Instructeurs staan meer te appen dan les te geven

Paar keer les gehad van Kevin, die duidelijk meer bezig was met Karin versieren en z’n telefoon, dan met lesgeven aan drie leerlingen tegelijk. Dit bij Wesley aangegeven, waarbij het gelijk duidelijk werd dat kritiek niet welkom is, enorm gebrekkige communicatie op zo’n beetje de meest klantonvriendelijke toon die ik ooit heb meegemaakt, aanmaningen van rekeningen die contant zijn voldaan, bij herhaaldelijk toch weer bij Kevin te worden ingepland alles gecanceld, en wederom incorrecte facturen, wapperen met algemene voorwaarden en dreigen met deurwaarders.

Meneer Witte heeft over het telefoongebruik van de instructeur volledig gelijk. We betreuren dit voorval. Hier is intern over gecommuniceerd en er zijn maatregelen genomen om toekomstige voorvallen te voorkomen. Elk bedrijf maakt administratieve fouten, maar door als volwassenen te blijven communiceren komen we er samen aan uit. Elk professioneel bedrijf heeft algemene voorwaarden. Zowel de rijschool als de klant gaan een overeenkomst aan voor een bepaalde periode. Hierin staan duidelijk rechten en plichten beschreven van beide partijen. Met deurwaarders is nooit gedreigd, immers zover is het nog lang niet. Wij houden de deur open voor alle vormen van communicatie met dhr Witte. Dat dhr Witte en Motorskills geen match vormen is evident. Het blijft mensenwerk en het kan niet altijd boteren. We bevelen graag een goede alternatieve rijschool aan. Dhr Witte heeft hier nog geen gebruik van gemaakt. Wij wachten rustig af en wensen dhr Witte een bijzonder positieve invulling en afronding van zijn opleiding toe waar hij ook besluit te gaan lessen.

super gemotiveerde en deskundige instructeurs

Heb met veel plezier mijn A instructie bij motorskills gedaan en gehaald. Met veel geduld en de nodige humor hebben Wesley en Kevin mij klaar gestoomd voor mijn examen.

• Ervaring met opleiding: Motorrijbewijs (A)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb niets dan goede woorden voor de twee mannen van motorskills! \r\nMet een dosis humor, een aangenaam kritische blik en prettige manier van communiceren hebben ze me in no time klaar gestoomd voor AVB en AVD (beiden in 1x geslaagd).\r\nIk kijk met veel plezier terug op mijn motorrijlessen!\r\n\r\n

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede instructeurs die duidelijk uit kunnen leggen en daar de tijd voor nemen.
  • Ervaring met opleiding: Motorrijbewijs (A)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een super leuke tijd gehad met beide heren. Altijd in voor een grapje of een lolletje. Maar ook een goede opleiding gekregen voor mijn A instructie. Weten precies waar ze mee bezig zijn. Echt een aanrader dus. Toppie
  • Ervaring met opleiding: Opleiding tot rijinstructeur (A, BE, C, CE)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede rijschool. Had binnen 3 maanden mijn rijbewijs.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf SUper! klantvriendelijk, leerzaam en jonge gasten
  • Ervaring met opleiding: Motorrijbewijs (A)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele goede lessen met goed lesmateriaal. Volledige pakken zijn echt een handige extra die ze leveren buiten goede kwaliteit lessen om.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Motorrijbewijs A1

• Ervaring met opleiding: Motorrijbewijs (A)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top Service, snel reactie op zowel mail en Whatsapp. Zeker een aanrader!
  • Ervaring met opleiding: Motorrijbewijs (A)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg kundige en gezellige instructeurs. Zorgen dat je comfortabel en met zelfvertrouwen op pad gaat.
  • Ervaring met opleiding: Motorrijbewijs (A)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rustige, vriendelijke omgang en kundige lesgeving

• Ervaring met opleiding: Motorrijbewijs (A)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede instructeurs. Direct en duidelijk, je weet gelijk wat je aan ze hebt, hoeveel lessen je nodig hebt. En uiteraard in één keer geslaagd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet autismevriendelijk
  • Ervaring met opleiding: Bromfietsrijbewijs (AM2)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool zou ik iedereen aanbevelen!!!
  • Ervaring met opleiding: Motorrijbewijs (A)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundig en regelmatig een dosis humor. Gewoon ontspannen les ervaren

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed
  • Ervaring met opleiding: Motorrijbewijs (A)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie instructeurs, alleen moeten beide planningen beter op elkaar afgestemd worden.
  • Ervaring met opleiding: Motorrijbewijs (A)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, snel efficient.
  • Ervaring met opleiding: Aanhangwagenrijbewijs (BE)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede en specialistische medewerkers die echt kijken naar jou als persoon. iedereen krijgt advies op maat die ze nauwkeurig proberen op te bouwen. ben heel blij met deze school en ze hebben me echt leren motorrijden zoals het hoort!