken? Neem gerust contact met ons op of kom langs in één van onze vestigingen. Of kijk rond in onze digitale showroom: