goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijsschool! Mede door de laagdrempelige manier van lesgeven heb je het motorrijden zo onder de knie

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lessen waren goed ingericht, fijn dat er regelmogelijkheden waren m.b.t. de duur van de lessen voor het herexamen. Echter kan ik me voorstellen dat, hoewel het voor mij geen probleem was, het rijden met een nieuwe instructeur en een nieuwe combinatie voor stress kan zorgen bij iemand die herexamen moet doen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ging voor mijn BE rijbewijs en vond het een beetje jammer dat ik geslaagd was.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede ervaringen met jullie gehad.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Flexible invulling mogelijk zodat ik zelf mijn eigen lespakket kan samenstellen.
  • Ervaring met opleiding: Opleiding tot rijinstructeur (A, BE, C, CE)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kende Kevin al van zijn vorige rijschool en toen ik van mijn A2 naar A wilde gaan vond ik het fijn om bij dezelfde instructeur les te krijgen. Kevin is een fijne en leuke instructeur die echt geniet van het motorrijden en dit over kan brengen naar de leerlingen. Daarnaast heeft Motorskills alle zaken goed op orde en raad de rijschool dan ook zeker aan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne instructeur, duidelijke uitleg. Zowel vooraf als tijdens het lessen goede communcatie, wat mij een prettig gevoel gaf.
  • Ervaring met opleiding: Bromfietsrijbewijs (AM2)

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel, ervaren en vriendelijk. \r\nZe weten waar ze mee bezig zijn en brengen dat dan ook over op hun leerlingen. Heb een tijdje met beide door gebracht om zelf mijn motor instructie te halen. Wat trouwens ook gelukt is. Bedankt voor jullie hulp en wens jullie het beste. Grtzzz Joost
  • Ervaring met opleiding: Opleiding tot rijinstructeur (A, BE, C, CE)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig, vriendelijk en duidelijk instructeur.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder goeie ervaring. Je krijgt geweldige advies en heel goed les. Daarom was ik ook in een maand geslaagd. Perfect gewoon. Petje af voor deze services

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Ervaring met opleiding: Bromfietsrijbewijs (AM2)

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel tevreden met mijn keuze voor Motorskills. Kevin en Wesley zijn allebei hele fijne, geduldige instructeurs die goed begrijpen waar ze mee bezig zijn, jou veilig en goed leren motor rijden. Ik kan iedereen Motorskills aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vooraf klein misverstandje ontstaan m.b.t. examen inplannen, maar meteen perfect opgelost! Heb met vooraf 3.5 uurtjes les dezelfde dag nog mijn examen van A-getrapt kunnen doen en halen. Duidelijke uitleg, goede feedback en een instructeur met humor. Zo is t lessen leuk en uiteraard zeer leerzaam. Wesley en Kevin, super bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met veel plezier de motorcursus bij jullie gedaan en met goed resultaat.bedankt voor de goede lessen en instructies.ik zal motorskill ook zeker aanbevelen als ze een motor rijbewijs willen gaan halen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zomer met veel plezier motorrijles gehad bij Motor Skills. Leuke relaxte lessen, mooie routes en fijne motoren. In 1 keer mijn examens voertuigbeheersing en verkeersdeelname gehaald en nu lekker zelf op pad! Ik kan Motor Skills aan iedereen van harte aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nadat ik van follow2 ben overgestapt naar motorskills kreeg ik weer plezier in het motorrijden. De lessen , routes waren leuk en gevarieerd. De instructeurs zijn leuk,gek ,gezellig , hebben veel aandacht voor de leerlingen en geven op een rustige manier les. Zou het iedereen aanraden. Bedankt Kevin en Wesley!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf AVB en AVD beide in een keer gehaald door alle goede lessen van Kevin en Wesley. Beide instructeurs geven goed les, zijn erg duidelijk en ze zijn heel aardig!